Lassien haalarista tietävät!!

  • Viestiketjun aloittaja -ss-
  • Ensimmäinen viesti
-ss-
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä olen niin vanhanaikainen, että turvaudun kuriksiin jos ulkona on märkää. ei ne musta niin vaikeita ja hankalia ole.et en tiiä noist vedenpitävyyksistä.
Mullakin kokemusta kuriksista, ja en tykkää yhtään! Siksi haluaisinkin vedenpitävän haalarin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja -ss-:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä olen niin vanhanaikainen, että turvaudun kuriksiin jos ulkona on märkää. ei ne musta niin vaikeita ja hankalia ole.et en tiiä noist vedenpitävyyksistä.
Mullakin kokemusta kuriksista, ja en tykkää yhtään! Siksi haluaisinkin vedenpitävän haalarin!
uteliaana kysyisin, et mikä sulla tökkii niitten kuristen suhteen?
 
Meillä kahdella pojalla olleet käytössä noi Lassiet. Todella tyytyväinen olen ollut. Varsinkin kun nämä talvet täällä suomessa alkaa olemaan tälläistä syksyä koko puolen vuotta... :$
Vettä/kosteutta pitää tosi hyvin. Ihan vesisateilla kyllä kurikset on päällä. Ja pienemmällä on käytössä isomman vanha joka hyvin kestäny. Toki pesukertojen määrä vaikuttaa veden pitävyyteen. Hinta laatu suhde mielestäni kohdallaan noissa Lassien puvuissa verrattuna esim. Reimatec pukuihin jotka toki hyviä mutta todella kalliita myös. Sekin Lassien puvussa on plussaa että istuvuus hyvä, numeroa isossakin puvussa lapsen leikkiminen onnistuu hyvin joten ei tarvii ostaa kahta pukua talveen. :D
 
miksi
Alkuperäinen kirjoittaja kathyliini:
Meillä kahdella pojalla olleet käytössä noi Lassiet. Todella tyytyväinen olen ollut. Varsinkin kun nämä talvet täällä suomessa alkaa olemaan tälläistä syksyä koko puolen vuotta... :$
Vettä/kosteutta pitää tosi hyvin. Ihan vesisateilla kyllä kurikset on päällä. Ja pienemmällä on käytössä isomman vanha joka hyvin kestäny. Toki pesukertojen määrä vaikuttaa veden pitävyyteen. Hinta laatu suhde mielestäni kohdallaan noissa Lassien puvuissa verrattuna esim. Reimatec pukuihin jotka toki hyviä mutta todella kalliita myös. Sekin Lassien puvussa on plussaa että istuvuus hyvä, numeroa isossakin puvussa lapsen leikkiminen onnistuu hyvin joten ei tarvii ostaa kahta pukua talveen. :D
Minä en ole ikinä ymmärtänyt että miksi, oi miksi lapselle ostetaan liian isoja vaatteita!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Alkuperäinen kirjoittaja kathyliini:
Meillä kahdella pojalla olleet käytössä noi Lassiet. Todella tyytyväinen olen ollut. Varsinkin kun nämä talvet täällä suomessa alkaa olemaan tälläistä syksyä koko puolen vuotta... :$
Vettä/kosteutta pitää tosi hyvin. Ihan vesisateilla kyllä kurikset on päällä. Ja pienemmällä on käytössä isomman vanha joka hyvin kestäny. Toki pesukertojen määrä vaikuttaa veden pitävyyteen. Hinta laatu suhde mielestäni kohdallaan noissa Lassien puvuissa verrattuna esim. Reimatec pukuihin jotka toki hyviä mutta todella kalliita myös. Sekin Lassien puvussa on plussaa että istuvuus hyvä, numeroa isossakin puvussa lapsen leikkiminen onnistuu hyvin joten ei tarvii ostaa kahta pukua talveen. :D
Minä en ole ikinä ymmärtänyt että miksi, oi miksi lapselle ostetaan liian isoja vaatteita!
No jottei tarvitseisi ostaa kahta talvihaalaria. Jos ostat syksyllä sopivan haalrin, se voi olla jo joulun jälkeen aivan liian pieni. Mutta ylisuuret vaatteet on sitten eri juttu, pieni kasvunvara ei haittaa!
 
Meillä on ollut viime syksynä tarhahaalarina ja tykkäsin tosi paljon. Hintaansa nähden hyvä haalari mielestäni. Ihan vesisateella puettiin kurahousut varmuudeksi siihen päälle, kun ei taida mikään haalari kunnon vesisadetta kestää.Nyt on mietteissä ostaa uusi täksi kevääksi.
 
vesipedon äiti
Mielestäni Lassiet pitävät vettä, meillä on 2 ollut ja olen ollut erittäin tyytyväinen! Muita halpoja vedenkestäviä haalareita on esim Jonathan, tai ainakin halvempia kuin Reimatec ja Remut!
 

Yhteistyössä