Onko täällä ketään jotka ovat töissä prismassa tai...

vieras
tuntipalkka ompi,oon ite ollu cittarissa töissä ja olin sillon opiskellu kauppiksessa 2 vuotta,se luettiin hyväks palkassa ni ei tarvinnu alottaa ihan alottelijan palkalla...ja se palkka on tosiaan n 7-10e välillä niinku joku jo kirjottikin
 
vieras
no kaupan tessi on semmoinen että jos ei ole alan kokemusta, sun palkkas on pienempi. oiskohan 7,90 tai vähän enemmän. myyjän kuukausipalkaksi veikkaan 1400-1500? + lisät.
 
hmm
siis jos et kyseisessä "firmassa" ole aiemmin ollut töissä niin aloittaa yleensä ainakin tuntipalkalla.kokemuksen karttuessa pääsee(halutessaan ) kuukausipalkkalaiseksi.Enkä mä oo niitä sääntöjä keksinny ;) Nim.merk. s-ryhmässä 4 vuotta työskennellyt.
 
vieras
Riippuu ihan siitä, pääsetkö kokopäiväseksi vai et. Ja mitä hommia teet. Sulla on näköjään koulutustakin, se tietty nostaa palkkaa. Aiotko hakea muihin kauppoihin? Pienempiin siis?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Niin no tuo tuntipalkka on sitten varmasti kaikilla työntekijöillä ei pelkästään uusilla. Minulla on ihan 3 vuotinen koulutus ja erikoistuin siitä vielä atk-merkonomiksi...
no meillä on aluevastaavat ja tietty marketpäällikkö kuukausipalkalla
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Niin no tuo tuntipalkka on sitten varmasti kaikilla työntekijöillä ei pelkästään uusilla. Minulla on ihan 3 vuotinen koulutus ja erikoistuin siitä vielä atk-merkonomiksi...
miks ihmeessä haet sitten myyjäksi?!? kaupan alan liksathan on ihan surkeat eikä niitä tutkinnolla saa ylöspäin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Niin no tuo tuntipalkka on sitten varmasti kaikilla työntekijöillä ei pelkästään uusilla. Minulla on ihan 3 vuotinen koulutus ja erikoistuin siitä vielä atk-merkonomiksi...
miks ihmeessä haet sitten myyjäksi?!? kaupan alan liksathan on ihan surkeat eikä niitä tutkinnolla saa ylöspäin.
Kyllä kaupan alallakin on kovia palkkoja. Mut ei tavan myyjille. Eikä VAAN 3-vuotisen koulutuksen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Niin no tuo tuntipalkka on sitten varmasti kaikilla työntekijöillä ei pelkästään uusilla. Minulla on ihan 3 vuotinen koulutus ja erikoistuin siitä vielä atk-merkonomiksi...
Oletko varma, että haluat nimenomaan myyjäksi? Luulisi tuolla koulutuksella saavan muutakin työtä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Mielummin isommasta kaupasta ottaisin itselleni työpaikan mutta ei nuo pienetkään kaupat ole pois suljettuja...
Minäkin olen ollut Prismassa ja tykkäsin kovasti. :) Meinaatko kassalle ihan? Mä olin osa-aikasena ja ilman koulutusta, joten mun malkaa oli vaan jotain 7e tunti.
 
VEERA
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Niin no tuo tuntipalkka on sitten varmasti kaikilla työntekijöillä ei pelkästään uusilla. Minulla on ihan 3 vuotinen koulutus ja erikoistuin siitä vielä atk-merkonomiksi...
Oletko varma, että haluat nimenomaan myyjäksi? Luulisi tuolla koulutuksella saavan muutakin työtä.
Voihan sitä olla ensin vähän aikaa myyjä, ja hankkia sitten vaikka osastovastaavan hommiA.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä veikkaan, että jos oot kokopäiväsenä ja kuukausipalkalla, niin saat jotain 1800 e. Se vähän riippuu... Ei noi palkkajutut oo niin yksinkertasia.
ei saa perusmyyjän 1800? :eek: siis ainakaan ilman lisiä.
Kouluttamaton ei saakaan. Mut kyllä palkkaa voi neuvotella ylöspäin, jos voi osoittaa että koulutus ja kokemus täsmää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Täällä ei ole atk-merkonomille tällähetkellä töitä ja minun pää alkaa hajoamaan tänne kotiin niin pakko on ottaa vastaan se minkä saa, sitten on hyvä hakea muualta paikkaa jos sattuu koulutusta vastaavaa tulemaan
Just näin! Näyttää CV:kin vähän paremmalta, kuin jos vaan jäis kotiin makaamaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Täällä ei ole atk-merkonomille tällähetkellä töitä ja minun pää alkaa hajoamaan tänne kotiin niin pakko on ottaa vastaan se minkä saa, sitten on hyvä hakea muualta paikkaa jos sattuu koulutusta vastaavaa tulemaan
Just näin! Näyttää CV:kin vähän paremmalta, kuin jos vaan jäis kotiin makaamaan. :)
Niinpä. Ja helpommin saa paikan muualta kun on näyttää että on tehnyt muutakin ku ollu lasten kanssa kotona... Kaikkiin ammattiavastaaviin virkoihin olen hakenut muttaku on varmasti moni muukin hakenut samaan paikkaa ku minä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Täällä ei ole atk-merkonomille tällähetkellä töitä ja minun pää alkaa hajoamaan tänne kotiin niin pakko on ottaa vastaan se minkä saa, sitten on hyvä hakea muualta paikkaa jos sattuu koulutusta vastaavaa tulemaan
Just näin! Näyttää CV:kin vähän paremmalta, kuin jos vaan jäis kotiin makaamaan. :)
Niinpä. Ja helpommin saa paikan muualta kun on näyttää että on tehnyt muutakin ku ollu lasten kanssa kotona... Kaikkiin ammattiavastaaviin virkoihin olen hakenut muttaku on varmasti moni muukin hakenut samaan paikkaa ku minä
Mulla on sama ongelma, tosin mä olen opetusalalla. :( Kaikkiin paikkoihin on niin paljon superhakijoita, että tällanen tavallinen vastavalmistunut ei ole kovin suosittu. Mut työt alotan syksyllä, joko omalla alalla tai jollain muulla alalla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Täällä ei ole atk-merkonomille tällähetkellä töitä ja minun pää alkaa hajoamaan tänne kotiin niin pakko on ottaa vastaan se minkä saa, sitten on hyvä hakea muualta paikkaa jos sattuu koulutusta vastaavaa tulemaan
Just näin! Näyttää CV:kin vähän paremmalta, kuin jos vaan jäis kotiin makaamaan. :)
Niinpä. Ja helpommin saa paikan muualta kun on näyttää että on tehnyt muutakin ku ollu lasten kanssa kotona... Kaikkiin ammattiavastaaviin virkoihin olen hakenut muttaku on varmasti moni muukin hakenut samaan paikkaa ku minä
Mulla on sama ongelma, tosin mä olen opetusalalla. :( Kaikkiin paikkoihin on niin paljon superhakijoita, että tällanen tavallinen vastavalmistunut ei ole kovin suosittu. Mut työt alotan syksyllä, joko omalla alalla tai jollain muulla alalla. :)

On se kivaa vaihtelua olla muuallakin ku kotona lasten kanssa. Minä olen valmistunut vuonna 2002 ja ollutkin vähän aikaa alalla. Mutta nyt tää poistuu koneelta lapsia laittamaan nukkumaan. :wave:
 

Yhteistyössä