Hakutulokset

  1. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mulla on siskot kaksosia, ois kyllä ihanaa saada kaksoset vaikka kyllä yksi tervekkin olisi mahtavaa saada :)
  2. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mun perhe ja lähisuku otti asian tosi hyvin, vaikka olenkin nuori :) Mummo ja äiti sanoivat viime kerralla kun näimme, että he tulevat ja auttavat mua aina! Isänikin otti ihan hyvin, hänen reagtionsa oli vain : aijaa kiva juttu, sunhan asia se on :LOL: Siskot menivät taas ihan hysteerisiksi...
  3. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Kuinka monella tuota turvotusta on ilmenny? Itsellä ainakin, vatsa näyttää siltä ku oisin rv 15-20! :LOL: Ja sekin on outoa, kun syötyäni alkaa turvottaa lisää ja tuntuu ettei ruoka laske alas ja sitä kestää monta tuntia ja tuntuu, että räjähdän kohta ja sitten tulee taas nälkä vaikka tuntuu...
  4. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    En käsitä tätä väsymyksen määrää, meinaan nukahtaa jo kahdeksan aikaa illalla :sleep:
  5. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Nyt on aika varattu varhaisultraa 21.12 :) silloin ollaan 7+1, toivottavasti kaikki ois hyvin (n)
  6. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mullaki on hirveä suolanhimo nykyään! Ja kyllä sitä makeetakin menee aika reilusti :LOL:
  7. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mullakin on tuo kyseinen sovellus ja pystyy vaihtamaan vohveli3 :)
  8. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Itse ajattelin, että mun on aivan pakko nyt varata aika yksityiselle varhaisultraan! Paljon sulla maksaa se käynti vohveli3 :)? Itse en oikeen oo varma paljonko mulle tulee maksamaan, jos heidän nettisivuillaan lukee hinnastossa näin; Alkuraskauden ultraääni (sis. Uä-maksun) 55 €, eli onko se...
  9. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Okei kiitos :)
  10. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Hölmöä tälläsen miettiminen, pitäis vaan olla ilonen että tosiaan ollaan raskaana :LOL:
  11. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Tein tossa kaks clearbluen digi testiä ja ne kummatkin näytti raskaana 3+, eli noiden testien mukaan se hedelmöittyminen ois tapahtunu yli kolme viikkoa sitten, mutta oon omien laskujen mukaan 5+1 ja netti laskureiden ja omien laskujen mukaan ovis ois tapahtunu tasan kolme viikkoa sitten...
  12. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Kiitti orgona vastauksesta, oon luonteeltaniki vähä hermoheikkosempi ja tulinen niin tää raskaus vielä oikeen buustaa sitä, mies vaan nauro mulle, kun huusin, että sä oot niin raskaana :LOL:
  13. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ja mitä yleensä ensimmäisellä neuvola käynnillä tehdään? Tänään 5+0 :) Neuvola torstaina, innoissaan odotetaan miehen kanssa! Lohduttavaa silti ajatella, että enään reilu puolet siitä kriittisimmästä ajasta edessä ja sitten saa hieman hellittää <3
  14. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Tiiättekö, kuinka voimakkaasti stressi ja tämmöset raivokohtaukset vaikuttaa lapseen? Tarkotan tolla ''raivokohtauksilla'', kun on ollut viikonloppuna riitaa miehen kanssa ja mun tunteet hyppää nollasta sataan sekunnissa ja oon huutanu pää punasena ja itkeny silmät irti. Huomaa kyllä, miten noi...
  15. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Itellä on kans väsymystä, rinnat tosi kipeenä. Hirveesti stressaa tää raskaus siinä mielessä, että aina kun käy vessasssa niin on pakko tsekata alushousut, ettei mitään vuotoja ole tullut. Tää odottelu on ihan kamaa sinne asti, että tietää onko kaikki ok... (n)
  16. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mäkin mielellään liityn, jos löytyy :)
  17. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mullakin on ens viikolla ensimmäinen neuvola ja mä olen silloin kans rv 5+4 :)
  18. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Joo itekkin oon huomannu, että vähän hiljasempaa tänään täällä ollut. Ite oon tänään ja eilen kärsiny tosi pahasta pahoinvoinnista :sick:
  19. I

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Itsellä ainankin ollut ruhtinaallisesti pahoinvointia, tänään jouduin sen takia lähtemään koulusta kotiin :sick:
  20. I

    Elovauvat 2016

    Ite oon aina tykänny punajuurisalaatista, mutta yhtäkkiä viime viikolla tuli hirveä himo siihen ja sitä oli pakko vetää purkista suoraan, ei normaalisti mun tapaista :LOL:

Yhteistyössä