Kokemuksia teiniäitiydestä

Minkä ikänen oot jos saan udella, entä sun miehes?
Ite olen kohta 19, vauvakuumeinen, mutta odotan ainakin muutaman vuoden vielä...
Älkää pitäkö kiirettä lastenhankinnassa....

Mä ainakin haluan aloittaa yliopisto-opiskelun ennen lapsia...
 
Minä 17 ja mies 22. Kuumeillu oon jo kauan ja enää ei jaksais oottaa. Yliopistoon minulla ei oo aikomustakaan, kuhan ammattikoulun sais alta jos nyt siis sitäkään. Tai siis varmasti kouluni käyn, mutta (toivottavasti) se saattaa venyä.
 
No tietenkin ite teet ratkasus, mutta mä en vaan ymmärrä minkä takia tahtoen on pakko saada lapsi niin aikasin.
Mäkin olen kuumeillu jo monta vuotta, mutta järki sanoo että ei vielä.

Mietipä nyt vielä kerran, oottaisit edes siihen asti et saat sen koulun käytyä. :hug:
 
ei tarvi olla koulut käytynä vaikka lapsen saiski. Mutta jos hirmuisesti haluaa keskittyä pelkästeen opiskeluun niin sitte eri juttu. Mut ite ainaki oon nyt oppisopimuksel ja nuorena kun olen lapsen saanut niin en oo kyl kertaaka kokenu et oisin jostai jääny paitsi,päin vastoin.. :) lapsia sillon ku ittestä tuntuu et nyt on oikee heti,ei kannata ainaka liikaa muita kuunnella :)
 
Niin ja minulle on aina ollut selvää, että lapseni nuorena teen jos vaan mahdollista. Ja muutenkin nyt olis ihanteellinen tilanne. Koulu myös hyvin joustava, tälläkin hetkellä yksi isyyslomalla meidän luokalta.
 
Meidän herra täyttää kohta vuoden ja itse olen 18 ja kihlattu 19. Mulla on lukiota vuosi takana ja nyt lähdin jatkamaan. Kihlattu käy töissä ja lähtee tammikuussa armeijaan.. Poika aloittaa perhepäivähoidon nyt syyskuussa, tähän asti on mummu hoitanut.
Asioillahan on tapana järjestyä :)

Kouluja kerkeää kyllä käydä..
En väitä, että lapsia pitäisi ihan tekemällä tehdä kovin nuorena, mutta nuoret vanhemmat ovat ihan yhtä "hyviä"kuin vähän vanhemmatkin.
En voisi enää kuvitellakaan elämää ilman omaa vauvaa. Näin on hyvä :) Eikä todellakaan kaduta :)

Mulle voi mailata tiina_016@luukku.com
 
mä sain esikoisen 18vuotiaana,koulua jäi puolivuotta käymättä mutta kävin sen sitten loppuun äitiysloman aikana(opinnäyte työ oli vaan tekemättä). nyt oon päälle 20 ja oon kotona kuopuksen kanssa jolla ikää reipas kuukausi. ammattikorkee koulu ois tarkotuksena alottaa ens syksynä.

 
kannattaishan toisen olla töissä perheen elättämiseksi ja mun mielestä miehellä armeija käyty. tai ainakaan mä en haluis jäädä yksin pienen lapsen kanssa kotiin...
mut muuten en näe mitään esteitä sille että lapset tehdään nuorena, enhän itsekään niin kovin vanha ollut ku ensimmäisen sain.
 
mä olin käynyt ammattikoulua 2vuotta kun tulin raskaaksi olin 17vuotta ja lapsi oli suunniteltu.ensi sykysynä voin mennä suorittamaan viimeisen vuoden,paitsi olen nyt tajunnut että se koulu ei ollu mun juttu. Mielestäni oli mulle täysin oikee aika saada lapsi enkä voisi olla onnellisempi :)
 
LapinLikka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 13:23 tiinukka kirjoitti:
Meidän herra täyttää kohta vuoden ja itse olen 18 ja kihlattu 19. Mulla on lukiota vuosi takana ja nyt lähdin jatkamaan. Kihlattu käy töissä ja lähtee tammikuussa armeijaan.. Poika aloittaa perhepäivähoidon nyt syyskuussa, tähän asti on mummu hoitanut.
Asioillahan on tapana järjestyä :)

Kouluja kerkeää kyllä käydä..
En väitä, että lapsia pitäisi ihan tekemällä tehdä kovin nuorena, mutta nuoret vanhemmat ovat ihan yhtä "hyviä"kuin vähän vanhemmatkin.
En voisi enää kuvitellakaan elämää ilman omaa vauvaa. Näin on hyvä :) Eikä todellakaan kaduta :)

Mulle voi mailata tiina_016@luukku.com
Terve! :wave: ajattelin vaan etä oletko kenties jostain lapista päin ku maili osoitteessa luki "tiina_016" ? Itse nimittäin olen :p
 
LapinLikka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 12:26 tiinukka kirjoitti:
Juuh, Simosta päin. Mistäs sie? :)
ÖÖ..nyt täytyy kyllä myöntää että on maantieto vähän hukassa enkä tiiä missä on simo? oon kyllä varmaan joskus sen kuullu...Ite oon Rovaniemeltä :)
 

Yhteistyössä