Hakutulokset

  1. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Joku aika sitten täällä kirjottelin, mutta nyt on mennyt pari kuukautta vissiin taustaillessa. Mulla takana 8 clomi-kiertoa, tauotta, joista nyt viimeisestä kp 32/29-32 elämäni ensimmäinen plussa :) Ekan kierron söin 1 tabl/päivä, siitä lähtien 2/pvä ja seurantaa ei ole ollut kolmannen kierron...
  2. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie s-prog mitattiin ekassa kolmessa kierrossa (vasta kolmannessa ovuloin), sen jälkeen ei ole enää katottu enkä ole käynyt missään seurannassa. Sitä on vaikea sanoa johtuuko mun mielialanvaihtelut clomeista vai vaan yleisestä toivottomuudesta, mutta niitä kyllä on ja yleensä alkaa kuumien...
  3. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Onnea yritykseen sitä clomeilla alotteleville! Mun pitäis tästä lähteä apteekkiin taas clomeja hakemaan, tuntevat siellä jo aika hyvin kun nyt seitsemättä kertaa olen niitä hakemassa. Mä saan aina vaan yhden kierron satsin kerrallaan ja tosiaan nyt lähtee 7. käyntiin. Ovisplussia mä olen...
  4. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Juudith - pahoittelut negasta! Mulla ihan sama, että mietin ovuloinko kunnolla vaikka se on kerran tällä annostuksella todettukin. Katie - rauhoitti mun mieltä tietää, että on mahdollista, että ovulaatio on tapahtunut vaikka tukeekin tuhrua päiväkaupalla ennen kuukautisia. Mulla on tänään...
  5. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitos PTT ja Katie. R-testi oli nega mut kiva kuulla et en ole ainoa jolla vaan tuhruttaa. Jospas tänään aukeis hanat. Ovuloitko sä Katie tossa kierrossa?
  6. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Nyt tarttis neuvoja kokeneemmilta! Digitestillä löysin oviksen kp 17, ja kp 25 tuli ihan vähän ruskeeta tuhrua, sitten ei kahteen päivään yhtään mitään. Kp 27 lähtien ruskeeta tuhrua ja sitä jatkuu nyt jo neljättä päivää! Tänään kp 30. Aikasemmissa neljässä clomikierrossa on tullut tuhrua vaan...
  7. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie - PCO on joo mullakin, todettu jo 17-vuotiaana ja koskaan ei ole luomumenkkoja ollut. Akne on pukannut taas ihanasti päälle sen jälkeen kun lopetin Diane Nova pillerit vuosi sitten, muita tyypillisiä PCO oireita mulla ei ole, mutta munasarjoissa niin monta rakkulaa ettei niitä pystytty...
  8. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie - hauska sattuma! Mulla on jo viides clomikierto, tosin lääkäri ei laske kahta ekaa koska niissä ei tapahtunut ovulaatiota. Sitten kolmannessa ovulaatio todettiin progesteroni kokeella ja sen jälkeen ei olekaan ollut enää mitään seurantaa. Sain digitestillä hymynaaman kp16 eli kp 17 olis...
  9. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Maikkuliini - pidän peukkuja! Koita jaksaa vielä pari päivää ja tuu sit kertomaan. Omat piinapäivät matelee, tänään kp 25 ja pp8. Eilen jo onnistuin vakuuttamaan itselleni etten varmastikaan ole raskaana, mut tietty sitten illalla lenkiltä tultua löysin housuista ruskeeta tuhrua ja ajattelin...
  10. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Pirre - hurjasti onnea! Ja mymosa - voi PCOlainenkin saada ihan aidon plussan ovistestiin, eli jos sulla on negaa näyttänyt aikasempina päivinä, niin pitäis ton olla aito plussa. Mulla kans PCO ja tikuilla näyttää aina melko tasavahvaa, mutta digitestissä saan hymynaaman vaan yhtenä päivänä...
  11. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Oon nyt vakuuttunut, että mulla oli ovis tiistaina kun oli kp17. Tää tieto helpottaa kovasti, kun olin niin paniikissa miten meillä osuu petipuuhien ajotukset kohilleen, että kiusasin miestä päivittäin. Nyt siis voi huoahtaa ja odottaa miehenkin alotetta...:p Vielä ei ole petipuuhista pelkkää...
  12. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kesälomilta on nyt palattu taas arkeen ja kummasti sitä samalla ajatukset on taas pelkästään tässä projektissa. Viime kierrossa mun ovisbongailut meni pieleen, kun ilmeisesti jostain syystä ovis viivästyi ja oli vasta kp 27 :confused: minkä seurauksena kierto venyi 38 päivään. Lopetin bongailun...
  13. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Tervehdys uusille, itse ole ollut taustalla vähän aikaa ja miettinyt muita asioita loman aikana. Viimeksi mietin ovulaatiotestien toimivuutta itselläni kun mulla on PCO ja niinpä taisi tässä kierrossa käydä, että ovulaatio olikin vasta kp 27 (!!!) lämpöjen perusteella ja ei siis mikään ihme...
  14. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Enpä tiedä oliko tää nyt hyvä alkaa ovulaatiotestejä tekemään. Ilmeisesti mun PCO saa sen aikaan et kp 11 lähtien kun alotin testailun on tullut joka päivä samanvahvunen viiva, hiukkasen kontrollia haaleempi. Nyt on jo kp21. Tosin lämmötkään ei ole lähtenyt nousuun mikä ihmetyttää kun viime...
  15. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Tässä kun oon näitä viimesiä viestejä lukenut, oon alkanut miettiä, että mikähän se raskautumisprosentti clomeilla on? Onko teille lääkäri suostunut sanomaan mitään mahiksista clomeilla vai ei? Mun gyne ei suostunut mitään sanomaan, sano vaan ettei mun PCO niin kovin paha ole ja vaan vähän apua...
  16. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Paljon Onnea Lavenia=)!!! Kiitos kun tulit kertomaan ilouutiset! Sormet ja varpaat ristissä myös lemonadelle! Tästäkö se plussapuhuri nyt alkais....
  17. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitos kaikille neuvoista! Tilasin Sofi one step testejä ja otin kerralla 24 kpl pakkauksen, aattelin että opetellessa voi mennä muutamia.... Tänään alkoi sitten neljäs clomikierto, ja aika hyvin olin ovislimojen perusteella osannut arvioida oviksen kun päättelin sen olleen kp 15-16 ja kierto...
  18. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kp 29/26-32 ja eilen tehty herkkä testi näytti negaa..... No fiilikset on kuitenkin ihan OK, koska eilen myös sain kuulla, että kp 21 otetusta s-prog näytteestä on selvää, että olin ovuloinut! Siinä on syytä juhlaan kun ei semmosta ihmettä ole koskaan aikasemmin 32 vuoteen tapahtunut! Eli mulla...
  19. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Pirre, mulla oireet on tullu yleensä vasta oikeestaan vikana clomipäivänä ja sit pari päivää niitten lopettamisen jälkeen. Mun oireet on ollu aika vähäset, jonkin verran kuumia aaltoja mut ei sen kummempaa, ehkä vähän huippausta. Ekassa kierrossa kun söin vaan 50mg (1tabl) ei tullu mitään...
  20. H

    Clomittaret vuonna 2011!

    Mä onneksi onnistuin välttämään ajattelemasta äitienpäivää sen kummemmin, mitä nyt omaa äitiä onnittelin. Sen verran alussa on vielä tämä taival, että mieli on pysynyt suht positiivisena ainakin tähän asti. Tänään tosin ketuttaa pahemman kerran klinikalla käynnin jälkeen. Mua oli käsketty...

Yhteistyössä