Hakutulokset

  1. Tinsku86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Iltoja tännekin puolelle! :) Mullakin on kyllä kavereita kaikonnu :( Jsut semmosia kenen kaa tuli enempi käytyä esim baarissa niin ei niitä nykyään paljon minun elämä kiinnosta. Ja muutenkin kaverit on muuttunu jotenkin, vaikka monella onkin oma perhe tai odottaavat. Mut ehkä sitten taas...
  2. Tinsku86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Jaa-aa piti vielä tulla kirjottaa lissää. Kotiutumisvaatteet mietityttää täälläkin.. Varmaan just otan tavallaan kahet mukaan, jos mahtuu vaan. Isommat ja pienet. Haluan ostaa jotain ihan uutta sitten niiksi kamppeiksi, kun melkeenpä kaikki saatu ja kirpparivaatteita. Vaikka niistäkin...
  3. Tinsku86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Heanna Mäkin luin ihan jostain lehdestä peräti tuosta ceridal öljyn käytöstä ehkäisemään väliliharepeämiä.. Mut se on varmaan ihmisestä kiinni, kellä auttaa :) mmilia! Voi sinua! Itsekin kiukkuitkuja kärsineenä :/ Tervetuloa uusille vielä loppumetreille :flower: Ja arvatkaa; nyt on...
  4. Tinsku86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Kiva Harhaanjohtaja ku tulit kuulumisia kertomaan, nyt vaan kovasti kasvuvoimaa pikku ukolle! Ja sulle jaksamisia kulkee sairaala/kotiväliä. Mut kyllä se palkihteekin sit ku näkee pienen ihmeen aina :) Niin siitä lenkkeilystä kun kysyin niin en minäkän vejä samalla tahdilla ku ennen...
  5. Tinsku86

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tasan 30+0 paukkui tänään :) :heart:
  6. Tinsku86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Ihanaa, kirjastosta löytyi vaikka millä mitalla kirjoja. Piti jo rajottaa ettei ihan liikaa tuu. Löysin vissiin 6 kirjaa.. Pari Tuija Lehtistäkin mitä en oo lukenu. :) Ja himoshoppaajan kakkososa, ei tarvii niin paljon aivoja se kirja ku muut :D Sain haittua neuvolasta pissapurkitkin niin...
  7. Tinsku86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Joo, ja täälläkin allkaa paniikki sitten iskee...tosiaan 10 viikkoa jos sitäkään.. ?! Ja vielä ois muutto suoritettava, no ei siinä mut miten mä saan kaiken pakattua. :D Saa kyllä vaikka kuinka heittää roskiin ja kaikki rikkinäiset viiä kierrätykseen..kuten veljen vanhat puolitoimivat...
  8. Tinsku86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Huh, ihana lenkki takana, kerrankin koirakin oli nätisti koko matkan vaikka tuli hurjan paljon pikkulapsia ja jokunen koirakin vastaan. :) Tunnin kävelin, miten on kauanko te jaksatte vielä vetää kävelylenkkejä ?? Tai siis miten pitkiä aikoja. :confused: Ei joka päivä jaksa ihan hirveen pitkiä...
  9. Tinsku86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Huomenta! Pitää tulla korkkaa huhtikuun pino, sit on enää touko- ja kesä :D Ja tänään pyörähti 30+0 käyntiin. Huih. Vasta muistan ku oli 12 vkoa ja aatteli et nyt on joku raja ylittyny, niin nyt se vasta onkin. Joka päivä paremmat edellytykset jos vauva päättää lähtee tulemaan maailmaan...
  10. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Sunburned: Mä ainakin sain ihan semmoseen uupumiseen ja väsymiseen ja stressiin saikkua sillo alkuraskaudessa; kiva vaan ku saikkulapussa luki et soputumishäiriö ... no se olikin työterveydestä ja alussa tosiaan. Nyt jos tosiaan vähä liioittelee ja sanoo et supistaa ja selkään käy niin takuu...
  11. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta! Vähän meinaa stressi iskee tosiaankin kaikista tekemättömistä töistä. Ja nyt jotenkin enempi ku se muutto lähenee. Kuka mulle pesee ikkunat siellä ja varsinkin täällä ettei tuu sanomista. Meiän äippä ei voi ku sillä on polvi paskana niin pitääkö se ite kiivetä.. Ja jos vaan...
  12. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mä niin ootan jo mun ens maanantain neuvolaa et kuulee taas pikku jumputuksen ja mitataan se Sf, paino ja HB. Et miten oon kasvanu ja miten vauva on kasvanu... Mulla alkaa napa näyttää siltä et plumpsahtaakohan tuo ulos tässä jossain välin... :D Ihanan pitkä iltalenkki tehtiin koiran ja sit...
  13. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mmilia onnelliset talon omistajat :) Jospa saatte rempat tehtyä ennen h-hetkeä :) Ihanaa, hain tänään pussilisen dermosil tuotteita ku oli tullu työpaikalle. Saippuaa, käsirasvaa, puhdistusvaahtoo, ja vauvan pyllylle extra voidetta. :) Sit sain tosiaan käytyä sen irtisanomislapun vietyä ja...
  14. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Nyt on kaupunkireissu takana, sain ostettua sinne tulevan kummitytön ristiäisiin itelle kamppeet. Ekaks ostin maliciousin mustat suorat housut pitoon nyt ihan muutenkin vaan :) Ja sitten seppälästä semmosen ihanan valkeen tunikan missä oli tisseihin asti napit, sit hieman kapeempi tuosta...
  15. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta! Täällä ihan yllätti pikku pakkanen...-18 oli äsken ku mies lähti töihin :( Saapi kaivella toppahousut kaapista tai sitten oottelen vähä aikaa ennenku pistän nokkaani ulos :D Tänään pitäs käyä kaupungilla, jos yhet mammahousut ostas vielä ja sit kahtelis ristiäisiin tunikaa..mitä...
  16. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Harhaanjohtajalle nyt hyviä tuulia sinne sairaalaan ja jospa se pikku kaveri vielä hetken malttais olla masussa :) Kiitos viestistä! :) Ja Harhis vielä tsempitys halaukset täältä. :hug:
  17. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mulla on menny neuvolat kans aika harvakseltaan. Mut sit oon joutunu käymään lääkärissä niitä ylimääräsiä käyntejä. Mut nytkin tulee terkkariin väliä kuukausi...ja hemoglobiini esim mitattu viimeksi vkoilla 22+5 eli aika kauan sitten. Tulee kahden kk väli siihenkin.. ois ihan kiva tietää et mitä...
  18. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Aih, Lily-Jane on päässy suomen kamaralle :) Tervetuloa lomailemaan aah niin tänne keväiseen suomeen.. ;) (Yöllä oli satanu jokusen sentin taas lunta, että oli kiva taapertaa aamukävelyä) :D Mullakin illalla venähti se nukkumaan meno, ei vaan väsyttäny ei sitten yhtään. Ja aamulla sitten...
  19. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Paranemisia tosiaankin Pyyterin poitsulle! :) Alkaa päivä tässä kääntyä iltaa kohti, jotain saanu aikaseksikin selkäsärystä huolimatta. Tekasin meille ruuaksi pizzaa :p Ai että oli hyvää ja jäi vielä iltapalaksikin pari palaa. Pitkästä aikaa omatekosta pizzaa. Ja pesin koneellisen...
  20. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    mmilia! Thanks, pitää ehket nyt kirjottaa se ihan keittovihkoseen ylös niin ei hukkaanu ja muistaa joskus tehdäkin.

Yhteistyössä