Hakutulokset

  1. I

    Elovauvat 2016

    Toivon kanssa, että ystävällisyys ja avoimuus jatkuisi ihan vielä kasvotustenkin, että ei tule huonoa makua suuhun siitä, kun täti huomauttaa nuoresta iästä negatiiviseen sävyyn.
  2. I

    Elovauvat 2016

    Itsekkin ihmettelin, että miks jo noin aikasin, mutta terveydenhoitaja sitten vai sano että käykö tää päivä kello tää ja tää, ei hän enempää sanonut. Kyseli toki onko ensimmäinen, toivottu vai vahinko ja oonko jo ostanut raskausajan vitamiinit. Ei hän mitään iästäni maininnut vaikka...
  3. I

    Elovauvat 2016

    Jos oikein laskin niin ensimmäinen neuvola on rv 5+4, oon tällä hetkellä rv 3+4 :) Onneks mulla on jo kahen viikon päästä, ei tarvitse jännittää pitempää aikaa ensimmäisestä neuvola käynnistä.
  4. I

    Elovauvat 2016

    Okei :D
  5. I

    Elovauvat 2016

    Mahtavaa en oo siis ainoa nuorempi tuleva äiti :D Itse olen lapsen synnyttyä vasta 17 ja puoli vuotta. Itsekkin olen ollut todella väsynyt vaikka kuinka pitkät yöunet ja päikkärit nukun. Mistä päin oot? Mulla on eka neuvola 10.12. Miten sinne varhaisultraan saa ajan, voiko terveydenhoitajalta...
  6. I

    Elovauvat 2016

    Helpottavaa kuulla, että muillakin on näitä oireita ja lapsi silti syntynyt! :) Odotatko yksin vai kumppanin kanssa?
  7. I

    Elovauvat 2016

    Kuinka vanha sun esikoinen on, jos saa kysyä? :)
  8. I

    Elovauvat 2016

    Mimmosia ne sun menkka kivut on, että onko ne jatkuvia vai tuleeko niitä harvemmin? Itselleni on kans niitä kipuja ja pelottaa ihan hirveästi, että tulis keskenmeno.
  9. I

    Elovauvat 2016

    Joo sama täällä, ystävät naureskelivat minulle että kun tunteet heittelevät laidasta laitaan :D
  10. I

    Elovauvat 2016

    Etovaa oloa, närästystä jota itsekkin olen ihmetellyt, rinnat turvonneet ja kipeät, nännin kosketusherkät, menkkamaisia kipuja ja olen ollut todella väsynyt eikä haukottelu meinaa loppua :D Entä sulla?
  11. I

    Elovauvat 2016

    Itsekkin olen hieman varoen mukana vaikka kolme clearbluen- testiä olen tehnyt. Kaksi normaalia ja yksi digitaalinen, kaikki tosin ovat näyttäneet plussaa, mutta silti mietityttää että voiko sitteenkään olla (n) Ja en oikein osaa olla rennosti vielä tästä asiasta ja iloita täysin, sillä pelkään...
  12. I

    Pillereiden jälkeen raskaaksi

    Käytin pillereitä yli vuoden ja kun lopetin pillerit tulin heti raskaaksi ensiyrittämällä :)
  13. I

    Elovauvat 2016

    Hei! Täälläkin ollaan plussattu, LA 7.8 :) Hieman tosin teitä nuorempi olen, mutta lapsi on silti todella toivottu <3 Tämä on ensimmäinen minulle että miehellenikin.

Yhteistyössä