Onko muita lähdössä Venetsiaan Natura Med Pharman kanssa 5.4.2010?

lisää tietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:
He vain "tarjoavat" asiakkailleen matkan. Ei siellä ole mitään myynti juttuja ym. Kuulemma..
Oletko itse ihan tavallinen kalaöljyn ostaja vai myytkö tuotteita eteenpäin? siis jälleenmyyjä?
Miten noin kallis matka tarjotaan noin vaan ilman. Mikä juttu tässä on?

 
kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata lähteä!:
Tuohan on se huijarifirma. Älkää nyt ihmeessä lähtekö mukamas ilmaislle matkoille!

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2373
Kiitos linkistä. Pistää ajattelemaan. On vielä kuningaskuluttajan sivuilla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja lisää tietoa?:
Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:
He vain "tarjoavat" asiakkailleen matkan. Ei siellä ole mitään myynti juttuja ym. Kuulemma..
Oletko itse ihan tavallinen kalaöljyn ostaja vai myytkö tuotteita eteenpäin? siis jälleenmyyjä?
Miten noin kallis matka tarjotaan noin vaan ilman. Mikä juttu tässä on?
Ihan tavallinen asiakas. Mulla on työkaveri ollut kyseisellä matkalla ja mahtava reissu oli kuulemma. Olisi kiva tutustua muihin lähtijöihin ennen reissuun lähtöä.
 
Heidi K
Olen ollut viime vuoden keväänä matkalla Venetsiassa. Matkalla ei siis myydä tuotteita ! Se on vain ja ainoastaan matka. Saat itse päättää minkälaisille retkille menet vai menetkö ollenkaan. Hotellimme oli 5 tähden hotelli. Parvekkeeltamme oli näköala merelle. Matka oli upea, oppaat mukavia. Matka oli siis ilmainen jos ei oteta lentokenttäveroa mukaan. Paikan päällä on aamiainen, maksat muusta ruokailusta tai retkistä aivan kuin millä tahansa matkalla.
Ole iloinen jos on kutsu käyny ja nauti matkastasi.
Kiitollinen Matkalla ollut ja kauniiseen Venetsiaan tutustunut.

Huom Venetsiaan voi tutustua myös omatoimisesti, käyttäen bussia ja yhteysaluksia.
 
Sun pitää olla kyseisen firman asiakasrekisterissä. Tarjoukset on henkilökohtaisia. itse olen joskus päätynyt asiakkaaksi tilattuani jonkin tuotteen pelkillä postikulujen hinnalla ja sen jälkeen lopettanut kyseisen tuotteen tilauksen.
 
armi
Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:
Ota munhun yhteyttä yksityisviestillä. Paketeista en ole varma, mutta kyllä siellä voi liikkua ilman oppaitakin.
joo en myös ajatellu ottaa valmispaketteja. ne juuri nostaa hintaa. ja aikas edullisesti vissii pääsee kulkee yleisil
 

Yhteistyössä