Hakutulokset

  1. M

    Tänään nelosella klo 22.00: Suomi D - Äitivangit.

    Mutta olihan tuossakin osalla niin pieniä lapsia että varmasti rikos josta on tuomittu on tehty ennen kun plussan on tullu testiin. Jos puhut siitä romani naisesta niin sitten mutta jos esim. siitä joka lähti koe vapauteen niin hänhän oli rikkeensä tehnyt ennen raskautumista.
  2. M

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Testi näytti negaa mutta menkkoja ei näy |O ! Mä en kyl kestä jos sitä ovista ei ollukkaan ja kierto vaan venyy. Onneks on teroja tossa laatikossa niin saa ne sit alkamaan mut vielä en haluis niitä alottaa. [b]KS09 onpa outoo miten ne testit tolleen :o Toivottavasti olis raskaus joka...
  3. M

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Kiitos :flower: Toivoo voisin sen verran valaa että mulla oli tosipitkä kierto se mistä poika tärppäs. Ovis oli vasta kp 28 eli kokokierto olis ollu sen noin 42 päivää. Täällä ei vielä menkkoja näy mutta eilen kyl jomotteli siihen malliin alaselkää et eiköhän e sieltä kohta tuu... :kieh:
  4. M

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Laskinpa uusiks ja ovis oli siis kp 18 eli 25 päivä ja siitä tulis huomanna se 2 viikkoo mutta nyt kun aloin miettiin niin olisko se sittenkin vasta la ku menkat pitäis alkaa?
  5. M

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Niin ja kp 31 ja kun ovis oli kp 19 eli mun laskupäällä ainakin huomenna vois jo ootta menkkoja?
  6. M

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Minäkin voisin liittyä joukkoonne kuumeilevaan. Elikkä meillä on poika 11/08 ja siitä asti ollaan tjot:ailtu mutta vielä ei mitään. Mulla on tullu vasta parit menkat ja niissä molemmissa on luteliaali vaihe jääny liian lyhyeks (max. viikko) huomenna tulis kaks viikko arvioidusta oviksesta, tai...

Yhteistyössä