Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    En ole tänne kyllä juuri kirjoitellaut, kun tuo esikoinen, koti, mies sekä työt pitää kyllä tämän mamman niin kiireisenä =) Tai kiireisenä ja kiireisenä, mutta ei ainakaan tarvii miettiä mitä tekis.. Lueskelemassa oon käynyt jonkin verran ja parhainta antia on aina nuo rakenneultrat :heart...
  2. A

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Töistä, mä teen toimistotöitä, joten ei tule työtehtävät vaihtumaan/muuttumaan tän raskauden takia. Muksutar Mä ainaki olen tuijotellut Sydänääniä ohjelmaa ja uskallanki arvata mikä jakso oli kyseessä. Nostaa kyyneleet vieläkin silmiin :( Kaikki ei aina mee niin kun pitäis. Mukavaa lukea...
  3. A

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Ompulle ja USL:lle isot :hug: :heart: Tervetulon munkin puolesta kaikille uusille, kiva kun meitä alkaa taas kerääntymään pikku hiljaa! Kyllä mäkin ajattelin täällä kirjoitella, vaikka FB:n puolellakin olen. Toki sinne on helpompaa kirjotella, kun tulee kirjauduttua useampi kerta päivässä...
  4. A

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Mulla aika samat viikot menossa ja Vau.fi:n mukaan tänään pitäs alkaa sydän sykkimään..
  5. A

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Laitoin Suski sulle juuri kaveripyyntöä, että pääsen siihen fb ryhmään! Ompa kiva, kun joku muukin on täältä pohjosen perukoilta :)
  6. A

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Emppuli :hug: Suski90 Ei se sattunu ollenkaan, kun ultrasivat sisäkautta. Se oli vähän ku ois teko sellaista käyttäny :D
  7. A

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Meillä ainakin kuunnellaan sydänäänet heti ekalla käynnillä, toki varottelevat, että mitään ei välttämättä edes kuulu. Silloin edellisen raskauden eka käynnillä päästiin jopa ultraan, kun sattu olemaan vapaana! Tosiaan mahan päältä ei löytyny mitään, mutta sitten ottivat sen puikon käyttöön ja...
  8. A

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Minulla ainakin kiinnostaisi tuo FB:n ryhmä! Sen saa salaiseksi niin, ettei se näy ulkopuolisille mitenkään. Meillä on mun esikoisen ajalta jo FB:ssa ryhmä ja on oikeen toimiva. Tsemppiä kaikille pahasta olosta kärsiville. Mulla lähinnä etoo, mutta pojasta en oksentanut kertaakaan...
  9. A

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Emppuli83 Mitä tarkoitat tuolla tarkastuttamisella? Siis tokihan sä voit tehdä testin tai käydä vaikka terveyskeskuksessa verikokeissa, mutta tosiaan jos mahdollisesti kesken ois menny, niin hormooneja on vieläkin veressä ja testit näyttää vielä positiivista. Ultraan jos haluat, niin täällä...
  10. A

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    No niin, mäkin ilmottaudun varovaisesti mukaan =) Varovaisesti sen takia, kun la laskurin mukaan on vasta 29.4., joten ollaan ihan, ihan alussa. Plussan sain jo 15.8. testiin, tänään tein vikan ja kyllä se viiva vaan vahvistuu! Tänään olis menkkojen pitäny alkaa, mutta tuskimpa vain. Pitänee...
  11. A

    Oma syntymäpainosi ja vauvasi paino?

    Itse olen syntynyt 39+2 ja ollut 3650 g, 52cm Poikani syntyi 38+3 ja oli 3550g, 52cm :heart:
  12. A

    OYS:ssa synnyttäneet

    Kuten yllä olevassakin viestissä kehuttiin, salissa oli todella ammattitaitoista väkeä. Tai ainakin tunsin olevani todella hyvissä käsissä! Minun mielipiteitäni kuunneltiin. He kyllä (mielestäni) pitkittivät turhaan ponnistusvaihetta (yht. 1 tunti 16 min.), mutta auttoivat kyllä, kun...
  13. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tämä 7.12. otettu kuva jäi mun viimeiseksi kuvaksi tästä raskaudesta; Tästä masusta syntyi 20.12.2011 poika rv 38+3 :heart:
  14. A

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Heips! En ole itseasiassa täällä julkisella puolen kirjoitellutkaan, mutta näytän olevan tuolla listoissa mukana, joten tässäpä mun tietoja: Meille syntyi poika, 20.12.2011, klo 2.40. Mitat 3550g/52cm LA olisi ollut 31.12.2011. Tsemppiä vain kaikille oman nyytin odotteluun sekä hakuun...
  15. A

    Raskausmyrkytys/supistukset

    En tiedä auttaako tämä mun vastaukseni sua mitenkään, mutta olin juuri eilen äitiyspolilla raskausmyrkytysepäilyn vuoksi ja siellä hoitava lääkärini sanoi, että ainoa hoito myrkytykseen on synnytys. Mulla kyllä on viikkoja jo 37+5, joten vauvakin on jo täysiaikainen.. Yksi tuttavani sai tuon...
  16. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    juuli No et taida saada kiinni enää, mutta eipä sen ole väliäkään! Kunhan vaan masussa kasvetaan reippaasti ja kaikki on hyvin :heart:
  17. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    :heart: Masu 36+4 :heart:
  18. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässäpäs mun massuni tältä aamulta: 32+4 :heart:
  19. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Päivitystä viikot 29+2: Edestä katsottuna on sellainen siistin näköinen pallo :)
  20. A

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Päivitystä, eli nyt 25+2: :heart::heart::heart:

Yhteistyössä