Hakutulokset

  1. K

    Lento flunssaisena?

    Tervehdys! Matka pukkaa päälle viikon kuluttua, ja perhe köhii flunssaisena. Kertoisitteko te enemmän reissaavat, millainen kokemus on lentojen nousut ja laskut, jos "röörit" on kunnolla tukossa? Jostakin olen kuullut, että ainakin välikorvatulehduksessa kipu voi olla melkoinen. Onneksi vielä...
  2. K

    Kahden pienen kanssa reissuun?

    Miten pienten lasten kanssa olette rohjenneet mennä Euroopan rantalomakohteisiin? On matkakuume ja vauva ei vielä ole edes syntynyt. Itse ollaan kyllä ajateltu että pienemmän ois hyvä olla jo 1v että ehtii ottaa MPR:n ja hepatiittirokotteen varuiksi. Kokemuksia muilla?
  3. K

    Pregnyl

    Ei, vaan kun ultrassa näkyy sopivan kokoinen follikkeli (olikohan se noin 18 mm). En oikein tiedä sen enempää tästä, mutta näytti tehoavan sopivasti :)
  4. K

    Pregnyl

    Kiitos onnitteluista! Tällä Pregnylillä saadaan aikaan munasolun irtoaminen. Pistoksesta noin 24-36 h päästä tapahtuu ovulaatio. Mulla ei varmaan itsestään tapahtunut ovulaatiota koskaan (?), ja kierto heitteli 50-80 päivän välillä.. joten tämä piikki auttoi ainakin minua.<br><br>
  5. K

    Pregnyl

    Sain tänään onnellisen varmistuksen, verikokeen mukaan olen raskaana! :) Hoitajan mukaan Pregnyl voi noin 2 viikon ajan vaikuttaa tulokseen. Ilo on valtava, mutta silti huolestuttaa, mitä tahansa voi vielä tapahtua.. Plussaonnea toivottelen kaikille!
  6. K

    Pregnyl

    Moi! Tietääkö kukaan, kuinka kauan Pregnyl-pistos voi vääristää raskaustestin tuloksen? Mua pisteltiin 2,5 viikkoa sitten, ja nyt on jo kaksi plussaa tänään ja lauantaina... uskallankohan iloita?! en malta odottaa!! Yritystä takana 1,5 vuotta. kiitos etukäteen vastauksista.
  7. K

    Kokemuksia teiniäitiydestä

    Niin ja minulle on aina ollut selvää, että lapseni nuorena teen jos vaan mahdollista. Ja muutenkin nyt olis ihanteellinen tilanne. Koulu myös hyvin joustava, tälläkin hetkellä yksi isyyslomalla meidän luokalta.
  8. K

    Kokemuksia teiniäitiydestä

    Minä 17 ja mies 22. Kuumeillu oon jo kauan ja enää ei jaksais oottaa. Yliopistoon minulla ei oo aikomustakaan, kuhan ammattikoulun sais alta jos nyt siis sitäkään. Tai siis varmasti kouluni käyn, mutta (toivottavasti) se saattaa venyä.
  9. K

    Kokemuksia teiniäitiydestä

    Millaisia kokemuksia teillä on teiniäitiydestä? Täällä olisi suunnitteilla pikkuinen ja muiden käytännön järjestelyt kiinnostavat kovasti. MIten koulu, työ, hoitopaikka jne?
  10. K

    Vilnaan vauva kanssa?

    Onko Vilnanssa käyneitä? Millaista oli? Entä hotelli? Hintataso?
  11. K

    pco

    Mulla on ihan sama tilanne, lopetin ehkäisyrenkaan käytön huhtikuun lopussa, sitten normaali tyhjennysvuoto ja sen jälkeen ei ole tullut mitään!! Huolestuin ja kävin yksityisellä klinikalla tutkimuksissa. Kaikki muuten ok, mutta oikeassa munasarjassa monirakkuloisuutta. Lääkärin mukaan pitää...
  12. K

    terolut

    Moi. mulla sama vika. syöny teroluttia ja aina vain enemmän sekaiseksi menee.. oon syöny parin vuoden sisällä neljä 3kk.n kuuria teroluttia nyt menee viides eikä ennen oo ollu mitään hämminkiä mut nyt on. mistähän tääki johtuu? oon miettiny et oonko syöny liikaa noita samoja ettei ne enää...
  13. K

    PCO ja clomit, tuloksia???

    Onko joku pco:lainen tullut clomeilla raskaaksi? Millainen annostus ja seuranta ja kuinka kauan piti odottaa Positiivisuutta? Oliko apuna vielä esim.terot?
  14. K

    uusi raskaus

    mulla menossa jo viides kierto km:n jälkeen...eikä ole plussaa näkynyt :(

Yhteistyössä