Hakutulokset

  1. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Nopeesti vaan lukemassa ennen iltavuoroon lähtemistä.. Mulla on nyt kp 8, eikä ovista vielä havaittavissa, tikutan nyt joka päivä sitä. Toivotaan nyt että edes ovuloisin! Olin lauantaina viihteellä ensimmäistä kertaa yli 3 vuoteen, huh. Sanoinkin että seuraavan kerran sitten taas reilun 3...
  2. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Kyllä minustakin nuo Minskun testit näyttää ovikselta=) Nyt kaikki maholliset plussatuulet sinnepäin!! Bretagnen tavoin meinasin käydä ostamassa greippimehua heti huomenna.
  3. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Kukkaiskeijuko kyseli oviksesta heti menkkojen loputtua, niin kyllä se on mahdollista. Meillä ainakin:D Mä tulin raskaaksi seuraavana päivänä siitä, kun menkat oli loppunu. Sen takia alotin tänään heti metsästämään ovista, menkat loppu eilen. Testi oli kuitenkin vielä nega, mut ei se viiva...
  4. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Nopeesti vaan onnittelen Koiramammaa:heart: Ihanaa!! Täällä edelleen ootellaan tädin poistumista. Tänään tuli ovis- ja raskaustestitkin postissa. Ajattelin että pitänee ovista metsästää nyt ihan alusta asti, jotenkin tuntuu että ovuloin miten sattuu, jos ollenkaan. Esikko sai alkunsa...
  5. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Onna onnea Heissulle plussasta! Kyllä ne viivat siitä vahvistuu :) Minä oon kyllä niiiiin epätoivonen noiden raskaustestien kanssa. Pari päivää sitten tein testin kun kierto venähti pitkäksi ja testi oli koko ajan niin nega kuin olla ja voi. Silti mä kävin vähän väliä penkomassa roskiksesta...
  6. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Moikka kaikille! Aattelin tungeksia tänne teidän porukkaan mukaan oottamaan ja toivomaan plussaa=) Jos jotain itestäni kerron, niin oon pian 25v., mies 29v. ja ihana poika 11/08. Oon toivonu pikkukakkosta jo oikeestaan siitä lähtien kun poika synty, mutta varsinaista yritystä ei oo...

Yhteistyössä