Hakutulokset

  1. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässäpäs meidän esikoisen yksiö tältä päivältä: Vkot 24+2 tänään ja masun ympärys navan kohdalta 98 cm..:heart:
  2. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässäpäs meidän esikoisen yksiö 21+0:
  3. A

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Heips! Liitämpäs oman masuni tähän pinoon.. Kuva on tältä aamulta ja viikkoja 15+6 =) Esikoinen olisi tuloillaan! Aijaa.com - 8319365.jpg Pahoittelen eripari alusvaatteita ;)
  4. A

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Ihania masusia teillä kaikilla! :heart: Kish Luinko jostain, että sä odottaisit esikoista? Aika muhkean näköinen massukka!
  5. A

    sunnuntain rv-pino:)

    12+1 :heart:
  6. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Äh, nythän mä huomasin! Eli ei ongelmaa!
  7. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Tyhmä kysymys, mutta miten tonne kerhoon pääsee mukaan? Voisko joku viisaampi valaista asiaa? :D
  8. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Tervetuloa uusille! Anteeksi, mä en koskaan muista noita nikkejä keltään, niin tulee aina tällainen "yleistys"..:ashamed: Pahoittelut myös pahoinvoinnista kärsiville. Vaikka kuin ärsyttää, niin tulee helpottamaan kuitenkin jossain vaiheessa :hug: Sikiöseulasta Meillä on kanssa samanlailla...
  9. A

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Talvicci Kiitos vastauksesta! Jotenkin tuntuu vain hassulta ajatella, että isä ei saisi vierailla muuten kuin vain sen muutaman tunnin päivässä.. Onhan se hänenkin lapsensa ja ekat päivät ovat kuitenkin niitä mieleenpainuvimpia! Muille vieraille mulle on ihan sama, nehän voi käydä kattomassa...
  10. A

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Te joilla on jo kokemusta LKS:ssa synnyttämisestä, niin miten siellä suhtaudutaan vierailijoihin? Siis lähinnä sitä, että saako isi olla mukana muutenkin kuin vain vierailuaikoina? Mä asun pienemmällä paikkakunnalla ja täällä ilmeisesti saa valita meneekö OYS:aan vai LKS:aan synnyttämään (melki...
  11. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Lyydia Mulla on alkanut ainakin kiinnostamaan tuo kestoilu.. Onhan siinä enemmän "vaivaa", kun kertiksien käytössä, mutta siltikin. Jos käyttäis osittain, niinkun raparperitaivas tuossa mainitsi. Yöunet Mä oon nyt pari viikkoa lomalla ja oon kyllä ottanut ihan levon kannalta, koska mua vaan...
  12. A

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Poppeliini Olit käynyt huhuilemassa tuolla tammikuisten puolella:) Kyllä mä taidan siellä puolella nyt olla ja öllöttää, vaikka käynkin täällä lueskelemassa! Tietenkin saattaa olla, että tuo LA tuosta vielä vaihtuu, mutta noh..
  13. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Tervetuloa kaikki uudet! Felicia Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja pääsisit jatkamaan täällä meidän kanssamme! Ja Hyvää Äitienpäivää kaikille äideille ja hieman meille myös tuleville:heart: Me kerrottiin tänään aika monelle perheen jäsenelle meidän odotuksesta, hyvin ottivat kaikki...
  14. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Unohdin onnitella taas uusia mukaan tulijoita! :flower: Pahoittelut Viola :hug:
  15. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Heips! Pitääkö tämä osoite aina tuonne nyt lisätä kun viestin kirjoittaa vai tuleeko se nyt joka viestiin sitten..? Tyhmiä kysymyksiä, mutta kun ei ole aikaisempaa kokemusta :)
  16. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Heips! MLM Mistä sä sait tuollaisen hienon raskauden aikajanan tuonne sun viestin alalaitaan? Tervetuloa uusille! Hurjasti onnea plussista! Juttelitte noista raskaustestien määrästä. Mä tein ainoastaan kaksi, eka Citymarketista ostetulla PregCheckillä (?, en ihan muista nimeä..) ja...
  17. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Onnea kaikille plussista ja tervetuloa tammikuisten pinoon! Kiiku Mä testasin kanssa tuolla ClearBluen digitestillä ja sain silloin raskaana 1-2 viikkoa. Testasin siis 19.4. ja nyt siis viikkoja 4+5. Soitin myös tässä muutama päivä sitten neuvolaan ja varasin ajan eka käyntiin. Ilmeisesti ois...
  18. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Onnea kaikille plussasta! :flower: On tää kevät niin ihanaa aikaa! Oireista Mulla on tissit kipeät, väsyttää, alavatsalla välillä menkkamaisia kipuja ja paha olo tulee, jos ruokailusta on liian pitkä aika. Niin, ja turvottaa.. Puhuinkin tuossa jo miehelle, että jos tää turvotus ei laske...
  19. A

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Heips! Mä olenkin jo kirjotellut tuolla joulukuisissa, kun mun la menee johki 30.12.-1.1. välille. Mutta siis jos menkoista lasketaan, niin sitten se on 1.1.2012 =) Uuden vuoden vauva nnyt joka tapauksessa! MommysLittleMonster Kiva, että aloitit huhuilun! Josko meitäkin tänne alkaisi...
  20. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Poppeliini Mun synnäri on OYS ja esikoinen ois tuloillaan! Tatomira No se on kyllä ongelma, jos tekee töitä 8-16 välillä. Mulla onneksi kaksivuorotyö, joten voi aina toivoa (ilman sen kummempia selittelyjä) aamu-/iltavuoroa. Tämä alkuraskaus on kyllä tällaista piilottelua. *huoh*

Yhteistyössä