Hakutulokset

  1. D

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    täälä mäki oon vielä mahakkaana ja kyllä rupee menee pikkuhiljaa hermot ihan suoraan sanottunu. laskettuaika on neuvolan mukaa.24.6 ja ultran mukaa oli19.6 . mutta ne ei lähteny enää siirtää sitä .olin niin varma et tää syntyy vähintäänkin kaks viikkoo etuajassa mut kuinkas kävikään .viimeks...
  2. D

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    moikka ja onnee vaan kaikille jotka on saanu jo vauvan vierelleen. täälä päivät menee hitaast,i oon tänäänki nukkunu pitkät päikkärit ja maannu sohvalla.tekemiset on vähissä. Ootteko te muut muuten laittanu kaikki vauvalle jo valmiiks esim sängyn ja sinne petivaatteet valmiiks vai laitatteko...
  3. D

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    moikka täälki ollaan vielä yhessä koossa ja oon ihan kyllästyny tähä raskaana olemiseen mut kyllähän tästä saa sen arvosen palkinnon et kannattaa . öisin on kyl tullu kipeitäki suppareita mut sit ne loppuu keskenkaiken. kaikkee on kokeiltu saunaa seksii ei tunnu auttavan .huomennaki ois neuvola...
  4. D

    Turkki - Kemer

    ja meillä oli ihana pikku hotelli suosittelen kyllä kemeria .nyt tekis mieli itekki lähtee matkaan =)
  5. D

    Turkki - Kemer

    ja ne markkinat on myös kivat.rauhallinen paikka varmaa verrattuna kaupunkeihin mut kyllä sieltäkin yö elämää löytyy jos sitä haluaa
  6. D

    Turkki - Kemer

    oon ollu 2kertaa kemerissä tosi kiva paikka. osto mahdollisuudet sielä on niinkuin muuallakin samat turisti kaupat.ja ei sinne attaliaann on ku lyhyt pussi matka jos sinne on päästävä kyllä mä ainaki oon kaiken sieltä kemeristä ostanu mitä oon halunnu .
  7. D

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    moikka vaan kaikille mietin vaan sellasta ku mulla ois ens viikolla vika lääkärineuvola. ni mitä siellä tehdään siis tiiän et ne perus jutut katototaan,joku täälä on puhunu siitä et on katottu et mahtuuko vauva tulemaan normaaliteitse ni miten ne sen kattoo, en muutenkaan mene sinne hirveen...
  8. D

    Vuokra-asunto Espoosta?

  9. D

    Vuokra-asunto Espoosta?

    joo ja nääkään ei oo hirveen kivoja paikkoja suvela tai.koko espoonkeskustan alue en muuttais .kivoja paikkoja on järvenperä .kilo.koivuhovi vaikka lähellä espoonkeskustaa.mutta rauhallinen paikka silti,vanhakartano
  10. D

    Vuokra-asunto Espoosta?

    vuokrien hinnat riippuu paljon missä päin espoosta asuu, leppävaarassä on kalliit vuokrat ,meillä asutaan kaksiossa koivuhovissa jossa on oma piha ja sauna niin 660e mutta kyllä kaksiota saa halvemmallakin.kilossa meillä oli 440 joka oli espoonkruunun.nyt asutaan vvolla.eli kaupungillä on...
  11. D

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    moikka vaan kaikille olin tänää neuvolassa ja terkkari teki kaikki normaali jutut mitä aina ,mutta sitte ku kokeili että kumminpäin vauva oli ni paineli niin kovaa et oikee sattu .ja sen jälkeen ku lähdit kävelee ni sattu koko mahaan ja alamhassa tuntu et vauva pää tulee ulos.jouduin kävelee...
  12. D

    äkkiä sipulikeittosta se mureke ohje??

    en laita korppujauhoja ollenkaan vaan sen sipulikeiton ja kermaviilin sekasin ja sit jauheliha
  13. D

    verkkokaupat help!!!!!!!!!

    http://www.vaunula.fi/yhdistelmat.htm tuolla on ainaki jotai
  14. D

    Missä vaiheessa raskautta alkaa raskauspahoinvointi?

    mulla alko viikolla 6 ja loppu viikolla18 laihduin monta kiloa sen takia kun mikään ei pysynyt sisällä
  15. D

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    moikka :flower: vappu meni ja tuli taas syötyy oikeen kunnolla.ja nyt on parina päivänä ollu sellasii kuukautismaisia kipuja selässä ja mahassa onko se ihan normaalii vai pitäiskö mun huolestuu. hyvää viikonluppua kaikille =)...
  16. D

    raskaus ja alavatsakivut

    mulla oli sama juttu alkuraskaudessa . ja se oli välillä rusehtavaaki mutta sit se vaa jossai vaiheessa loppu ja neuvolassa sanottiin et se on ihan normaalii ja mulla on nyt viikkoja 32
  17. D

    Osaako kukaan sanoa

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20130878
  18. D

    Osaako kukaan sanoa

    ikessa oli jotain ja tääl http://www.vaunula.fi/sophie_pehmuste.htm
  19. D

    millä rv. alkanut pahinvointi?

    mulla alko viikolla 6 ja kesti viikoille18 :x

Yhteistyössä