Hakutulokset

  1. K

    Manduca vai jokin muu...

    Eli kyselisin noista rintarepuista. Olen miettinyt manducaa mutta eräs myyjä sanoi ettei sillä voi kantaa selässä, onko muka näin? Ottaisin vastaan mielelläni käyttökokemuksia tästä repusta. Meillä siis 4 kk ikäinen neitonen jota ajattelin siinä kanniskella kun mitään en saa tyhtyä...
  2. K

    hokkuspokkus syöttötuoli

    Mistä moisia löytää suomenpuolelta? Tiedän että haaparannalta niitä saa mutta siellä lastentarvikkeet paljon kalliimpia kuin suomessa...
  3. K

    Keräilymerkit, siwa, valintatalo ja euromarket...

    Nostellaanpas tätä hiukka jos jollaki vielä olis ja haluais luopua merkeistään =)
  4. K

    Keräilymerkit, siwa, valintatalo ja euromarket...

    Kalliitahan ne on juu, itsekin haen vain sieltä jos jotain ihan pientä tarvii... Yleensä menen s-kauppaan... Silläpä niitä kyselen jos jollakin on kerääntynyt eikä meinaa käyttää kun minun ostoilla niitä ei keretä keräämään ennen kampanjan loppua...
  5. K

    Keräilymerkit, siwa, valintatalo ja euromarket...

    Eli jos jollakin on noita keräilymerkkejä eikä itsellä ole tarvetta niin minä ottaisin ilomielin vastaan. Niillä saa -50% halvemmalla teeman astioita. Jos niitä on kertynyt enemmän kuin yksi niin maksan toki postikulut jos vain viitsit lähettää...
  6. K

    Omega 3-6-7-9 valmistetta lapselle???

    Heipsan kaikille pitkästä aikaa :) Oletteko te antaneet omille lapsille tuota kyseistä omega valmistetta? Itsellä on vanhimmat 6 ja 7 ja mietin nyt että voinko antaa heille tuota jossa on kaikki 4 omegavalmistetta...? Ostin niitä muumiomegoja mutta niissä ei olekaan kun 3:sta ja ajattelin tuota...
  7. K

    Osittainen hoitovapaa...???

    Elikkäs miten se nyt on tuo osittainenhoitovapaa? Saako sitä muut kuin alle 3 vuotiaiden vanhemmat sekä 1 ja 2 luokkalaisten vanhemmat? Jos minulla on 3,5 ja 4,5 (<--- tarhassa) sekä 7 vuotias (joka eskarissa)lapset niin saanko minä osittaista hoitovapaata?
  8. K

    Kun cerazette ei sovi.....

    Aamulla sanoin miehelleni että nyt loppu niiden syönti, joten ilman mennään. Kierukat on molemmat kokeiltu eikä nekään passaa =( (vuoto oli aivan hirveä kierukoiden aikana)
  9. K

    Kun cerazette ei sovi.....

    Elikkäs homman nimi on tämä. Minulle määrättiin cerazetten pillereitä noin 4,5 kk sitten ja koko keho on punaisten finnien peitossa, kasvot, päänahka, rinta ja selkä, jotka ovat alkaneet tulehtumaan kutina on aivan hirveä ja painoni on noussut 11 kg tuona 4,5 kk aikana vaikka en syökään enään...
  10. K

    Vuokraamisen arvoinen elokuva??

    Kiitos kaikille. Nyt on pitkän tikun veto onko se käsky vai musta jää... Molemmat vaikuttivat todella hyviltä. Ei tuo kolmistaankaan hullumpi ollut mutta noissa oli jotenkin enemmän mielenkiintoa.
  11. K

    Vuokraamisen arvoinen elokuva??

    Vaikuttaa hyvältä ku luin juonen :-) Katsellaan mitä muuta tulee.
  12. K

    Vuokraamisen arvoinen elokuva??

    Elikkäs tässä mieheni kanssa mietittiin että mikähän elokuva olis hyvä tähän iltaan. Olisko teillä mitään ehotelmia, mielellään kotimainen? Ei oikein itellä tuu mitään mielenkiintoista mieleen eikä molemmat päästä sitä hakemaan ku lapset nukkuu...
  13. K

    Apuja. Mistä saa keltaisen muovisen rattikelkan.

    Niin niitä on ollut ja ne olis vieläkin hyviä olemassa koska ovat keveitä pienten käsiteltäviksi. Ei se auta kun hakea vaan jotta löytää. Jos nyt jollain sattuu olemaan sellanen niin pyydän vielä että laittais kuvan tulemaan niin saan tuon miehenikin vakuuttuneeksi että niitä on ja osais hakea...
  14. K

    Apuja. Mistä saa keltaisen muovisen rattikelkan.

    Juu siis sen pitää olla kokonaan muovia, niitä on joskus kauan kauan sitten ollut markkinoilla ja mietin nyt että onko niitä vielä ja mistä niitä saa. Kiitos Jonttu mutta tuo on normaali stiiga
  15. K

    Apuja. Mistä saa keltaisen muovisen rattikelkan.

    Oliko se kelkka niitä muovisia väriltään olivat ennen keltaisia? Se olis kevyt käsiteltävä tuolle meidän pienimmäiselle. Stigoja meillä on vanhimmilla pojilla ja ne ovat hänelle liian painavia.
  16. K

    Apuja. Mistä saa keltaisen muovisen rattikelkan.

    Elikkäs olen etsinyt tuolle meidän pienimmäiselle sellaista keltaista muovista rattikelkkaa joita olen nähnyt. Missä niitä myydään? Meillä on mielestäni sellainen ollut ja mies väittää toista ja pitää minua varmaan kohta ihan köpönä kun sanoo etteihän sellaista olekaan. Jos jollain on sellanen...
  17. K

    uusi kysymys tuosta akvaariosta...

    Niin just. Että kyllä tasoittuu kun sen aika on. Ajattelin vaan että olen tehnyt jotain väärin kun on noin sameaa, kavereilla ollut kirkkaamman näköistä. Kiitos sinulle!
  18. K

    uusi kysymys tuosta akvaariosta...

    On suodatin ollut päällä eilisetä lähin, laitoin sen heti päälle kun sain kaikki laitettua.
  19. K

    uusi kysymys tuosta akvaariosta...

    Elikkäs laitoin eilen tuon akvaarion "käymään" ja pesin nuo pohjakivet todella hyvin, niin kauan että vesi oli ihan kirkasta ja nyt sitten ihmettelen että miksi tuo vesi on vähän sameanlaista?
  20. K

    Akvaarion omistajat olis kysymys

    Siis joo tottakai haluan säästää rahaa niin näissä kalojen hankinnoissakin kun muussakin, en halua että ne kalat keikkaavat heti kun meille tulevat, eli odottelen ja kypsyttelen sitten ihan rauhassa pari kolme viikkoa...

Yhteistyössä