Hakutulokset

  1. K

    Akvaarion omistajat olis kysymys

    Tetra aqua bactozym merkkisiä ja niitä piti laitta 1 tabu 100 litraa kohen
  2. K

    Akvaarion omistajat olis kysymys

    Joo lukasin läpi tuon mitä laitoit. Minulle vaan sanottiin akvaarioshopissa että kun laitan yhen tabun sinne veteen niin se on päivässä valmis kaloille, mene ja tiedä sitten ketä uskon ja miten teen. Kaikki on tehty ihan ok, eli veteen käynnistysaine ja se bakteereja tuova tabu ja suodatin...
  3. K

    Akvaarion omistajat olis kysymys

    Kiitosta. Ihmettelin vaan asiaa. Lapset odottaa jo kuumeisesti kaloja joita sais ruokkia, mutta joutuvat maanantaihin saakka vielä odottelemaan ja tyhjää akvaariota katselemaan
  4. K

    Akvaarion omistajat olis kysymys

    Niin laitoin tänään akvaarion ja se on vielä ilman kaloja kun laiton sen bakteeritabun sinne vaikuttamaan maanantaihin saakka niin nyt sitten ihmettelen että miksi tuohon akvaarion sisään tulee sellaisia pieniä ilmakuplia seinämiin ja kasveihin? Onko se ihan normaalia? Lähteekö ne pois? Onko...
  5. K

    Dodii, se oli sitten maanantaina tulossa...

    Siivousta vois kyllä harrastaa, meinaan sitä hommaa täällä kyllä on ja en edes muista milloin meillä on ollut pakastimessa omatekemää pullaa :/ Eli joo sitä vois kyllä harkita =)
  6. K

    Dodii, se oli sitten maanantaina tulossa...

    Kiitosta! Joo no enköhän minä jaksa tuon viikonlopun, täytynee keksiä vaa töitä kovasti ettei rupee sitä miettimään :)
  7. K

    Dodii, se oli sitten maanantaina tulossa...

    Työhaastattelu. Saas nähdä kuin akan käy. Kyllä tää kotona olo alkaa jo päätä syömään vaikka hommaa täälläkin on mutta vaihtelu virkistää niin äitiä kuin lapsiakin kun menevät tarhaan.
  8. K

    Tuosta äitiyspakkauksesta tuli kysymys (turhis)

    Kun kaikki sanoo että on kauhea vauvakuume kun katsoo vaikka vauvan vaatteita yms... Minä äsken kävin katsomassa noita uusia vauvan vaatteita kelan sivuilta niin puistatti ihan ajatuskin vauvasta... Tai siis että tulis meille vauva, noup. Onko teillä tullut ns. vauvakiintiö täyteen siis...
  9. K

    Mistä johtuu lapsella pistävän hajuinen

    Pissa? Meillä tuo vajaa vuotinen pissaa sellaista tosi pistävän ja pahan hajuista pissaa. Onko se pissatulehduksen merkki?
  10. K

    Miksi mä en osaa mitään kun....

    Niin olishan tuo kiva olla mitään tekemättä muttako tää kämppä pakottaa minua tekemään jotain muttako on vaan niin orpo olo kun ei kuulu lasten ääntä. Kaikkeen tottuu, kai tai toivottavasti
  11. K

    Miksi mä en osaa mitään kun....

    lapset on reissussa. Aamulla mies lähti lasten kanssa reissuun päiväksi ja minä ajattelin että nyt mamma laittaa tuulemaan mutta pah :/ istun vaan ja ihmettelen. Aina sama homma etten saa mitään aikaseksi ku yksin oon....
  12. K

    Joko ikkunat pesty?

    Juu ei, olen suunnitellut jo niiden pesua noin 3 viikkoa :whistle: :whistle:
  13. K

    Joko olette avanneet

    =) tehän aikasin olette avanneet
  14. K

    Joko olette avanneet

    Grillikauden? Meillä mies nyt ekan kerran laittoi grillin lämpeämään kun on niin komee ilma, aikoi kakruille paistaa makkaraa :)

Yhteistyössä