jos saisit tilaisuuden lähteä katsomaan ruumiinavausta...

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
En kyllä tiiä pitäneekö paikkaasa mutta oon kuullu että esmeks sairaanhoitaja koulutuksessa sen joutuu kahtomaan ja jos ei pysty niin that's it. lienekkö totta vai tarua.

Tarua aika puhtaasti kyllä.


muoks. Meillä koulutuksen aikana oli mahdollista osallistua niin halutessaan, mutta missään nimessä se ei ollut pakollista. Harva oli paikalla, joten aika pieneksi tuolla perustella olisi valmistuneiden sh:n määrä käynyt
 
vieras
video on siellä youtubessa? vai saiskos ihan linkityksen tänne? ite haluisin mennä, harmi et olen ravintola allalla joten meidän koulutukseen ei kuulu kun kuolleen eläimen käsittely...mielenkiintoista olis nähdä kuinka ihminen muuttuu kuoleman jälkeen ja tosiaan miltä siellä sisällä näyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
video on siellä youtubessa? vai saiskos ihan linkityksen tänne? ite haluisin mennä, harmi et olen ravintola allalla joten meidän koulutukseen ei kuulu kun kuolleen eläimen käsittely...mielenkiintoista olis nähdä kuinka ihminen muuttuu kuoleman jälkeen ja tosiaan miltä siellä sisällä näyttää.
laita hakusanaksi AUTOPSY
 
Nalletar
Meillä ei sairaanhoitaja opintoihin kuulunut pakollisena avauksen katsomista. Itse asiassa koulu ei edes ruvennut järkkäämään sellasta. Itse itsemme sinne järjestettiin työharjottelussa ollessa. Ja vaikeaa tuntui olevan sen ajan saanti. Niin paljon muutenkin katsojia ja joka avaukseen ei voi yleisöä ottaa.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
lähtisitkö.. ? Meillä saattaa jossain vaiheessa opintoja tulla mahdollisuus, ainakii edellisellä ryhmällä oli, mie oisin kyllä ihan into pinkeenä lähössä kahtelemaan.
Enpä lähtisi, ei kiinnosta niin paljoa.
 
vieras
katsottavaa oli tuo video... Tuntui aika pahalta ajatella että noinko meille käy kuoleman jälkeen, keho silvotaan palasiksi ja nahkat nyljetään lähes kokonaan irti kehosta.. ehkä voisin mennä katsomaan ihan livenäkin, mutta luulen että näkisin painajaisia, varsinkin siinä vaiheessa jos joku läheinen kuolee ja tietäisin hänelle avauksen tehtävän..
 

Yhteistyössä