Hakutulokset

  1. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mun pikkusellä näkyi syke, kun käytiin ultrassa rv 6+2 :)
  2. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mä tein plussan 3+2 ja oireet alkoi samoihin aikoihin :) ultrassa käyty ja kaikki on hyvin. Joten on normaali, että sulla on oireita nyt. Mä olen nyt 6+4 ja oireet on pysyäkseen :)
  3. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Kuinka pitkällä oot? :) mikä rv
  4. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Joo kaikki oli hyvin, mutta olin jo asennoitunu siihen, että joko se on tuulimuna, väräässä paikassa tai menny kesken. No sitten ku lääkäri tutki mua niin tuli sellai fiilis, että tää oli nyt tässä... No sitten sain nähdä pienen vilauksen ja näin sykkeen <3 Ei saatu kuvaa ja jotenkin se pieni...
  5. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Millä viikolla oot silloin :)?
  6. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Siis neuvolatäti teki lähettee terkalle ja samalle ajalle sen lääkäriajan, ja sanoi että ultra tehdään ja päästään katsomaan pikkusta :3 Ja tää ei tapahdu neuvolassa vaan terveysasemalla :) Tuo lääkärin aika tuli vähän puun takaa, kun olin jo yksityiselle varannut ajan 7+1 varhaisultran :)
  7. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mua niin jännittää, mulla on lääkärillä ultra tiistaina ja siitä viikon päästä maanantaina varhaisultra yksityisellä! (n)
  8. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Itsellä on kans tota pahoinvointia ja pahin olo on aamulla ja oksenteluakin on... :confused:
  9. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Osaako kukaan sanoa, miksi mulla on jo ens viikoln tiistaina terveydenhoitajan ja lääkärin aika jolloin tehdään jo ultra. Oon silloin vasta 6+2, mutta eikö sen pitäisi olla myöhemmin :o Tänään siis oli eka neuvola :love:
  10. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mitä kaikkea siellä tehtiin? :) Itsellänikin tänään päivällä ja jännittää niin paljon!

Yhteistyössä