Hakutulokset

  1. L

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Ihana kun on näin paljon porukkaa, mun synnytyssairaalani on tosiaan se Kättäri, unohdin mainita ekassa viestissäni. Hurjaa miten aika menee nopeasti nyt jo siis viikkoja 15+0 :o
  2. L

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Saako vielä liittyä? LA olisi 7.2.2009 viides tulollaan :heart: lastwish 15+0
  3. L

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Tipahdin :'( :'( :'( Runsasta vuotoa tulee, näin loppuu tämäkin raskaus jo kolmannen kerran peräkkäin :'( :'( Helmikuisiin sitten vaan<br><br>
  4. L

    Milloin voi lypsää ja pakastaa?

    Lypäsminen todella voi aiheuttaa suppareita ja etkö mielummin jättäisi ternimaidon ihan vauvaa varten kun on syntynyt? Synnytyksen jälkeen saat kyllä taatusti lypsää ihan reilusti pakkaseen ;)
  5. L

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Älä vielä luovuta :hug:
  6. L

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Uusi ilmoittautuisi jos mukaan sopii :wave: Tänään plussasin ja LA on noin 16.1, veikkaan oviksen olleen myöhempään kuin yleensä joten varmasti tuo LA siirtyy eteenpäin ainakin viikolla, mutta se selviää sitten ultrassa :) Lastwish 5+0
  7. L

    Testi vaan näyttää negaa!

    Plussa tuli, ei tarvii miettiä enää :heart:
  8. L

    *** VIIKKO 19 ***

    PLUSSA!!! Nyt se pärähti vihdoinkin ja kaksi punaista viivaa <3 Itu on kasvamassa massussa :heart: itkettää ja kädet tärisee mutta onnellinen olen :heart:
  9. L

    raskausoireketju(mahd.)

    Voisko tää olla oire? Rinnoista tulee keltaisen ja kirkkaansakeaista tahmeaa nestettä? Edelleen täällä jännään ;) Lastwish kp39/32
  10. L

    Testi vaan näyttää negaa!

    Hei hienoa kuulla, tuo antaa toivoa kenelle vain :heart:
  11. L

    Testi vaan näyttää negaa!

    Tämä on niin mulle sopiva ketju!! Tänään siis jo 39/32 ja testi oli eilen taas negatiivinen, lääkäri sanoi että odottele vielä viikko ja testaa uudestaan, sepä se kun hermot kestäis odottelun :laugh: toisaalta jokaisen lapsen laskettua aikaa on aina rukattu eteenpäin että voi olla että olenkin...
  12. L

    *** VIIKKO 19 ***

    :hug: Fantsulle Minä täällä edelleen piinailen ja tämä vaan venyy :headwall: Lämmöt on korkealla vielä joa kohdunnapukka kiinni, mutta ainoa oire on nämä rinnat jotka on v-a-l-t-a-v-a-t =) Mukavaa tiistaita kaikille ja plussatuulia kaipaaville +++++++ Pudonneille :hug: Lastwish kp39/32...
  13. L

    voiko ovis olla vielä kp n. 62?

    Voihan se olla jos on vaan pitkittynyt kierto :)
  14. L

    Luulin jo olevani pahasti uupunut

    No mitä minä olen keskusteluista ymmärtänyt on se että raskaana ollessa kohdunsuun tulisi olla kiinni ja kiinteä, mutta kuitenkaan se ei satavarmaa ole. Omasta kokemuksesta voin sanoa että kohdunsuu on ollut minulla korkealla,kiinteä ja kiinni ovulaatiosta lähtien siihena sti kunnes kuukautiset...
  15. L

    Luulin jo olevani pahasti uupunut

    Istut kyykylleen vaikka vessan lattialle ja pestyillä sormilla koitat ylettyä kohdunnapukalle sinne emättimen perälle, kyllä sen sieltä pitäisi selkeästi löytyä :D
  16. L

    Luulin jo olevani pahasti uupunut

    Heipan, mulla on nyt kp38/32 menossa ja tähän asti kohdunnapukka on ollut korkealla ja kova luullusta oviksesta asti, tänään kn on kuitenkin laskeutunut hieman alemmas ja on pehmeämpi mutta kiinni ja jotenkin jännästi siinä on semmonen.. noh..lippa? Outoa mutta enivei, toivoa voi siis olla...
  17. L

    *** VIIKKO 19 ***

    Fantsu :hug: pahoitteluni ja jaksuja sinne Minä kävin jo lääkäriäkin hätyyttämässä oireineni, oli sitä mieltä että jos ovis on pitkittynyt ja ollutkin kp27-30 niin vielä viikon joudun piinailemaan ennen plussaa :kieh: No ei auta joko plussa tai täti tulossa :headwall: tulis jo jompi kumpi...
  18. L

    *** VIIKKO 19 ***

    Heipsan, mukavaa äitienpäivää jo äitiytyineille ja miksei muillekin. Ei tullut meille äitienpäiväplussaa, nega paukahti :'( Ei auta taas kun odotella.... :headwall: Onnea plussanneille ja *hali*tädin yllättämille :flower: jännääjille :heart: Lastwish kp 37/32 yk4 :wave:
  19. L

    *** VIIKKO 19 ***

    Negaa täälläkin näytti taas :'( Ei auta kun odotella. Ainoa mikä eroaa muista kierroista on se, että se kohdunnapukka on siirtynyt taaksepäin ja on erittäin kiinteä ja kiinni ja rinnat on kuin ilmalaivat, siinäpä ne sitten onkin. No toivossa on hyvä elää.... Plussatuulia puhaltelen...

Yhteistyössä