Hakutulokset

  1. K

    Onko kellää Maikkarin kanavapakettia?

    Siinä voi kuulemma mennä kaksikin arkipäivää että ne kanavat alkavat näkymään. Meillä se alko samana iltana kun mies vielä soitti soneralle perään että laittavat sen kiireellä näkymään. Soita soneralle ja kysele sieltä... Eikä meillä tarvinut netin kautta mitään aktivoida...
  2. K

    flora ja ean koodi

    Elikkäs flooralla on esiliinankeräys juttu johon tarvii 6 merkkiä/esiliina niin nytpä tässä mietin että onko tuo ean koodi tuo viivakoodi?
  3. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    sillä en ole antanut kun en ole muistanut ostaa ja apteekki on kaukana etten eilen sitä enää illalla lähtenyt ostaa, pakko kai se on särkylääkettä antaa yötävastenkin... Ja se että minä otin ensin asioista selvää täältä ja vielä soitin sille hoitajalle joka sano että jos hän olis vastaavassa...
  4. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Huomenta vain! Elikkäs kiitosta teille, annoin pronaxenia eilen illalla 2 ml niin meillä nukuttiin todella hyvin 3 aikaisempaan viikkoon. Soitin vielä eilen vastaavahoitajalle niin sano että sitä ei sais antaa mutta sen mitä kerroin hänelle niin hoitaja sano että hänkin antais jos olis omalla...
  5. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Niin minä ajattelinkin että annan, saa kaikki nukkua paremmin tai ainakin toivon niin. Ilkeehän se on jos kipee on eikä mikään auta. Minä muistelen että tuo meidän keskimmäinen on saanut just tuon lääkereseptin hammaskipuun, ainakin on sellainen mielikuva
  6. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Iso mies on tuo. Painoi syntyissään pikkusen vajaa 5 kiloa :whistle:
  7. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Ei kuumeile mutta on kivulias. Olen viilentänyt kaikki purulelut ja antanut niitä mutta ei auta...
  8. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Minä soitin jo lks:ään niin se vastaanottovirkailija sano mulle että sellaista lääkettä ei saa antaa kun sille kenelle se on määrätty :| Eikä edes suostunut lääkäriltä sitä asiaa kysymään että saako sitä antaa tässä tilanteessa, tuumas vaan että tämä ei ole päivystysasia...
  9. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Niin tuossa mikä minulla on tuo lääkeannostus nii se alkaa 12 kilosta ja meillä tuo 8 kuinen painaa sen 12,3 kiloa eli sen mukaan vois antaa muttako siinä on se ikäraja niin sitä mietin, soitin apteekkiinkin niin sanottiin että ei alle 1 vuotiaalle...
  10. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Mulla on ne annostusohjeet tuolla kaapissa ku joskus pyysin apteeksita...
  11. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Niin meilläkin on sitä määrätty 1,5 vuotiaalle muttako siinä on suositus ettei saa antaa alle yksivuotiaalle niin nyt mietin että uskallanko antaa sitä tuolle reilu 8 kuiselle... :/
  12. K

    pronaxen tulehduskipulääke asiaa

    Elikkäs meillä on tuo reilu 8kk alkanut tekemään hampaita ja olen antanut hänelle panadolia mutta se ei oikeen tunnu auttavan niin meillä olis tuolla kaapissa pronaxenia niin uskaltaako sitä antaa hänelle? Painoa pojalla on 12,3 kg.
  13. K

    Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

    Kiitos ja onnea myös sinulle kun päätät lähteä työelämään. :)
  14. K

    Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

    On se kivaa vaihtelua olla muuallakin ku kotona lasten kanssa. Minä olen valmistunut vuonna 2002 ja ollutkin vähän aikaa alalla. Mutta nyt tää poistuu koneelta lapsia laittamaan nukkumaan. :wave:
  15. K

    Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

    Niinpä. Ja helpommin saa paikan muualta kun on näyttää että on tehnyt muutakin ku ollu lasten kanssa kotona... Kaikkiin ammattiavastaaviin virkoihin olen hakenut muttaku on varmasti moni muukin hakenut samaan paikkaa ku minä
  16. K

    Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

    Yritän saada joltain osastolta paikan mutta jos ei oo muuta tarjolla kun kassalle niin siitä se on lähettävä
  17. K

    Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

    Täällä ei ole atk-merkonomille tällähetkellä töitä ja minun pää alkaa hajoamaan tänne kotiin niin pakko on ottaa vastaan se minkä saa, sitten on hyvä hakea muualta paikkaa jos sattuu koulutusta vastaavaa tulemaan
  18. K

    Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

    Mielummin isommasta kaupasta ottaisin itselleni työpaikan mutta ei nuo pienetkään kaupat ole pois suljettuja...
  19. K

    Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

    Niin no tuo tuntipalkka on sitten varmasti kaikilla työntekijöillä ei pelkästään uusilla. Minulla on ihan 3 vuotinen koulutus ja erikoistuin siitä vielä atk-merkonomiksi...
  20. K

    Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

    Mitenkähän tuo vaikuttaa palkkaan tuo että vasta aloittaa, siis tuohon kuukausipalkkaan??? Ihmettelen

Yhteistyössä