Hakutulokset

  1. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Moi kaikille! En ole ollut pitkään aikaan täällä, kun meillä on ollut kaikenlaista (ja näyttää jatkuvan). Ensin mulla oli joku 2 päivää kuume joka meni ohi,myöhemmin Sannille tuli joku nuha ja emme pääseneet vauvauintiin,sitten kävimme lasten lääkärissä tarkistamassa Sannin lonkat ja silloin...
  2. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Terve! Mekin emme päässeet uimaan :'( Melkein saman syyn takia, kun Flora.Minä olin vähän kipeänä-se oli yks juttu.Mies ajatteli kuitenkin mennä yksin tänään,mutta Sannin päivä oli aika itkuinen.Se alkoi huutaa n.klo 14.45 ja 16.00 asti ei millään pystynyt rauhottumaan :| .Eikä rinta...
  3. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Hei! Harmittaa,kun emme päässeet Teille.Niin se on jos joku on ilman autoa ja asuu toisella puolella Porvoota :'( . Meillä oli tänään Neuvola.Sanni on nyt 5755cm(synn.3900g) ja pituus 59.5cm(synn.50cm). Hän on terve,viisas ja iloinen lapsi.Sai tänään rokotukset-5in 1 yhdistelmän ja rotavirus...
  4. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Terve:) Parina päivänä en ollut forumissa ja niin paljon asioita,etten kaikkia muista:) Jos vielä mahtuu ja sopii niin mekin voimme tulla Kaislan luo(jos ei ole meille liian kaukana kun me Sannin kanssa vaunuilla tai kantoliinalla aina ollaan:). Voi miten on kiva taas pari paivää olla...
  5. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Moi. Minäkin en mennyt jumppaan kylmän ilman takia.Viimeksi olin Sannin kanssa kävelyllä viikko sitten :( !Alkaa jo olla aika tylsä;(.Nyt hän nukkuu jo 3t ja jos puolen tunnin sisällä ei herää niin minä autan häntä:).Teemme oman jumpan kotona. Terkkuja
  6. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Kiitoksia Teille, kun Teillä oli mahdollista käydä meillä:).Hyvä, kun mukavat vieraat saapuivat kotiimme:).Toivottavasti tulette taas joskus uudestaan:).MIevaalle ja Luminellalle,kun ette päässeet tulemaan,mutta toivottavast tavataan jatkossa. Jos jollain teistä on tylsää olla kotona jonäin...
  7. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Nähdään:)
  8. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Moi. Teille kaikille on lähetetty viestiä huomisesta tapaamisesta! Terkkuja
  9. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    MInäkin en pääse tänään,on lian kylmä ulkona :/
  10. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Minä asun n.3-4km keskustasta ja miehelläni on vain ajokortti(ja auto,mutta sinä aikana hän on töissä),niin en tiedä miten huominen päivä sujuu...
  11. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Terve kaikille! Kiva, kun voitte tulla maanataina:).Jos sattuu etten pääse huomenna niin lähetän Teille yksityisviestinä osoitteen minne tulette maanantaina;). Loppuviikoksi on luvattu about -15;/ sen takia en ole ihan varma tulenko huomenna,vaikka laitan Sannille kunnon vaateet jne,mutta...
  12. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Lista meistä mievaa____ ??? ____1. lapsi syntynyt???___2.lapsi syntynyt??? Vimpu80___29 v.__poika syntynyt??? Flora-79____30 v.____poika syntynyt??? Silve_______37 v.__tyttö syntynyt 2.11.2009 Senni______27v. ____tyttö syntynyt 6.11.2009 Terve:) Olipa taas kiva...
  13. Senni Porvoo

    Porvoon seudun mammat

    Terve! Tulin heti tänne morjestamaan:).Jätän "odottajat" ketjun rauhaan;),ehkä joskus palaan sinne;). Asiasta toiseen. Maanantaina 18.01, voi tulla ne ketkä pääsee ja mahdollisesti muut kutsun jonain muuna päivänä. :). Ketkä haluaa tulla tulevana maanantaina, kertokaa niin laitan...
  14. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Kysytään näin, kuka/ketkä pääsee tulemaan käymään meillä maanantaina 18.01? =)
  15. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Uskon,että mahtuu vielä;)(meillä on 71 neliötä),muistakaa vaan,että jos on "liikkuva vauva/lapsi" niin omalla vastuulla, kun meidän asunto ei ole vielä mitenkään "suojattu" tehokkaasti, koska meidän neiti on vasta 2kk+1vk;). :D
  16. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Hei taas! Kyllä picnic-tapaamisen jälkeen voitte tulla seuraavalla kerralla minun luo. Ilman muuta tervetuloa, myös sinulle Emmy. Muskarissa käyty ja olin Sannin sekä aviopuolison kanssa. Oli meidän lisäksi kaksi muuta perhettä ja seitsemän äitiä ihanien vauvojen kanssa. Niin kuin arvelin...
  17. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Kiva,kun olet mukaana Korvapuusti:) MInulle ainakin torstai klo 13 sopii.Picnic on yleensä aika täynnä,mutta toivottavasti löytyy meille tilaa. :D Joskus myös voimme tavat minun luona niin mm.vauvantarvikkeet löytyy,vauvanhoito helpompaa ja kahvi/tee tietysti ilmaista:D :laugh: Alakertaan...
  18. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Terve keskiviikkona! Kyllä minäkin mielellään menisin muskariin torstaina tai perjantaina ja parempi aamu/päivällä, mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa niin kokeilemme miten keskiviikko tuntuu Sannille. Huomasin, että Sanni tekee samoja juttuja,kun vielä oli masussa-vaikka nukutaan eri...
  19. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Toki kotona lapselle voi olla tai tehdä myös omia musiikki hetkiä:) Hyvää yötä kaikille:). Sanni on nukkunut jo 2tuntia ja nyt on vanhempien vuoro mennä yöunille viereiseen huoneeseen! :wave: :wave: :wave: :hug:
  20. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Ilmoittauduin muistaakseni Joulukuun alussa ja varmistamme vielä oman jonotuksen/paikan kuun puoli välissä. Muskari on Keskiviikkoisin klo 17.05, kesto 45min ja uskosin, että uusi ryhmä on tulossa ainakin Syksyllä. Muistaakseni myöhemmin Keväällä ei tulisi enää uutta ryhmää, mutta kannattaa...

Yhteistyössä