Onko kellää Maikkarin kanavapakettia?

Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Kokeilitko jo hakea kanavat uudestaan? Pitäisi meinaan heti näkyä..
Joo.Kanavan kohalla tulee ruutuun teksti että ´ei käyttöoikeutta,valitse toinen kanava´ :eek: Ja korttia on käännelty ja väännelty ties miten päin.Ja myyjä sanoi että voi mennä aamuyöhän tai aamuun ennekun näkyy koska kaikki on hulluna ostanut niitä kortteja formuloitten takia mutta että näin kauan kestää :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Aktivoitteko sen kortin netissä? Meillä ainakin piti muistaakseni tehdä niin ja alkoi heti näkyä..
Ei.Mä kysyin mieheltä että saiko se jotain aktivointikooodia tms.mutta ei kuulemma saanu että pitäs toimii kun laittaa kortin kiinni.Mites tuo netissä aktivointi sitten tapahtuu?
 
Siinä voi kuulemma mennä kaksikin arkipäivää että ne kanavat alkavat näkymään. Meillä se alko samana iltana kun mies vielä soitti soneralle perään että laittavat sen kiireellä näkymään. Soita soneralle ja kysele sieltä...

Eikä meillä tarvinut netin kautta mitään aktivoida...
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kokeiles hakee kanavat uusik, ja varmista, et se kortti on oikeinpäin..
Me leikittiin aikanaan sen kortin kanssa varmaan puol tuntia, ennenku tajuttii, miten päin se menee :whistle:
Ei kait niitä tarvi enään hakea siis niitä kanavia kun on kerran hakenut ne niin ne tulee automaattisesti siihen kun on luvan ostanut, tai ainakin meillä ne vaan ilmesty sinne kun oli 1.3 eikä haettu mitenkään erikseen
 
Skorppari
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kokeiles hakee kanavat uusik, ja varmista, et se kortti on oikeinpäin..
Me leikittiin aikanaan sen kortin kanssa varmaan puol tuntia, ennenku tajuttii, miten päin se menee :whistle:
Ei kait niitä tarvi enään hakea siis niitä kanavia kun on kerran hakenut ne niin ne tulee automaattisesti siihen kun on luvan ostanut, tai ainakin meillä ne vaan ilmesty sinne kun oli 1.3 eikä haettu mitenkään erikseen
Itsekkin tuossa kävin kyseisen kanavapaketin ostamassa ja ei se näy ei millään, pitäisi näkyä kerta samantien. 10 päivän jälkeen pitäisi aktivointi tehdä muuten ei näy, mutta minulla tuo ei edes hyväksy sitä koodia. Kanavat ovat listassa mutta eivät näy, perseestä sanon minä. Kaikenlisäksi minulla ei ole omaa nettiä ja kysyin että miten se aktivointi tehdään niin myyjä sanoi että työnnät vaan sen kortin digiboksiin :D Eikä tarvitsisi edes ilmoitella mitään nimiä yms..

 
canola
Meillä piti ihan kunnolla hakea ne kanavat uusiksi että näkyy, siis digiboxin kautta.
Ootko kokeillu? Ihan kuin olisit juuri hommannut boxisi, samalla lailla.
Meillä kaapeli.
 
canola
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
olen kaapelitaloudessa, silti ei ole viikkoon näkynyt kun hetkittäin :/
Meillä oli sama jokin aika sitten. Neuvoivat että haettava kanavat uusiksi ja johan alko näkyä. Siellä tapahtu jotain muutoksia taajuuksissa kun tuli ne uudet.
 
"kallu"
kas kun sen voi panna neljään eri asentoon eikä missän ole sanottu muuta kuin että oikein päin. Perhana kun neuvo korttiin painettuna ei maksaisi mitään. Siis: Tuleeko siru ylös vai alas päin ja työnnetäänkö kortti sirupää edellä jai jäljessä? Ainakin asian voi kysyä tyhjentävästi!
 

Yhteistyössä