Hakutulokset

  1. K

    Eräänlainen kakkagallup...

    Eikä!!!siis ihan oikeesti joku tutkii p.askaansa? Lähinnä kyllä vedän sen vessasta alas suurempia tutkimatta...Ei vitsit, mutta kai se on ihan ok, jos joku niin tekee. Harrastuksensa kullakin..Tänään näitä mielenkiintoisia kakkagallupeja tuntuu riittävän :whistle:
  2. K

    Hyvästi!

    :'( :hug: Koeta jaksaa. Onneksi on muistoja.
  3. K

    Mie oon terve!!! (turhis)

    Onnea :flower:
  4. K

    Olenko "köyhä" jos en ole matkustellut paljoa?

    Ei kai se matkustelu köyhyydestä mitään kerro. Kuten joku jo aiemmin hyvin vastasi, että jokainen panostaa eri asioihin. Toinen kodinsisustamiseen ja toinen taas matkusteluun yms...Ei mun mielestä se, että ei matkustele kerro köyhyydestä mitään!
  5. K

    Ärsyttävin tv-juontaja , miksi?

    Peesi!!!Ne on niin kamalia juniorilla. Lapsi tykkää joskus katsoa, mutta mä en voi sietää niitä juontajia..kaikki on niin ihq!!!
  6. K

    Kuinka usein olet yöpuku päällä vielä klo 12?

    Yövuoron jälkeen aina :laugh: Muutoin kotona käytän jotain mukavia, kiristämättömiä oleiluvaatteita.
  7. K

    Vaatekokosi tällä hetkellä / tavoite vaatekoko ?

    36 ja tämä tuntuu ihan hyvältä :D
  8. K

    Kyllä on raharikkaita mammoja palsta tulvillaan!! 2 x vuoteensa etelässä koko perhe!

    Me ollaan myös normaaliduunareita molemmat, ei todellakaan mitään suuri tuloisia. Kummankaan vanhemmilta emme koskaan ole saaneet rahallista avustusta emmekä kyllä ole olleet sitä vaillakaan. Kuukausittain kuitenkin pistetään tietty määrä rahaa sivuun ja sitten kun alkaa olla mukavasti kertynyt...
  9. K

    Kenen kanssa suutelit viimeksi, unessasi ?

    Viime viikonloppuna näin unen jossa suutelin jotain atleetti miestä. Mies muka ehdotti jotain "meille vai teille"-tyyliin. Mä sanoin, että "sori, olen varattu". Nauratti hieman aamulla, miettikää mä en voi pettää toista edes unissani, vaikka siihen kyllä tarjoutui unessa todella hyvä tilaisuus...
  10. K

    jos saisit tilaisuuden lähteä katsomaan ruumiinavausta...

    Opintojen puitteissa kävin.
  11. K

    Joko teillä on välikausipuvut käytössä?

    Toppapuku ilman alle laitettavia välivaatteita. Täällä ainakin on vielä tosi kylmä, maa jäässä, ja pakkastakin useina päivinä ollut. Mutta on uusi välikausipuku nyt hankittu, joten parempia ilmoja jo odotellaan =)
  12. K

    Minkä verran ulkoilette lasten kanssa ?

    Viikolla hieman vähemmän, riippuu työajoista. Lapsi onneksi saa ulkoilla hoidossa. Viikonloppuisin ulkoillaan noin tunti aamulla ja samanverran vielä yleensä illalla. Eli oisko pari tuntia päivässä.
  13. K

    Kuinka moni omistaa crocsit?

    Töissä pidän toisien työkenkien ohella, ne on aidot, mutta sitten on halpikset kotona pihakenkinä ja en ole suurta eroa huomannut. Lapselle olen hankkinut kesäksi halpis versiot.
  14. K

    Lassien haalarista tietävät!!

    Meillä on ollut viime syksynä tarhahaalarina ja tykkäsin tosi paljon. Hintaansa nähden hyvä haalari mielestäni. Ihan vesisateella puettiin kurahousut varmuudeksi siihen päälle, kun ei taida mikään haalari kunnon vesisadetta kestää.Nyt on mietteissä ostaa uusi täksi kevääksi.
  15. K

    Törsäättekö itteenne paljon rahaa

    Jonkin verran, en kuitenkaan niinkään itseeni, enemmänkin tuohon lapseen tulee törsättyä. Hänelle ostan paljon kaikkea, usein jopa sellaista mitä ei olisi tarvis :ashamed:
  16. K

    Minun uusi tukka.

    Peesi. Tuo tyyli sopii todella hyvin sinulle =)
  17. K

    itsemurha itsekäs teko?

    Olen tuntenut vain yhden ihmisen joka on tehnyt itsemurhan, ja siinäkin on yksi liikaa.Kyllä se satutti aivan h.elvetisti ja sillä hetkellä varmaan jokainen lähipiiriin kuuluva henkilö olisi halunnut mennä perässä. Onneksi me suremaan jääneet osasimme olla toisillemme tukena ja selvisimme...
  18. K

    G:Mitä olet tilannut viimeksi netistä?

    Vaatetta, ja lapsen omaan huoneeseen kaikkea kivaa :D , aika usein tulee netissä asioitua.Ehkä liiankin usein jos mieheltä ja tiliotteelta kysytään :whistle:
  19. K

    Pikaista neuvoa kaivataan

    Mä tykkään kans sieltä jo aiemmin tilaamistani tuotteista, ja nyt on ehdottoman pakko saada tehtyä sellainen kuvakirja, olen niitä jo aiemmin yhden tilannut ja silloin onnistui...menen kokeilemaan!
  20. K

    Pikaista neuvoa kaivataan

    Täytyy testaa, jos vaan osaan :ashamed: Mut kokeilen!

Yhteistyössä