Hakutulokset

  1. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Porvoossa on aikaisemmin ollut vauvauinti, mutta ei ole harmi vaan enää. Mihin aikoihin olette jonottamassa?
  2. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Haha:) Mekin olemme sinne jonottamassa. :laugh:
  3. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Omistaako sinun kaveri UUKUMI:n?:D Tykkään erittäin kovasti paikasta:). Imoittele jos sinulla on aikaa ja haluat tavata, kun tulet Porvooseen?!:)
  4. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Hei Emmy:). En tiedä onko täällä joku Sipoosta, mutta toivottavasti löydät jonkun.Minä itse olen aika harvoin Sipoossa-ainakin kerran vuodessa, kun mieheni joukkue pelaa ÅIF:ää vastaan :P (20.02olen ainakin tulossa:) ) Käytkö joskus Porvoossa?
  5. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Flora-79: Voit yrittää huomen aamulla soittaa Porvoon musiikkiopistoon (www.psmo.fi) ja kysellä onko mahdollista tulla vielä lisäryhmään v. 2009 syntyneille vauvoille tarkoitettuun muskariin. Opisto muistaakseni aukeaa klo 9 niin soita silloin heti jos on vaan mahdollista ja toivottavasti...
  6. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Kiitoksia Kaisla:) Huomenna meillä on taas uusi haste- M niin kuin muskari.Katsotaan mitäs siellä on.Kävin ainakin muiden hoitolapsien kanssa siellä(1-3v) ja ne tykkäs hirveästi,mutta en tiedä miten näin pikku vauva:)
  7. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Kiitos :D
  8. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Terve:). Olen samaa mielta kun Te.Oli kiva tavata muita äitejä ja lapsia:).Toivottavasti nähdään taas pian. Harmi vaan,että mun tyttö ei jaksanut odottaa loppuun asti,mutta kun nälkä ja väsymys iski,niin ei voi mitään:).Kun hän sai ruoan ja laitoin vaunuun, nukahti 10 sekuntin...
  9. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Meillä tähän aikaan rytmi myös;).Hän on syönyt n.klo 11,niin varmasti ennen jumppa täytyy vielä kerran.Asumme Kevätkummussa III ja kävelemme uimahalliin,niin pitää lähteä aikaisemmin:) Sinun poika on tosi suloinen:) (kuva)
  10. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Kiitos,kiitoa Flora:). Miten sun päivä on lähtenyt käyntiin? Pakko kohta kasata jumppakamat ja laittaa ne reppuun;).
  11. Senni Porvoo

    Porvoon seudun odottajia?

    Terve kaikille =) Vahingossa löysin tämän keskustelun,mutta olen iloinen tapahtumasta:). Asun myös Porvoossa ja meille tuli esikoinen 6.11.2009.Tyttö on meidän suuri rakkaus ja olemme odotellut jo kauan hänen tuloaan:). Olen myös tulossa huomenna mammajumppaan ja toivottavasti Sanni pyysyy...

Yhteistyössä