**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Onnea vielä koiramammalle ja Heissulle:heart:Tänään tosiaan kp25/27-28 ja muita oireita ei ole kun flunssainen olo.. Alavatsaa on kyllä juilinut pari päivää, mutta niin yleensäkin ennen menkkoja:(Ainoat "oudot" oireet ovat olleet tuo vaaleanruskea vuoto jota kesti pari päivää(tosi vähäistä!) ja oudot unet viimeisen viikon aikana:DMilloinkahan sitä uskailtaisi testailla? Kuinka aikaisin ootte testaillu? Äh kuinka sitä toivookaan, että ois jo tärpänny.. Mutta jos ei nyt niin vielä yksi yritys kerta ja sitten saan sen lähetteen keskussairaalaan..
 
Nopeesti vaan onnittelen Koiramammaa:heart: Ihanaa!!

Täällä edelleen ootellaan tädin poistumista. Tänään tuli ovis- ja raskaustestitkin postissa. Ajattelin että pitänee ovista metsästää nyt ihan alusta asti, jotenkin tuntuu että ovuloin miten sattuu, jos ollenkaan. Esikko sai alkunsa seuraavana päivänä kun menkat oli loppunu.

Onko joku kuullut sellasesta että jos on pitkä kierto, niin ei ovuloisi ollenkaan? Ihan kun oisin jostain kuullut, ja nyt mietin tuota kun tuntuu oma kierto pitenevän kuukausi kuukaudelta. Kääk.

Kamomillalle voimahalitsempit :hug:
 
On tää vaan pyllystä tää yritysaika.. ekaks ootat että menkat alkais ja pääsis siitä ankeudesta yli, sitten ootat ovista kieli pitkällä, sitten heilutat peittoa hullun lailla muutaman päivän ja sitten kehittelet tsiljoona oiretta ja pureskelet kynnet paskaksi, vain päätyäksesi odottamaan nöyränä että ne menkat taas alkaa.. ja siitä sitten sama ralli uudestaan!

Täällä siis ei mitään uutta, paitsi mieletön flunssa. Yhden ovistestin tuossa tein huvikseni kun en malttanut olla jotain testailematta, ja negaa näytti. Ekan penskan raskauden testasin ihan ensimmäiseksi ovistestillä kun menkat oli pari päivää myöhässä enkä uskaltanut vielä oikeaa raskaustestiä tehdä. Testiviiva pamahti heti tumman punaisena ruutuun eli peli oli aika selvä. Ja nyt siis ei mitään, tietenkään... mur.

Onnea kovasti plussanneille ja meille muille jaksamista yritykseen!!

Räkäisin terveisin
kinkula kp 27
 
Tinker: Mullakin oli esikon tärppikierrossa tuommosta vaalean ruskeaa vuotoa n. 1vk oviksesta! Toivotaan parasta sunkin kohdalla!

Hannaliinako tuolla jollain sivulla puhui metallin mausta suussa? Mulla oli se ensimmäinen oire sillon esikosta. Eli toivotaan sullekin parasta :) Vai jokohan olit uudempia kuulumisia kertonut, mä oon vielä ihan pihalla ja nopeestio yritin lukea paljon tekstiä... sori :)

On:
Voisinpa nyt hypätä takasi listoille kun nettikin alko toimia! Eli tänään on kp 3/34-36 yk2. Tää eka kierto tosin kestikin kolmisen kuukautta, että toivon että tää toka nyt pysyis noissa mun normaali kiertopäivien sisällä. Tinttu kyseli pitkästä kierrosta ja ovuloinnista. Tosiaan mulla oli viimisimmät menkat joskus kesäkuun alkussa ja nyt viikko sitten bongasin oviksen limoista, ja varmistin sen tikuilla, joilla sainkin selkeän plussan. Eli uskosin että ovuloin, mutta kai mulla on kroppa vasta heräämässä tähän kiertoon ylipäänsä. Mutta kyllä mä petyin!!! Me niin sopivasti pupuiltiinkin sen oviksen ympärillä ja ei... Muutenkin tämmöset kolmen kuukauden kierrot pikkusen turhauttaa... Mulla on itseasiassa tosi ristiriitaset tunteet näistä menkoista. Kun toisaalta hyvä, että tää mammuttikierto päätty, mutta jotenkin eli kokoajan pieni toivon kipinä, josko kuitenkin olis ollu raskaana, ja varsinkin kun bongasin sen oviksenkin sitten... :´( Mutta nyt siis sitten uusi kierto uudet kujeet, menee vaan päivät tän asian osalta liian hitaasti eteenpäin.

Onnea kuitenkin plussanneille!
 
kukkaiskeijujes jollakin muulla ollut vastaavaa, eli jos sitä pikkasen uskaltaisi itsekin toivoa, että on sitä kiinnittymisvuotoa=)Tänään kp26/27-28, mutta viime kierrossa sain oviksen tikkuun vasta n.3päivää myöhemmin, joten jos sitä malttais vaikka tiistaihin odottaa ja testailis sitten..
 
tämä muikki putos kärryiltä nyt ihan täysin! siis tänään on kp 4 ja ovistesti (jonka tein vertailumielessä) on melkoisen tumma, lähes testiviivan vahvunen?! Ihan alkuun ei tullu älyttömän tummana, semmosena vaaleana kuitenkin, joten jätin sen sit siihen. Menin sit n.30minsaa testin teon jälkeen pikkuneidin kanssa potalle ja kappas kun siinä se pisti silmään...! Oon aikasemminkin noita säilytellyt, viime kierrossa esim, eikä ne noin paljoa kyllä tummennut kun ovulaation jälkeenkin haaleita testasin. Muilla vastaavaa kokemusta?! Tai mistä tää voi johtua?! Ei kai mulla nyt vielä voi ovis tulla kun vasta on vuoto tyrehtymässä?! Oon nyt ihan pihalla:confused:
 
Viimeksi muokattu:
kukkaiskeiju Juu mulla oli tossa vähän aikaa sitte muutamana päivänä metallin makua suussa. Toivottavasti ois yksi oire :)
Tein tänää sitte testin uudestaan ja negatiivista näytti. Outoa kun siihen pari päivää sitten tehtyyn tuli ihan selvä, todella haalea, mut kuitenki selvä viiva. Mut täytyy nyt sitte maltillisesti odotella josko ne menkat ei vaikka alkaiskaan. Tuntuu kyllä että tissit ois turvoksissa ja kohtu tuntuu turvonneelta ja veskissä saa ravata koko ajan.
Mutta plussaonnea kaikille!!=)
 
************Perjantai 3.9.**************

MUKANA:
Sanmoc................poika 01/08.......................kp 29/26-34 *yk
Kinkula.................poika 09/09.......................kp 28/28-34 *yk 2
juuri......................tyttö 04/08........................kp 27/28-32 *yk ?
Nunnu-79..............poika 10/08.......................kp 26/25(-29) *yk1
Tinker_.................esikoinen 05/08................kp 26/27-28 *yk11
waaka...................esikoinen 09/08................kp 24/72 *yk 7
kikka89..................tyttö 08/09........................kp 22/26-29 *yk?
kr80......................esikoinen 11/08..................kp 21/29 *yk 3
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 21/ 25 * yk 5
Hannaliina..............tyttö 05/10....................kp 21/30 *yk ?
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 20/32 yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 18/29-39 *yk 10
neito84..................poika 07/08.....................kp17/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09.....................kp 17/28-30 *yk1
iines83..................poika 10/09......................kp 17/32 *yk2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 17/29-31 *yk 2
Kristiina81...............poika 11/08.....................kp 16/? *yk 1
Auneli....................tyttö12/08........................kp 13/29/30 *yk2
Minsku82...............poika09/04.......................kp 11/29 *yk 33
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 10/29 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09......................kp 9/33 *yk 2
Collins...................tyttö 12/06.......................kp 9/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 9/30-31 *yk 1
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 8/28 *yk2
Tinttu...................poika 11/08......................kp 5/29-31 *yk 1
Ninnu-liini.............tyttö 02/09......................kp 5/24-28 *yk 2
kukkaiskeiju...........tyttö 07/09......................kp 4/34-36 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 2/42 *yk 11
heidi-80................poika 08/08.......................kp 2/28-30 *yk 3
Bretagne...............poika 06/06......................kp 1/28-30 *yk 3
LocoKako..............esikoinen 11/09.................kp? *yk?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
kuukai
Joole…………………esikoinen 06/09
sirpaleina..............tyttö 07/09
sofku....................tyttö 04/08
Colatin..................poika 02/2005

HAAMUILIJAT:
Hannaliina

PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
No voi höh heidi ja Bretagne :stick: Halit ja lohdutukset!

Hannaliinalle pidetään peukkuja pystyssä, sullahan on kierto vielä niin "kesken", että testit ei vielä välttämättä bongaa positiivista. Oireet kuulostais kyllä lupaavilta!

Omaa napaa: Täällä on ovis selvästi nyt ohi oireista ja valkkarista päätellen (venyvä läpinäkyvä vuoto loppui). Rinnat on vähän arat ja mielialat heittelee, kun aloitin taas terolutit loppukierroksi (kiertoa tasaamaan). Alavatsassakin on ollut menkkamaista tunnetta, mutta tämä alkaa olla tuttua edellisistä kierroista, ei siis ole raskauteen viittaava oire. Odotellaan nyt silti avoimin mielin, olisko jotain tapahtunut, peitot on heiluneet vähintään joka toinen päivä oviksen tienoilla. Siihen nähden, että ovisoireet tuli jo kp 15 paikkeilla, vois kuvitella ettei noista teroluteista ainakaan haittaa ole kierron lyhentymistä ajatellen.

kukkaiskeiju, ootko tehnyt raskaustestiä?
 
Bretagne :hug: Samassa jamassa näköjään mennään...surullista. Niin mielelläni toivoisin kaikille plussaa. Aina tuntuu pahalta kun joku teistä laittaa et menkat alko kun tietää miten se itsestä tuntuu kauhean pahalta. No , mulla taas muutama päivä mieli maassa ja sit yrittämään uudelleen. Jospa sitä nyt sortuis kokeileen ovistikkuja. Tosin mun tarvii varmaan alkaa heti tädin lähdettyä kun näyttää nuo menkat tulevan hiukan miten sattuu. Et ei kun :hug: kaikille!!
 
Mt79: en nyt ihan vasta ole...joskus heinäkuussa, vielä elokuun alussa taisin tehdä, en enää sitten. Kun välillä ovistesti kuitenkin näyttänyt negaa ja välillä plussaa ja menkatkin tuli...aika outoa ainakin jos raskaana olisin? Mutta jos tää jatkuu näin oudosti niin pitää kai tehdä sekin testi. vaikka huomaishan sen varmaan viimeistään kun alkais potkia :)

ei kai kovin usein tuu menkkoja jos on raskaana...? Ja tietääkö kukaan miten lh muuten käyttäytyy raskaus aikana? En löytäny netistäkään...:(

Kiitos muuten päivittäjälle, olin päässyt listaan mukaan. Tosin tyttö on 7/09 :) Eipä tuo paljon heittänyt.
 
Tänään kp 29 eikä merkkejä menkoista, ei kyllä muustakaan.. en viitsi tuhlata testejä kun öisin saa rampata kusella pojan heräilyjen aikoihin pari-kolme kertaa niin ei ole välttämättä tarpeeksi pitkää taukoa pissimisen välissä että testit toimis parhaalla mahollisella tavalla.

Odotellaan vaan, sano. Flunssa on edelleen kamala, pää täys räkää ja vituttaa :D
 
Täällä olis kp 23 ja ei oikein mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan,tai siis raskausoireita löytyy vaikka muille jakaa, mutta luulen kyllä että on ihan omassa päässä kehitettyjä.
Ja vaikka mä niin päätin etten anna tämän viimeisen viikon ennen menkojen alkua vallata mun ajatuksia niin huomaan vessassa tarkkailevani mahdollista kiinnittymis vuotoa, mitä ei tietenkään näy ja aina huomaan pettyväni ja miettiväni että " tuskinmä nyt sitten olen raskaana, MUTTA JOS SITTEN KUITENKIN "
Ja voi että sitä pettymyksen määrää sitten viikon päästä kun täti saapuu, ja mun toiveikkaat kuvitelmat kaatuu rytisten.
 
Kukkaiskeijuko kyseli oviksesta heti menkkojen loputtua, niin kyllä se on mahdollista. Meillä ainakin:D Mä tulin raskaaksi seuraavana päivänä siitä, kun menkat oli loppunu.

Sen takia alotin tänään heti metsästämään ovista, menkat loppu eilen. Testi oli kuitenkin vielä nega, mut ei se viiva enää kovin paljon hailakampi ollut kuin kontrolliviiva. Mä ovuloin kyllä jotenkin tosi kierosti:D
 
Heippa pitkästä aikaa!
Tänne ei mitään uutta,piinapäivät menossa,tänään vissiin kp18/29-31. Peittoja on heiluteltu mutta mies oli pikkusen kuumeessa ni mietin vaan ite että voip olla että simpat ei oikeen tykkää olla kuumassa ni en yhtään ihmettelis vaikka tässä kierrossa ei tärppäiskään.
Plussatuulia kaikille!=)

ainiin ja meillä on niin sanottu yk2 menossa,tuolla listassa on että yk1?.
 
Nää on niin tylsiä nämä kierron alkupäivät. Mä en jaksais. Tässä kierrossa teen kyllä kaikki ne taikatemput jotka tein silloin siinä kierrossa kun pojasta tärppäs. Jalat ja takapuoli kohti kattoa heti sen jälkeen, alan syödä foolihappoa ja juoda greippimehua. Ja koko kierto heilutellaan peittoa joka toinen päivä. Näillä me saatiin poika aikaan sillon aikoinaan usean yrityskierron jälkeen =)

Flunssa edelleen ja masentaa..
Kiitos haleista :heart:
 
no niin nyt jos kerta on ovis päällä eikös se ole nyt 48tuntia ns voimassa?? no jokatapauksessa JOS en tässä nyt plussaa niin" mä lupaan että lyön hanskat tiskiin!!!" :/ eli viikonloppu vietettään sängyssä ;) ei tietty mitään pakonomasta :p:whistle:
 
Voi tylsyyden tylsyyttä tännekkin. Odotellaan et menkat loppuis ja pääsis teken testejä. Aion alottaa heti kun täti lähtee, mun ovulaatio kun on niin kummallinen tapaus. Greippimehua jääkaapissa tölkkikaupalla ja foolihappoa syöny jo pari kk. Jospa 3 kerta toden sanoo. Olis ihana saada taas kesävauva.. sori, omaan napaan tuijottelu :ashamed:
 

Yhteistyössä