Hakutulokset

  1. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Oi, onnea niina22 ja Polkkajäde! :heart: Hitto, että saa itse kärvistellä... Luulin jo, että tänään alkaa kun koskenut monta tuntia mahaan samalla tavalla kun ois just alkamassa. Eipä oo vielä näkynyt, mutta eiköhän se täti tuu vilkuttelee huomenna, ko en tosiaan usko tärppiin, ainoastaan...
  2. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Mites on viikko lähtenyt käyntiin? Täällä vähän eri tavalla ku yleensä... Käytiin eilen baarissa ja jätin miehen sinne kun en enää jaksanut. No, ei olis pitänyt jättää sitä sinne kun eihän se osaa itsestään huolehtia. Oli kotimatkalla kävellessään nyrjäyttäny/murtanut nilkkansa ja pääsi sitten...
  3. Moon Fairy

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heippa! :wave: Täällä olis yks kuumeilija lisää, putosin just yk:lta 9 ja yk 10 alkais... Varsinkin näin koopeena yks masentaa ihan hirvittävästi että tuleekohan sitä vauvaa meille ikinä. :( Vähän taustatietoa: olen kohta 23-v ja mies kanssa täyttää pian 30-v ja asustellaan Lapissa. 05/08...
  4. Moon Fairy

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Jaha, mulle vois sitten päivittää kp 1. :'( Veettu, jäi sitten kierto pikkasen lyhyemmäks ku tavallisesti, 26 päivään! Kenkuttaa ihan armottomasti. Olishan se pitänyt arvata jo sen aamuisen itkukohtauksen jäljiltä mitä tää meinas... Ei meille ikinä tuu sitä vauvaa. :(
  5. Moon Fairy

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Onnittelut Hugoliina, siustakin tulee äiti! Sulla oli kuin olikin sitä kiinnittymisvuotoa! ;) (.) Voi että tekis itsellä mieli jo testata, mutta ei halua sitä negaa piirtyvän tikkuun... Lämmöt heittelee ihan omituisesti, eilenaamuna 35,8:aa näytti ja tänään taas 36,4. Noh, ei pitäis...
  6. Moon Fairy

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Pahoittelut kaikille, jotka on viety ferrarin kyytiin. :hug: Itse kans luulen, että kyytiin viedään väkisin parin päivän päästä... ON: tissikipu on lieventynyt, vielä kuitenkin vähän aristaa. Masun turvotus on aivan järkkyä, mutta niin aina ennen menkkoja. Maha ollut kans välillä kipee...
  7. Moon Fairy

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Niinuska05, ei saa vielä vaipua epätoivoon! Pahoittelut myös muille tädistä. Mullakin jo 9. yk menossa ja itse koitan ajatella, että ennen kun vuosi tulee täyteen niin kaks viivaa on testissä. ;P Marimekko77 varovaiset onnittelut! :flower: (.) Mulla on ollut tissikipua nyt jo öö...
  8. Moon Fairy

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Heippa! :wave: Olen täältä taustalta vähän aikaa lukenut teidän juttuja ja ajattelin liittyä joukkoon. =) Vähän taustatietoa: olen kohta 23-v kuumeilija Lapista, mies täyttää 30-v. Vauvakuumeilu lähti käyntiin viime keväänä, ja yritys alkoi 05/08. Joka kierrossa ei oo pupuilu onnistunut...

Yhteistyössä