Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

JenPen
kadak ja Minnie- Mähän testasin jo oliko se edellispäivänä ku en malttanut olla kokeilematta niitä uusia tikkuja... Jotain vaaleenpunasta siinä hetken häily ku tikun kastoin, mut loppujen lopuksi siihen jäi pelkkä kontrolliviiva. Joten tätiä odottelen.. Ärsyttää vaan kun ei pienintäkään merkkiä siitä vielä!

Minnie- Espanjanvesikoirastahan ei lähde karvaa ainakaan. Ovat käsittääkseni aika omapäisiä ja tarvitsevat paljon toimintaa. Tokoon ja agiin varmaan sopis jokainen rotu mitä tässä ehdoteltiin, paitsi ehkä toi springerspanieli ei välttämättä tokoon.

Siniviuhka Basenjistahan aina sanotaan et se on kissamainen koira =) Mä tykkään kans niistä kovasti, mut en vois kyllä itselleni ottaa ku niitä ei voi pitää vapaana. Ne rex-kissat on nättejä, sellanen tulis meille jos joskus kissan vois ottaa.. Olis se hauskaa ku olis sekä kiharakarvanen kissa että -koira :D Mitä jyrsijöitä teillä on? Mulla on kans ennen ollu niitä, hamstereita, gerbiilejä ja rottia. Rotat olis haaveissa heti ku päästään isompaan kämppään et mahtuu häkit jonnekin, vaikka mies kyllä inhoo niitä...

revera Voi sulla on hevonenkin! Minkälainen? Ihana eläintarha teillä :heart:

mulmulKoita kestää niitten kipujen kanssa töissä :hug: Onks sulla aina yhtä kivuliaat vai onko tää joku poikkeustilanne?

kadak Nyt vasta luin sivun loppuun saakka, ONNEA hirveesti plussasta!!! =) :flower: Eipä tossa taida paljon epäilyksen häivää olla! =)
 
Jenpen, Tein varmuudeksi vielä toisenkin eri merkkisen testin ja sama homma, viivat pärähtää iloisesti ruutuun. Nyt jännittää kamalasti ja miehellekin pitäisi kertoa varmaan illalla. Vaikka tässä kävisi miten, niin positiivista on, että on siis mahdollista tulla raskaaksi. :) Melkein kaikki yleiset ensioireet on ollut nänniarkuutta ja verisuonia lukuunottamatta.
 
Hei Kaikille! Täällä olen pitkästä aikaa,muutto on ohi ja tänään aukesi netti. :)
Tänne on tullut taas mukavasti uusia Tervetuloa :flower:
Minulle voi laittaa kp10/27?
Eli en tiedä vielä tarkallee koko kierronpituutta.Mutta näin alkuu 27 ja sit päivittelen uudestaan ;)Näköjään muutto laukaisi menkkani :kieh: Mutta eipä mitään,uusi kierto.
Nähdään taas! Ja kovasti tsemppiä kaikille
Ja vielä kerran Miracle ONNEA :heart:
 
kadak Ison isot onnittelut plussasta! :flower:
JenPen Eläintarha alkoi kehkeytyä siitä lähtien kun muutin pois kotoa, pienenä kun en saanut pitää muita eläimiä kuin kanin. Heppa on isäpuolen kanssa puoliksi sellainen sh-o. varsa, vuoden ikäinen nyt. Ravuria yritän siitä kovasti värkätä. :)
 
Mäkin täällä oon heräillyt...viimeinen päivystysyö oli töissä ja nukuin univelat pois.
Miehen veljellä on espanjanvesikoira ja on aika varautunut vieraita kohtaan...sellainen oman perheen lemmikki ei mikään kovin sosiaalinen ja ainakin sen pentuesisarukset on samanlaisia...mutta tunnen kyllä toisenlaisiakin espanjanvesikoiria...kaipa niissäkin on eroja...
Onnea Kadak! Sehän oli mukava ylläri!!! Ei ne testit valehtele!!!
BB Nokka pystyyn ja kohti uutta kiertoa...ei ole vielä pitkään yrity
tä...pettymys on varmasti kova, mutta sitä paremmalta plussa tuntuu... :heart:
Mulmul Voimia kipujen kanssa...mulla oli tosi kivuliaat menkkakivut nyt kanssa... :hug:
 
kaz
G: Meillä ei sen enempää eläintarhaa kuin 4 vuotias leikattu uroskissa.. Semmonen mehtäkissan näköinen..

G: Minä olen 22 ja mies 23, loppuvuodesta vuosia täytetään. Yhdessä ollaan oltu tammikuusta 2005 ja asuttu yhdessä kohta kolme vuotta. Asutaan tällä hetkellä 3h+k+s kaupungissa, mutta suunnitellaan talon rakentamista maalle ensi vuoden puolella.

:hug: tädin yllättämille :hug:
 
Huomenta tytöt!

Eipä sitten lähdetykkään Ikeaan, kun se minun kaveri sairastu, no ei kyllä toisaalta haittaa, nukuin tosi huonosti viime yön, nyt heräsin pikku torkuilta.

kadak minähän sanoin, että rohkeasti vaan testaamaan :D! Onnea plussasta :flower: paljon vauvaliimaa mukaan!

Käyhän tosiaan RvaB täällä välillä meitä moikkaamassa! Ja Kuumeilija myös!

Sannyalle tervetuloa takas pahoittelut tädistä :hug:

Mahtavaa, mun naamassa on kaks ihan hel**tin kipeää finniä! Toinen on sellanen ihana ihonalainen, ettei sitä voi ees puristaa. Mulla niin menee hermo näiden kans |O
 
Pari G:tä jääny väliin.

G: meidän tietokone on makuuhuoneessa, uudessa asunnossa tulee olemaan toisessa makuuhuoneessa, josta tehdään työhuone ja toivottavasti joskus lastenhuone :heart:

G: meillä ei ole eläimiä allergian takia, mulla oli kissa, mut luovuin siitä viime syksynä :snotty: vieläki ikävä...
 
Jaahas, muutama päivä ollut välissä. Kävin kyllä eilenillalla kurkkaamassa, mutta pistin pinon kiinni kun tekstiä oli niin monta sivua :D

Onnea plussanneille :heart: ja :hug: tädeistä.

Mulla on ovulaatiotestin kanssa niin pahoja ongelmia, että enpä taida saada ovista tietooni. Ohjeen mukaan teen ja noi Cleasrbluen ovistestit vaan vilkuttaa virhemerkkiä. Ekan kävin vaihtamassa kun siinä tuli virhemerkki jo heti alkuunsa. Neljä kertaa kokeilin ja aina vilkuttaa virhemerkkiä kun pistää siihen tikun. Tässä uudessakin tuli sitten kesken. Eli ei antanut mitään tulosta. Enään ei kannata mennä vaihtamaan, vaan vika taitaa olla mussa. Pitää ostaa jotain helppokäyttösempi tikkuja.
Pupuiltu on varmuuden vuoksi jokatoinen päivä, että vaikka oviksesta ei tarkkaan tietäisi, niin ei menisi kokonaan ohi :D

Vettä sataa kaatamalla ja huomenna pitäisi lähteä Bengtsärin (mitenkähän kirjoitetaan) majakalle. Hirmuisesti sitä odotettu ja nyt nää säät on mitä on :(

Tässä kanssa mun G:n vastauksia:
G: Meidän tietokone on toisessa harrastushuoneessa. Meillä ei ole työhuonetta, kun ei tuoda työasioita kotiin. Meillä on kaksi harrastushuonetta. Ihan tämmösellä kirjoituspöydällä on.
G: Meillä ei ole eläimiä ja en edes ole eläinrakas :ashamed: Kyllä mä silittelen joskus toisten kissoja tai muita, mutta itselle en halua. Tai akvaariosta olen haaveillut. Ja vieraita koiria pelkään.
 
Duffy :D Joo kiitos,mie olen vaan iloinen,että täti tuli kylään.Koska pelkäsin sitä tartunta hommaa.Ja nyt voi ilomielin pupuilla ja odottaa sitä päivää kunnes testissä näkyy pari viivaa :heart:

kadak Onnea paljon,ja vauvalimoja :heart:
Kuka muuten päivittelee listaa nykyään? =)
 
Sannya Minnie taitaa päivitellä nykyään.

Me kans ollaan Sompio mietitty akvaariota, kaveripariskunnalla on sellanen, sit ne kalat oli vielä saanu poikasia, oli ihania. Minä vaan istuin akvaarion eessä ja tuijottelin niitä :D
Jossakin lehdessä sanottiin, että kalojen kattominen rauhoittaa :D
 
Duffy Mun siskolla on ja mä kanssa istun siinä tuijottelemassa. Kaveri kanssa halusi luopua vuosia sitten omastaan, mutta asuin niin pienessä asunnossa, ei mukamas olis mahtunut. Se oli joku iso (en muista litroja) ja se olis tarvinnut jonkun tukevan pöydän allekin. Ja kun aikani pähkäilin, niin ne oli antanut sen jo muualle.
 
JenPen tällaisen rotumääritelmän löysin yhdistyksen sivuilta..
Aijaa.. Mä olen jo monta vuotta ollut kiinnostunut hankkimaan oman koiran.
Joko kääpiösnautseri tai pyreneittenkoira tai molemmat...
Koodi:
http://www.suomenpyrenelaiset.fi/pk_rotuesittely.html
 
Sompio No voi :( nyt vaan sitten sitä omaa hankkimaan =)!

Musitin nyt, että mulla pisti alavatsaan viime yönä, unen läpi tunsin sen ja taisin olla sellasessa puoliunessa. Hmm...joko siellä joku yritti tarrata kiinni tai sitten se vaan enteilee tätiä.
 
JenPen
baby butterfly Äläs ny vielä manaile jos ei vielä oo mitään lorahtanu... ;)

KP Toi haukkuherkkyys se tais tosiaan olla mikä mua jäi kaihertamaan, ite oon näitten omien kanssa tottunu siihen etteivät hauku ku pari kertaa vuodessa ja ovikellon soidessa.

Espanjanvesikoirista vielä, että ovat kuulemma tosiaan vieraita kohtaan varautuneita ja nimenomaan oman perheen koiria, mutta itse tykkään juuri sellasista koirista. En mitään varsinaista vahtikoiraa tarvitse, mutta pidän kyllä siitä ettei oma koira ole jokasta vierasta liehittelemässä ku joku kultanen noutaja...

kadak Hieno homma! Mitä oireita sulla on ollu?

G: Mulla on läppäri "keittiön" pöydällä. Siks lainausmerkeissä ku meillä koko kämppä on yhtä ja samaa tilaa ja avokeittiö on vähän niinku olohuonetta myös... Välillä myös sylissä sängyllä tai sohvalla, joskus jopa parvekkeella :D
 

Yhteistyössä