Hakutulokset

  1. I

    Viiva vai ei?!

    Haalea plussa :)
  2. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Onnea tosi paljon! :love:
  3. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kiitos vastauksista :) Mulla on nyt tainnut loppua tuo keskenmenon jälkeinen vuoto, vihdoin! Eli nyt odottelemaan noin kaks viikkoa, että menkat alkaa, jos siis kierto on sama 28 pv niinkuin ennen raskautta.
  4. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kauan teillä kesti keskenmenon jälkeen, että kuukautiset on alkanu? :)
  5. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä on ollut tänään myös menkkamaisia tuntemuksia kohdun kohilla... sais nyt tästäkin kropasta selvää (n)
  6. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    No jospa tuo raskaustestin viiva ei ole viikonlopulla nega niin soittelen neuvolantädille että varaa minulle verikoisiin ajan :) Sillähän se sitten selviää jos ei tuo haamu katoa :) Itse kerkesin osastolla olemaan kuin 9 tuntia kun kaikki materiaali jo tullut ulos, mutta eihän siitäkään sitten...
  7. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    o0o en olekkaan kuullut tuollaisesta, että ei saisi olla suojaamattomassa yhdynnässä ennen kuin raskaustesti näyttää negaa :eek: Luulin että sitten saa olla kun vuoto on loppunut? Sairaalassa näin ohjeistettiin toki mieluusti kondomin kanssa koska yhdet kuukautiset pitäisi odottaa. Heiltä...
  8. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä alkaa keskenmenon jälkeen testit näyttämään negaan päin :) Keskenmenosta nyt kohta kaksi viikkoa! Tämä testi on tehty sunnuntaina. Muok. Tein tänään samasta pissasta uuden raskaus- ja ovulaatiotestin. No raskaustesti näytti hieman haamumpaa kuin eilinen ja ovulaatiotesti taas tumman...
  9. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä on raskaustestin viiva alkanut himmenemään keskenmenon jälkeen vihdoin! :) Pari päivää sitten oli yhtä punainen kun kontrolliviiva...
  10. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Toivoisin, että mulla nyt ei kierto päivät menis samaa tyylii, kun sulla Bettinah :o Niin tottunut olin pillereiden aikaa kiertoon, mikä kesti 28/29 pv :) Mutta loppuis nyt tää vuoto ja alkais oikeet menkat...
  11. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mä en saannut mitän jälkitarkastus aikaa. Ennen päästyäni osastolta kävin ultrassa ja gyne sanoi, että mut voi kotiuttaa... Meinaakohan tää, että kaikki ois okei kohdussa? :o
  12. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Onko sulla Bettinah kuinka monta testiä kaapissa odottamassa? :)
  13. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mä olin niin malttamaton noiden testien suhteen kun olin raskaana. Enpä jaksanu odottaa menkkoihin ja testasin ensikerran 9 dpo :LOL: No sieltähän se plussa tulikin! Nyt en malta odottaa tämän vuodon loppua... (n)
  14. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mulla on jäännyt noista rfsun testeistä hieman huono maku suuhu. Kun olin raskaana tein rfsun- ja pregcheckin raskaustestit samaan aikaa - no rfsun testi näytti paljon himmeämpää viivaa kuin tumman punainen viiva pregcheckin testissä... Monet muutkin ovat tätä samaista ihmetelleet (n) Mutta...
  15. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kuinka kalliita ovistestit ovat? Apteekissa ne maksoi maltaita! Lähemmäs 20e :o kai jostain saa hieman halvempia?
  16. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ihan pakko kysyä, koska olen oman pääni puhki kuluttanut sillä, että jaksanko odottaa niitä kuuluisia yhtiä kuukautisia enne uuden yrittämistä... Miten itse olette sen asian kanssa tehneet? :o Onko siinä sitte joku riski saada uusi keskenmeno, jos ei odota yksiä kuukautisia?
  17. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Hyvin tuore juttu tämä keskenmeno on, mutta en luovu toivosta! Ikää on 17-vuotta ja eilen olen osastolta toipunut kotiin. Hyvin nopea, mutta kivulias kokemus. Osastolla kerkesin olemaan vaivaiset 9 tuntia nopean edestymisen takia. Viikoilla 9+2 todettiin ultrassa että sykettä ei löydy ja...
  18. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Heippa kaikille! Mahtuuko vielä mukaan? :)
  19. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Minut saa poistaa listalta. Onnea kaikille mukaan :love:
  20. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Minä muistan sut! Ihanaa, että tärppäsi noinkin nopeasti :love: Onnea odotukseen! Täällä päin mennään viikkoja 8+2 :)

Yhteistyössä