Hakutulokset

  1. I

    Elovauvat 2016

    Ootteko jo aikasin liikkeellä nimen kanssa, ite ainakin mietin jo tässä vaiheessa. Oon vaan niin innoissani :LOL:
  2. I

    Elovauvat 2016

    Vauvakuumeilua ei kerennyt olla kuin pari kuukautta, ensimmäinen kuukaus miettiessä asiaa ja toinen hommaillessa, nyt vaan odotellaan vauvan syntyä (y)
  3. I

    Elovauvat 2016

    Munkin oli vielä pakko tehdä tänään aamulla clearbluen digitaalinen testi jotta uskoisin ja sekin näytti positiivista niinkuin aikasemmatkin testit :LOL:
  4. I

    Elovauvat 2016

    Itse ostin Minisunin mama multivitamiinit, eikä kyllä ollut kuin pari kymmentä senttiä halvempi...
  5. I

    Elovauvat 2016

    Monenella viikolla se esimmäinen ultra on, jossa selviää esim sikiöiden määrä?
  6. I

    Elovauvat 2016

    Itsellä asuu vanhemmat 40 kilometrin päässä viiden pikkusiskoni kanssa, ja miehen vanhemmat asuu samassa kaupungissa :) Yritän nähdän vanhempiani niin usein kuin mahdollista. Itse oon lukion ekalla ja kerkeen onneks tän ekan vuoden opiskelee loppuun ja sit tuleekin kesäloma ja vauva syntyy...
  7. I

    Elovauvat 2016

    No voin kuvitella, että saattaa vähän käydä ahtaaksi :D
  8. I

    Elovauvat 2016

    Itseäni hieman pelottaa se, että kun lapsi syntyy mies on juuri aloittanut intin ja jään yksin ja se, että asutaan tällä hetkellä 57,5m2 kaksiossa että kuinka mahdutaan tänne sitten ku lapsi oppii kävelemään yms, kai se on siinä vaiheessa pakko vaihtaa kolmioon tai neliöön (n)
  9. I

    Elovauvat 2016

    Mahtavaa jos teilläkin mies on ottanu hyvin asian! :) Mun mies oli ensin vähän jännittynyt ja peloissaan asiasta, mutta ihan hetken päästä oli jo vatsassa kiinni ja passitti heti apteekkiin ostamaan vitamiineja :LOL: Käytätkö itse vitamiineja vielä?
  10. I

    Elovauvat 2016

    Joo on mukana raskaudessa onneksi todella innoissan ja ollaan oltu päälle puolitoista vuotta yhdessä ja pari kuukautta sitten muutettu saman katon alle. Mies on minua kolme vuotta vanhempi, että on lapsen synnyttyä sitten 20 vuotta :)

Yhteistyössä