Hakutulokset

  1. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tervetuloa Pähkämö :wave: Mulla on tosi huonosti nukuttu yö takana, jotenkin tuota selkää pakotti koko yön ja aamun..ei löytyny kertakaikkiaan hyvää asentoo..eli ei ollu hyvä vasen kylki eikä oikeakaan :D No otanpahan vaikka päikkärit jos ei muuten jaksa. Aattelin jos lenkillä käynti auttas...
  2. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Voi että ottaa hermoon ku ois tänään ollu tuossa lähikunnan tanssilavalla Suvi Teräsniska esiintymässä ja en päässy sinne. Ei vaan oo ketään kaveria joka ois lähteny. :( Vielä kun ois jaksanu ja kehdannu lähteä. On niin huippu laulaja että.. Pitää tyytyä fiilistelee kotona. Mies juo kaljaa...
  3. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Ja kummeista siis vois itsekin vastata! :) Meillä mies on kysyny sen veljee ja sen vaimoo. Mä en heitä oo tavannu ku kaks kertaa niin on vähä tyhmää ku on semmosia joita en ees tunne. Aika korkee kynnys olla tekemisissä ilman miestä heidän kanssaan vauvan synnyttyäkään. Miehellä ja sen...
  4. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    minimamma! Voi surku nuitten supistelujes kanssa :( Toivottavasti hellittää pian ja sit vaan lääkäriin jos ei meinaa hellittää. Mulla jomottelee taas kans selkää että surku on täälläkin :(
  5. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Hei, ootteko te miettiny kummiasioita jo? Ja millä perustein valitsette kummit ?
  6. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Nyt on kerhon puolelle laitettu paljastuksia :) Mulla on terkkari ihan ok.. mitä pidemmälle tässä mennään niin sitä tutummaksihan se käy ja ite osaa sit tietyllä lailla suhtautua, mut oon uskaltanu sille ihan suorilla sanoa asioita ja pitää nytkin ehkä puhua sit nuista päivistä kun masentaa...
  7. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Luomumilkki suosittelen ihan pienoisperäruisketta, kuten mikrolaxia. Saa apteekista ja osaavat siellä varmasti neuvoa. Itse koko pienen ikävi ummetuksesta kärsineenä ja lapsena varsinkin.. tuota mulle sit käytettiin pienenä. Nyt on lenkki tehty taas, nykyään entiseen puolentunnin lenkkiin...
  8. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Nyt on hakemus laitettu sinne kerhon puolelle :) Oon siis sen kannalla todellakin. Sitten voin siellä kertoo kumpaa sukupuolta meille on tulossa ku ei oo ainakaan tuntemattomia uteliaita lukemassa :D Ja selkäjomotus alkaa pikkuhiljaa hiipumaan ja mahakipu myös. Pitää ehkä ottaa kuitenkin...
  9. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Elppa hyvää on ku harvoin saa :D :laugh: tai antaa siis... :D
  10. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Kävin tänään hakemassa postista paketin misä oli ne tutit, tuttipullot, liivinsuojukset ja rintakumit. Sitten poikkesin pikaseen kirpparilla siinä vieressä niin tein niin mahtavan löydön: HOITOALUSTAN 3euroa ja tosi hyvänkuntonen semmonen pehmee "reunallinen" ja vielä oikeen värinenkin ;)...

Yhteistyössä