Hakutulokset

  1. revera

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Hooyo88 Onnea hurjasti! :flower: :) Voi tuota tätiä... Ihan kamala olo ollu eilen ja tänään; pahoinvointia, vatsa sekaisin, heikottaa, eli ihan kuin olisin raskaana vaikken olekkaan. :| Nyt loppui kyllä tosiaan pillerit ja suorastaan innolla odotan luomukiertoa. :D Mutta ikävää on se...
  2. revera

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Heippa vaan tytöt! :wave: Tervetuloa uudet! :flower: Ja halit tädin kohdanneille. :hug: Te ette usko kuinka paksu musta on tullu! Perjantaina nappasin sen viimeisen pillerin ja nyt kauhulla odotan minkälaiset naistenvaivat minua kohtaa tällä kertaa. Viimeksi joutunut kärsimään 3kk sitten...
  3. revera

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Tältä listaltahan nopeasti tippuu. :D No, mukana olen edelleen. Perjantain ajattelin pillerit lopettaa. Jätän viimeisen laatan syömättä, on niin järkyttävä turvotus. Paino sen kun nousee. :|
  4. revera

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    :hug: Tädin kohdanneille ja tervetuloa kaik uudet! :) :flower: ON: Päätin lopettaa pillerit sitten kun nuo kaksi laattaa on syöty, tehtiin sitä lasta tai ei. Oon syöny niitä nyt 3kk putkeen endo epäilyn vuoksi, mut jotenki oon aivan älyttömän "turvonnu" ja menkat (joita on ollu viimeisen...
  5. revera

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Tervetuloa sandraana87! :wave: Taidetaan olla samanikäisiä mikäli siis olet myöskin vm-87. En ole koskaan edes yrittänyt saada uutta elämää aikaan ja pelottaa, että ei sellaista koskaan minulle suodakkaan. Epäilen endoa, mutta aika sen sitten näyttää kun aletaan vauvelia yrittämään. :|
  6. revera

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    pinkkimieli Tunteesi raskaana olevaa kaveriasi kohtaan ovat hyvin tuttuja, valitettavasti. :ashamed: Me ihmiset sitten osataan olla kateellisia. :saint: Onnea kateudesta huolimatta DsariaL ja Nasuli80 :D :flower:
  7. revera

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Heippa tytöt! Siitä onkin aikaa kun olen täällä pyörinyt. Kaikkea on ehtinyt tapahtua ja ehkä päällimmäisenä palstatauon syynä on ollut ero avokista jonka kanssa vauvelista haaveiltiin. Avo muutti pois ja jäin koirineni kämppäilemään. Hyvin pyyhkii elämä yksinkin ja nyt olisi toisella puolella...
  8. revera

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Santtuli Minun päivä on mennyt töissä ja nyt illalla kotiin päästyäni olen ihan puhki (fyysinen työ ja koko päivä menossa). Kävimmä saunassa ja nyt kourassa saunaolut. Silmäluomet painaa ainakin tonnin... |O
  9. revera

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    JenPen Millaisia oireita sulla? Mun äidillä ja mummolla ollu tosi runsaat kuukautiset ja molemmilta poistettu kohtu 40vuoden iässä. Äiti sanoi, ettei ole mitään endoa tai muuta suvussa, mutta mitä jos minä olen ensimmäinen? Mulla siis ulostuskipuja (anteeksi tämä törkyteksti), vatsan väänteitä...
  10. revera

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Otan osaa Miss Mindy ja mulmul. Tuntuu tosi pahalta teidän puolesta! :'( Koittakaa jaksaa. Muuta ei voi sanoa kuin, että aika arpeuttaa haavat. :hug:
  11. revera

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Heipparallaa vaan kaikille PIITKÄSTÄ aikaa! Onnittelut plussanneille (en ehtinyt lukea kaikkia viestejä, tiedän vaan sen mitä aloitussivulla näkyy) ja tervetuloa uusille! Teitä näkyikin olevan paljon! =) :flower: Kyllä se aika kuluu sitten nopeaa. Töissä menee nyttemmin suurin osa ajasta ja...
  12. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Täällä on tosi hiljaista. :D Mutta olkoon, minäkin lähden lauantai-illan hommiin. :) Palaillaan taas toivottavasti pikapuoliin! Heippa vaan! :wave:
  13. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! Onpa päässy kulumaan aikaa viime käynnistä.. :| Sain uuden työpaikan (Luojalle kiitos!!) ja sitä kautta aukeaa koulupaikka ensisyksylle. :) Järjesteltävää siis on ollut, mutta ny asiaan. :hug: kaikille tädin yllättämille ja onnea plussanneille...
  14. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Painelen nyt ukon luo sairaalaan ja sitte töihin! Palaillaan neitoset! :wave:
  15. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    kadak Ison isot onnittelut plussasta! :flower: JenPen Eläintarha alkoi kehkeytyä siitä lähtien kun muutin pois kotoa, pienenä kun en saanut pitää muita eläimiä kuin kanin. Heppa on isäpuolen kanssa puoliksi sellainen sh-o. varsa, vuoden ikäinen nyt. Ravuria yritän siitä kovasti värkätä. :)
  16. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Mut mä menen nyt nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä. :) Hyviä öitä naikkoset! :wave:
  17. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    G: Meillä on siis tervueren narttu, hamsteri, hevonen ja toinen koira tulossa. :) Minnie- Kuvailemiisi ominaisuuksiin sopii melko moni rotu, mutta mieleeni ensimmäisinä tuli: australianpaimenkoira, kelpie, belggari, bordercollie, lk. collie, hollaninpaimenkoira. Monia on, mutta näissäkin on...
  18. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Otan osaa Heksu76! :'( :hug: Lemmikin menettäminen on yllättävän raskasta. Moni ihmetteli kun omani lopetettiin, että miten joku voi itkeä jonkun kanin perään niin paljon...
  19. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Heksu76 Kiitos sinullekkin! Onhan ne hyviä, parempia kuin aikoihin. Luulin jo vähän aikaa, ettei mulle ole täällä mitään tarkoitusta. Epätoivo valtaa aina silloin kun liian moni asia kaatuu päälle ja tuntuu, ettei ongelmakasan alta näe valoa, mutta sieltä se sitten pilkisti. :) Taidat olla...
  20. revera

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Minnie- Minkä tyyppistä koiraa olette ajatellut? Luonnetta ja ominaisuuksia? Koko? Karvanlaatu/pituus jne?

Yhteistyössä