Hakutulokset

  1. äiti-ihminen

    Ensimmäinen BB talk show alkaa pian! Meinaatko katsoa?

    En. En ymmärrä mikä siinä ohjelmassa ihmisiä viehättää
  2. äiti-ihminen

    G: Minkä elokuvan katsoit viimeksi?

    Super size me
  3. äiti-ihminen

    G: Elämäsi pahin henkinen tuska?

    Kun yritin itkien keksiä itkevälle/raivoovalle pojalle, jotain selitystä miksi hänen isänsä ei häntä tule tapaamaan. Pojan ahdistunut kamala olo tuntui myös äidillä :'( :'(
  4. äiti-ihminen

    Mitähän poliisi tuumaa vai sanooko mitään

    Hän rikkoo lakia, voit tehdä ilmoituksen
  5. äiti-ihminen

    Lesbo papit naimisiin keskenään

    Eiköhän ole niin, että myös raamatun laki muuttuu ajan saatossa. Ainakin sen tulkinta ja noudattaminen.
  6. äiti-ihminen

    Lesbo papit naimisiin keskenään

    Oli tämä täällä jo kerran, mut ei haittaa. Tähän on mielestäni kerätty niin hyviä kysymyksiä, mihin ei ihmekyllä ole vastausta saatu. Ei kai kukaan sitten kuitenkaan osaa selittää syytä tähän. Onko tosiaan on niin että raamatun lakia voi noudattaa siltä osin kuin itse haluaa, ja sitten...
  7. äiti-ihminen

    sinne meni jätkä kouluun

    Poika meni ekalle. Äitiä jännittää ainakin melkein yhtä paljon, oli ihan ahistava olo kun lähdin koululta :'( mut kyllä se pärjää
  8. äiti-ihminen

    7v. tuhriminen ??? +kastelu

    Meillä on yökasteluun ollut sellasta lääkettä kun Minirin, ens 1 tabl. ja sit nostettiin 2tabl. kerralla. Ei mitään tehoa, kastelee yhtä usein ku ilman lääkettä. Kuulin tutulta jostain nenäsumutteesta jota oli yökasteluun annettu. Onko tietoa siitä ja sen tehosta?
  9. äiti-ihminen

    7v. tuhriminen ??? +kastelu

    Ei ole ummetusta ollut. Luulen myös että johtuu jännityksestä. Viime syksynä kun alkoi eskari paheni myös yökastelu. Toivon vaan ettei pojalle koulussa satu vahinkoa. Hän jo muutekin jännittää että saako kavereita ym.. Ja miettii kovasti erilaisuuttaan (on tummaihoinen) ja että onko koulussa...
  10. äiti-ihminen

    7v. tuhriminen ??? +kastelu

    Poika aloittaa koulun maanantaina ja tietysti sitä hirmuisesti jännittää. En tiedä johtuuko jännityksestä vai mistä, mutta nyt kahden viikon sisään on 4 kertaa tuhrinut housut (siis ei ole kerinnyt vessaa kakille). Onko muilla saman ikäisiä, joilla on samaa ongelmaa ollut? Minua nyt pelottaa...
  11. äiti-ihminen

    Gluteenittomia munkkeja

    Kiitos :flower:
  12. äiti-ihminen

    Pistetäänkös tähän kavereita haluavia pino

    Varkaudesta :wave:
  13. äiti-ihminen

    Gluteenittomia munkkeja

    Minulla on tälläinen munkki resepti: 5 dl vehnäjauhoja 0,5 dl sokeria 0,5 tl suolaa 3 tl leivinjauhetta 2 tl kardemummaa 2,5 dl maitoa 2 munaa 50 g margariinia Voinko muuttaa reseptin gluteenittomaksi vaihtamalla vain vehnäjauhojen tilalle gluteenitonta jauhoseosta? Tuleekohan hyviä...
  14. äiti-ihminen

    Hyvä täyte kakkuun

    Kertokaahan joku hyvä täyte kakkuun, ettei aina ois vaan marjoja tai banaania. Niin ja gluteeniton tarttis olla. Kiitos :flower:
  15. äiti-ihminen

    Mun mies on aika taitava :D

    Hienoja ovatten, taidan varastaa idean. Pitää ens viikolla väkertää synttärikakku pojalle
  16. äiti-ihminen

    Ken kehtaa astua mukaan......:D

    Mä luulin kans joskus ala-aste ikäisenä, et ET liittyy jotenkin avaruuten ja sen tutkimiseen :laugh:

Yhteistyössä