Hakutulokset

  1. emppu1

    Törkeen kallis ostos, mut mieli tekis... Puhukaa järkee!

    Oletko selannut nettiä. saisko samat halvemmalla ulkomailta ostettuna? Mene kokeilemaan mikä koko olis hyvä ja tilaa netin kautta.
  2. emppu1

    Suosikkilelut??

    =)
  3. emppu1

    Suosikkilelut??

    Mitkä mahtaa olla nyt hot lelut sekä tytöllä että pojalla? Tietääkö kukaan mistä vois katsoa mitä esim. yhdysvalloissa on in, ja jotka tulee sit meille Suomeen perästäpäin in leluiksi?
  4. emppu1

    Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

    Matkalta eilen kotiuduttu. Matka oli huippu mukava. Suositten kaikille jotka kirjeen saa. Kaikki toimii erittäin hyvin. ++++++++
  5. emppu1

    Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

    Armi ota yhteyttä emppu03@suomi24.fi . Olis kiva tutustua ennen matkaa.
  6. emppu1

    Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

    Sun pitää olla kyseisen firman asiakasrekisterissä. Tarjoukset on henkilökohtaisia. itse olen joskus päätynyt asiakkaaksi tilattuani jonkin tuotteen pelkillä postikulujen hinnalla ja sen jälkeen lopettanut kyseisen tuotteen tilauksen.
  7. emppu1

    Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

    Ota munhun yhteyttä yksityisviestillä. Paketeista en ole varma, mutta kyllä siellä voi liikkua ilman oppaitakin.
  8. emppu1

    Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

    Ihan tavallinen asiakas. Mulla on työkaveri ollut kyseisellä matkalla ja mahtava reissu oli kuulemma. Olisi kiva tutustua muihin lähtijöihin ennen reissuun lähtöä.
  9. emppu1

    Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

    Luontaistuotteita omegaa ym. ...
  10. emppu1

    Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

    He vain "tarjoavat" asiakkailleen matkan. Ei siellä ole mitään myynti juttuja ym. Kuulemma..
  11. emppu1

    Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

    Ilmoitelkaa, olisi kiva tutustua etukäteen. MINä meinaan lähden silloin.
  12. emppu1

    Kissalle joku kiva nimi?

    Meillä on IITA
  13. emppu1

    Mihin voi videonauhakasetteja viedä ???

    Ideoita vielä?
  14. emppu1

    Olen alkanut käydä Siwassa ostoksilla

    Meillä on k- kaupassa myös jugurtit 200g 4kpl 1euro.
  15. emppu1

    Mihin voi videonauhakasetteja viedä ???

    Onko kellaan tietoa mihin voi viedä vanhoja videonauhakasetteja? Niitä on noin 100 kpl ja kaikki on sellaisia mihin itse ollaan nauhoitettu tv:stä elokuvia ym sarjoja. Olen kuullut että jotkut tekee niistä vaikka mitä . En viitsisi heittää niitä roskiin jos vaikka joku haluaisi ne.
  16. emppu1

    Äitiyspakkauksen pahvilaatikko..

    Onko kellään tietoa mistä voisin hankkia kyseisen pelkän laatikon? Se on niin kätevä säilytyslaatikko kun on niin jämerä ja kansikin löytyy.

Yhteistyössä