Hakutulokset

  1. I

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Heippa! En ole täällä paljoa käynyt, mutta kuittaan, että tyttövauva syntyi 2,5 viikkoa sitten. :) Onnea synnyttäneille ja tsemppiä vielä odottaville.
  2. I

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Heippa, Olen viimeksi kirjoittanut ketjuun varmaan viime vuoden puolella. Täällä kaikki hyvin. LA aikaistui päivällä 1.7 -> 30.6. Puolivälin ultrasta tuli tyttölupaus. :heart: Sokerirasitustesti oli ok ja vauva liikkuu ja potkii kovasti. Itselleni raskausaika on ollut kuitenkin...
  3. I

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Hei, Oletteko jo kuulleet uutisia sikainfluenssan paluusta? Minua ahdistaa ihan hirveästi. En tiedä pitäisikö ottaa rokote vai ei. Ja jos kyllä, niin missä vaiheessa. Neuvolan terkkari sanoi, että joo voit käydä ottaa vaikka heti, mutta sitten kuitenkin vähän niin kuin rivien välistä antoi...
  4. I

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Heippa, Kuulumisia: Raskausajan ruokavalio-ohjeita lueskellessa huomasin, että raa'asta lihasta voi saada sen kauhen toksoplasman ja arvatkaa meinasinko saada slaagin, kun muistin, että olin syönyt plussausta edellisenä päivänä mediumiakin raaemman pihvin ravintolassa. Voi miksi miksi en...
  5. I

    Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

    Onnea uusille plussanneille!!! :flower: Teillä on suurimmalla osalla jo ennestään lapsi/lapsia. Itse olen täysin aloittelija. Olen viime aikoina katsonut kaihoten raskaana olevia naisia, kuinka onnellisia he ovatkaan!! Nyt kun itse olen raskaana, niin olen ihan kauhuissani, että miten sitä...
  6. I

    Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

    Heippa! Minulla ei ole muita oireita edelleenkään, kun tuota alavatsan toispuoleista juimimista silloin tällöin tulee noita muutaman sekunnin kipuaaltoja. Välillä tulee myös oikealle ja keskelle, mutta suurimmaksi osaksi tuonne vasemmalle. Niitä on nyt viikon tullut ja niistähän minä aloin...
  7. I

    Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

    Eilen aamuna vasta plussasin ja tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus. Niin miljoona ajatusta on ehtinyt käydä päässä sen jälkeen...En ole aiemmin miettinyt tai stressannut lapsentekoon liittyen muusta, kun että pystymmeköhän saamaan lapsia / tulenko pian raskaaksi. Nyt kun pamahdinkin heti...
  8. I

    Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

    Hei kaikki!!! Onnea plussanneille!! Minä plussasin tänään yk1:stä ja jos kaikki menee hyvin, niin esikoisen laskettuaika olisi 1.7.2011. Olen 29v. :) Itsellä myös alavatsan juimimista, enemmän toispuoleista. Vasemmalle puolelle tulee muutaman kerran tunnissa muutaman sekunnin kipuaalto...
  9. I

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Heräilin monta kertaa yöllä ja heti kahdeksalta aamulla kipitin tekemään testin. Selkeä plussa!!!! :D Vasemmanpuoleinen alavatsan juimiminen kyllä hieman ahdistaa. Tulee aina muutaman kerran tunnissa semmonen muutaman sekunnin "kipuaalto" vasemmalle puolelle. Oikealle puolelle kyllä myös...
  10. I

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Gabrielle, eipä ole alkanut ei. Joo jotain täytyy olla meneillään, koska ei nämä alavatsan juimimiset normaaleja ole. Ja se torstaiaamun ruskea tuhru, eikä menkkoja tullutkaan. Tänään on 4 viikkoa viime menkkojen alkamisesta ja kävin ostamassa pari raskaustestiä. Huomenaamuna teen ekan...
  11. I

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Onnea kaikille raskautuneille. =) Luulin, että tänä aamuna alkoi menkat, kun aamupissalla tuli vähän vessapaperiin ruskeaa tuhnua. Mutta sen jälkeen ei mitään!! On kuitenkin on jo ilta...no voihan ne huomenna alkaa. Menkkamaisia kipuja ei ole enää tänään juuri ollut, mutta vasemmalta sivulta...
  12. I

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Saako tulla mukaan? Olen täysin aloittelija kaikessa suhteessa. Rekisteröidyin juuri, enkä tunne oikein vielä tapoja ja termejä tms, kun en ole ennen tällaisilla sivustoilla pyörinyt. Laitoin viestin ensin 3-kymppisiin esikoisen yrittäjiin, mutta siirsinkin sen tänne... Olen 29 v. Ensimmäinen...

Yhteistyössä