Hakutulokset

  1. M

    60kg selätetty!!!!!!

    Tosi hieno juttu!!Kuinka usein käyt salilla ja jumpissa?Ku olis kiva tietää et miten usein tarvii liikkua ja käydä salilla viikossa et alkais muutoksia näkyä vartalossa!Ootko laihduttaessa noudattanu jotain ohjelmaa esim.painonvartijat vai ootko vaan itestään kattonu mitä syöt?Tarvis saada...
  2. M

    Heti raskaaksi?

    Niin sitä vielä piti sanoa et lääkärit ei sen takia suosittele heti raskautumista kun raskauden kesto on vaikeempi määrittää ku on ollu keskenmeno.Ja jos on ne yhdet kuukautiset ni helpompi laskea.Mut mäkin olin sit alkuraskauden ultrassa rv 5 ja rv6 ni näkivät sen lasketun ajan tarkkaan.Sen...
  3. M

    Heti raskaaksi?

    Mulla oli viime syksynä ihan alussa rv 5+4 keskenmeno.sen jälkeen ei tullu enää kuukautisia vaan olin heti uudestaan raskaana.Nyt tyttö 2,5 viikkoa,et ihan hyvin suju.Mun kaverilla oli kans semmonen et joutu keskeyttää raskauden vauvan vakavan kehityshäiriön takia rv 15 ja sit tuli kans heti...
  4. M

    rakennuslupa

    Kuinka kauan menee käsittelyssä et saa rakennusluvan?
  5. M

    Hirsitalot

    Kiinnostaisi tietää onko kukaan rakentanut hirsitaloa,ottanut paketin ja rakentanut itse.Missäköhän hinnoissa liikkuu summa kun talo on valmis??Onko kokemusta jättitoimituksista?Haaveissa ois hirsitalo,mutta hirvittää jos hinta on paljon kalliimpi kuin puutalossa?!
  6. M

    No löytyykös 1980 syntyneitä?

    Tääl kans yks,27.4-80 ja mulla poika joka syntyny 23.2.04. =)
  7. M

    Löytyisikö ystävää Somerolta?

    Olen 24-vuotias 4kk ikäisen pojan äiti.Olemme asuneet mieheni kanssa Somerolla kohta 3 vuotta,mutta ystävät ovat edelleen hakusessa.Olisi mukavaa jos sinullakin olisi pieni/pieniä lapsia.Ajattelin syksyllä aloittaa jonkun liikuntaharrastuksen ja olisi kivaa jos saisin seuraa itselleni!Vietämme...

Yhteistyössä