Apuja. Mistä saa keltaisen muovisen rattikelkan.

Elikkäs olen etsinyt tuolle meidän pienimmäiselle sellaista keltaista muovista rattikelkkaa joita olen nähnyt. Missä niitä myydään? Meillä on mielestäni sellainen ollut ja mies väittää toista ja pitää minua varmaan kohta ihan köpönä kun sanoo etteihän sellaista olekaan. Jos jollain on sellanen ja viitsii niin laittais kuvan mulle siitä niin saan ainaki miehen vakuutetuksi että niitä on ja ehkäpä se löytäis sen meidänkin kelkan jostain kun näkee kuvan.

Netistä olen yrittänyt hakea mutta ei tuu ku stiga merkkisiä kun laitan rattikelkan.

Kiitos jo etukäteen
 
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
cittarissa oli tarjouksessa 14.90
sorry toi hinta oli rattipulkal... kelkat oli 39.90 eurosta lähtien
Oliko se kelkka niitä muovisia väriltään olivat ennen keltaisia? Se olis kevyt käsiteltävä tuolle meidän pienimmäiselle. Stigoja meillä on vanhimmilla pojilla ja ne ovat hänelle liian painavia.
 
-Jonttu-
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=58367&langId=-11&parent_category_rn=18451&top_category=18449&selectedTopCategory=18051&selectedSecondLevel=18421&selectedThirdLevel=18449&categoryId=18451&entryIdCsv=0
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=58367&langId=-11&parent_category_rn=18451&top_category=18449&selectedTopCategory=18051&selectedSecondLevel=18421&selectedThirdLevel=18449&categoryId=18451&entryIdCsv=0
mun mielestä löytyy viel sellanen missä ei ole muuta kuin muovii
 
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Juu siis sen pitää olla kokonaan muovia, niitä on joskus kauan kauan sitten ollut markkinoilla ja mietin nyt että onko niitä vielä ja mistä niitä saa. Kiitos Jonttu mutta tuo on normaali stiiga
mullakin oli täysin muovinen ja siitä on ... kauan aikaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Juu siis sen pitää olla kokonaan muovia, niitä on joskus kauan kauan sitten ollut markkinoilla ja mietin nyt että onko niitä vielä ja mistä niitä saa. Kiitos Jonttu mutta tuo on normaali stiiga
mullakin oli täysin muovinen ja siitä on ... kauan aikaa :ashamed:
Niin niitä on ollut ja ne olis vieläkin hyviä olemassa koska ovat keveitä pienten käsiteltäviksi. Ei se auta kun hakea vaan jotta löytää. Jos nyt jollain sattuu olemaan sellanen niin pyydän vielä että laittais kuvan tulemaan niin saan tuon miehenikin vakuuttuneeksi että niitä on ja osais hakea sitä meillä ollutta kelkkaa, kun se on ollut meillä mutta mihin lie laittanut
 
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Juu siis sen pitää olla kokonaan muovia, niitä on joskus kauan kauan sitten ollut markkinoilla ja mietin nyt että onko niitä vielä ja mistä niitä saa. Kiitos Jonttu mutta tuo on normaali stiiga
mullakin oli täysin muovinen ja siitä on ... kauan aikaa :ashamed:
Niin niitä on ollut ja ne olis vieläkin hyviä olemassa koska ovat keveitä pienten käsiteltäviksi. Ei se auta kun hakea vaan jotta löytää. Jos nyt jollain sattuu olemaan sellanen niin pyydän vielä että laittais kuvan tulemaan niin saan tuon miehenikin vakuuttuneeksi että niitä on ja osais hakea sitä meillä ollutta kelkkaa, kun se on ollut meillä mutta mihin lie laittanut
toivotaan et löytyy....
 

Yhteistyössä