Hakutulokset

  1. M

    kenen sukunimeä kannat?

    Mieheni sukunimeä kannan :) ja tätä haluankin.. Naimisiin mentäessä mielelläni otin tämän, syystä että sukunimeni oli erikoinen :))
  2. M

    Millä viikolla olet saanut raskaustestiin plussan?

    mulla oli n. 3-4 viikko ku tein testin :) ja siis oli positiivinen
  3. M

    Voisko joku googletus nero tms.. auttaa mua?

    sitä ei välttämät ees löydy, voisko kirjastosta löytyy?
  4. M

    mitenkäs on tapana tommosilla yhteissynttäreillä toimia lahjan suhteen?

    itse ainakin ostaisin ehk sen launtai pussin sit sille toiselle ja sit sille kamulle joku mieluinen kiva :)
  5. M

    Laihduttajat!!! tarvitsetko kaveria tueksesi?

    Heissan! Sain tässä päähäni.. että olisiko ketään samankaltaista kuin minä halukkaana tekemään yhteis blogia vuodatukseen? eli kummallakin/kaikilla olisi tunnukset(salasana) sinne jotta voisi käydä lisäilemässä itsestään tietoja jne? Itse olen päälle 120kg/166cm, kohta 21v pienen lapsen...
  6. M

    Ei taida olla mitään poppakonsteja miten vauvan saisi syntymään...

    usko pois, ei oo.. maltti on valttia. Oman tyttäreni la oli 29.12.08 ja syntyi käynnistyksellä rv42+2, 14.1.09 ja silloinkin oli sitkeä.. Kokeilin aatosta asti kaikkea,lenkkeilin,siivosin,harrastin seksiä, juoksin rappusia,saunoin jne. :D se tulee sit ku o tullakseen. Voimia sulle kovasti! :heart:
  7. M

    Vedätkö vai painatko?

    vedän :D
  8. M

    APUVA :O!! Halvat häät tarpeen, neuvoja?

    näin juuri :)
  9. M

    APUVA :O!! Halvat häät tarpeen, neuvoja?

    Olen aika isoa kokoa.. varmaa xl/xxl täytyis olla :'( tän vuoksi joudun varmaan jopa teetättää äidilläni puvun.
  10. M

    APUVA :O!! Halvat häät tarpeen, neuvoja?

    mulle kelpaa halpa jne. Mutta tarkoitus olisi nyt sen takia mennä naimisiin että olisi ihan häät eikä valan uusiminen.. mitä se periaatteessa olisi jo ens vuonna.. mutta menemme ens vuonna jos emme saa sopivia ihania häitä järjestettyä.. ei se pakko ole :) kyselen vain teiltä kokeneilta ja...
  11. M

    APUVA :O!! Halvat häät tarpeen, neuvoja?

    onko luotettava?
  12. M

    APUVA :O!! Halvat häät tarpeen, neuvoja?

    Juu, maistraatis mentiin.. :)
  13. M

    Mun pullataikina ei nouse!

    toi on muuten totta! en itse myöskään suosittele tuota, taikka kuivahiivoja muutenkaa
  14. M

    Mun pullataikina ei nouse!

    mä käytän aina mikroa hetken päällä (muista vesilasi) ja sitten laitan sinne ja liina kulhon päälle.. odotan n.30min ja wau, taikina on kohonnut :))
  15. M

    APUVA :O!! Halvat häät tarpeen, neuvoja?

    Elikkäs.. ois häät tarkoitus järjestää 1v hää päivänä niin että menemme nyt kirkossa naimisiin.. eli ajan kohta olis heinäkuun lopuilla, vieraita olis n.20henkilöä. Mikähän olis halvin mahd budjetti ja kuinka sen saa aikaseksi? haluaisin tyylikkäät mutta halvat, reippasti alta 2000? ,,vai onko...

Yhteistyössä