Hakutulokset

  1. D

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    edelliseen tekstiin korjaus siis julkiselle ollaan jonossa :D
  2. D

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    macy gray: Ensimmäisestä lapsesta koitettiin clomeja, mutta niistä tuli iso vuotava kysta.. :( joten kun pistos hoidot on todettu hyväksi vaihtoehdoksi niin näillä mennään! Tällä hetkellä ollaan yksityisellä nyt alkaa toinen hoito kierto, yksityiselle ollaan jonossa ja tänään tulikin postissa...
  3. D

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Aurinkoisia terveisiä Espanjan lämmöstä! Ja hurjan paljon onnea plussanneille <3 Täällä täti saapui perjantaina, eli ei natsannut tästä kierrosta :'( Helmikuisiin siirryttiin.... Jospa se sitten ensi kuussa! Sunnuntaina mies haki apteekista uudet lääkkeet ja niitä olen nyt alkanut...
  4. D

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Korjaan oireiden odottelua, ei osoittelua :D hah
  5. D

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Onnea pikkuinen :) Toivotaan että viiva vahvistuu! On tämä kamalaa odottamista, ovulaatio päivän jälkeen olin niin varma mutta.... En enään tiedä. Voiko muuten näin ajoissa olla jo oireita, mulla on nyt kahden viimeisen päivän aikana ollut lähes kokoajan nälkä, eikai se näin ajoissa voi...
  6. D

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Toivottavasti vielä mukaan mahtuu jännäilemään! Ikää 26 vuotta, 2 lapsi toiveissa, kp 15. ovulaatio ollut la 23.4, eli nyt on dpo 3. La olisi 14.1. Olemme lapsettomuus hoidoissa yksityisellä, puregon+pregnyt yhdistelmä pistoksin. Ensimmäinen lapsemme tuli heti ekasta kierrosta jossa tämä...

Yhteistyössä