Hakutulokset

  1. Moon Fairy

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Mamacita-, sillä perusteella, että jos joku kunta tarjoaa täysin ilmaiseksi, niin pitäisi kaikkien muidenkin. Ei se mun mielestä oo reilua, että esim. Oulussa nää perusultrat on ilmaisia, toisin kuin Rovaniemellä niistä joutuu maksaan poliklinikkamaksut. Ylimääräiset ultrat; varhaisultra...
  2. Moon Fairy

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Onni, minä en myöskään ole menossa varhaisultraan. Mistä helvetistä repisin rahat siihen? Muutenkin ketuttaa maksaa poliklinikkamaksut tulevista np & rakenneultrista, kaikki tutkimukset pitäis olla mun mielestä ilmaisia tulevalle äidille. :kieh: Moon Fairy / rv 5+6(?)
  3. Moon Fairy

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Jennyli, tuosta olosta olisiko tyttö vai poikaolo. :D Mulla on ihan poikaolo, kun ei tee mieli makeisia ollenkaan vaan KUNNON LIHAA ja tämmöstä. :laugh: Hitsi, mulla olisi huomisesta eteenpäin 6 päivän työputki, sen jälkeen yksi vapaa ja taas 5 päivän putki. Pelottaa, jos pahoinvointi...
  4. Moon Fairy

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Meillä ei vauvauutista tiedä kukaan. Ellei kullan äiti ole arvannut, siinä kun on vähän "noidan" vikaa, näkee enneunia jne. :D Tarkoituksena olisi kertoa kaikille ekan neuvolan jälkeen n. rv 10 lopussa (kun kuullaan ne :heart:-äänet), ellei masu pääse sen verran pyöristymään ja paljasta ensin...
  5. Moon Fairy

    Kuvia plussatesteistä

    Vahvempi viivahan sieltä tänään tuli. Rv 4+1. :heart: Sori en millään osaa laittaa suoraan tähän sivulle tota kuvaa. :kieh: [/img]http://www.aijaa.com/v.php?i=3762793.jpg[url]
  6. Moon Fairy

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Minäkin uskaltaudun nyt mukaan, kun viiva on vahvistunut. :heart: Neuvolaankin jo soitin, ja 16.4. olisi eka neuvola, silloin kuullaan sydänäänet. :) La olisi neuvolan mukaan 12.11.2009, omien laskujen mukaan 15.11.2009 ja siihen enempi tällä hetkellä luotan. :D Synnärinä LKS. Esikko siis...
  7. Moon Fairy

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Viiva on vahvistunut, ja neuvolaankin jo soitettu. :heart: La 15.11.2009 omien laskujen mukaan, neuvolan mukaan 12.11.2009 :D
  8. Moon Fairy

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Onnea ruukkis haamusta! :) Itse koitan parin tunnin päästä saada haamua vahvempaa viivaa, kunhan tästä joudan aamutoimiltani testiä hakemaan. :whistle:
  9. Moon Fairy

    Kuvia plussatesteistä

    ellen-, Kiitos, sulla on nopeeta vahvistunu viiva. =) Toivottavasti mullakin olisi huomenna, niin uskoisin paremmin plussaan. :D
  10. Moon Fairy

    Kuvia plussatesteistä

    Näkeekö joku tässä viivaa? :laugh: Eli eilen, kp 30/26-28, rv 3+6 tehty testi. Kuvan otin äsken, n. 26 tuntia testaamisen jälkeen... http://www.aijaa.com/v.php?i=3754561.jpg
  11. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Hmm... Ajattelin, että olisin ostanut huomenna S-marketista jotain halpoja rfsu:n tms. 2 kpl/pkt testejä jos sieltä vaan löytyy, kun apteekkiin olisi niin "mahdottoman pitkä" matka. :laugh:
  12. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Hyvää naistenpäivää! Tulisipa vielä monta plussaa näin naistenpäivän kunniaksi! :heart: Kiitos vielä onnitteluista, mutta en vielä meinaa uskoa todeksi ennen kuin huomenna testaan sen vahvemman viivan toivossa. :) Vasta yks haamuhan testattu. Onnea vahvemmasta viivasta teddybear...
  13. Moon Fairy

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Hei! Varovasti täällä kurkin. =) Haalea viiva tuli r-testiin tänä aamuna, mut en voi uskoa vielä todeksi. Kp 30/26-28 ja rv 3+6, jos niin pitkälle uskaltaa ajatella, kun toi mahd. hedelmöittyminen on ollu aikasintaan kp 16 (ainoa sekstailukerta koko kierrossa), vaikka ovislimat bongasin kp...
  14. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Kiitos. =) Plussapuhuria jokaiselle! Testasin mammaksin one step liuskalla, jonka herkkyys 10 mIU/ml. Vähän meinaa hermostuttaa, että testasin liian aikaisin, kun mahd. hedelmöitysajankohdastakin vasta tasan 2 viikkoa aikaa...
  15. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Enpä jaksanut sitten odottaa, vaan tein herkällä raskaustestin. Tuli haalea haamu. :o Menee viikonloppu asiaa sulatellessa, ja ensi viikolla uusi testi...
  16. Moon Fairy

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    En jaksanut enää odottaa, ja tein herkän raskaustestin. Haalea haamu tuli. Tulipa puun takaa, ei voi uskoa todeksi... Ensi viikolla testaan uudestaan, haluan vahvemman viivan.
  17. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Niin, ei tahtois sitä negaa piirtyvän testiin. Ei mulla kaiketi muita mieleenpainuvia oireita oo ollu. No, en sitten tiiä mut välillä tuntunut että hiukset rasvoittuu tavallista nopeammin. Ja noita finnejä pukkaa nytkin naamaan, mut niin joka kierrossa. Hitto kun malttais mielensä...
  18. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    teddybear82, viime kierto 27 ja sitä edellinen 26. Viime kuukausien aikana kierto ollut 26-28, joskus harvemmin 29 tai 30. Oli mulla kyllä viime keväänä jopa 33 päivän kierto...
  19. Moon Fairy

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Hurjasti onnea Jennyli ja taaperotx4! :heart: NEUVOJA, SOMEBODY? (.) Apua, mitä mä teen... :headwall: Täti on myöhässä! Ovislimat bongasin kp 13, voisikohan olla mahdollista että ovis olisikin ollut vasta kp 16? Silloin nimittäin ainoan kerran harrastettiin seksiä. Nyt menossa kp 29 ja...
  20. Moon Fairy

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Onnea teddybear82! Toivotaan parasta maaliskuulle! :flower: Harmihalit tädin hyökkäyksen kohteiksi joutuneille! :hug: JULIAN Koita maltella vielä muutama päivä. ;) Noi voi olla noita oviskipuiluja tossa vaiheessa kiertoa. NEUVOJA, SOMEBODY? (.) Apua, mitä mä teen... :headwall: Täti...

Yhteistyössä