Hakutulokset

  1. G

    15 min julkisuudessa

    Joo.Mä olen ollut hyppönen Enbuske showssa sekä huumassa-yleisössä B) Muutama satunnainen haastattelu paikallislehdissä,siinähän sitä jo onkin :D
  2. G

    Poikamme tahtoisi pinkit farkut...

    Poika vähän meinasi ettei laittaisi housuja kouluun mutta muuten pitäisi,kaupassakin jne.tuo koulu oli ainoa mikä mietitytti ja näitä lukiessa,ehkä ihan hyvä laittaa ne mustat ja siniset farkut sinne kouluun :D
  3. G

    Tämä on nyt niin noloa etten tiedä miten menettelisin.

    :o :laugh: Mä just päätin että soitan iskälle illalla"hirvittää"
  4. G

    taas lähtenyt kilo =)

    Onnittelut :flower: Itse aloitin tänään pisteillä,vasta siis eka päivä,mutta jostainhan sitä on aloitettava:)
  5. G

    Poikamme tahtoisi pinkit farkut...

    Hei suuri kiitos ideasta,ei olisi tullut mieleenikään :D :flower:
  6. G

    Tämä on nyt niin noloa etten tiedä miten menettelisin.

    Kun keksis jonkun hyvän runonpätkän joka kuvastais mun häpeää,iskä on tosi huumorintajuinen tyyppi,täytyy etsiskellä :D
  7. G

    Tämä on nyt niin noloa etten tiedä miten menettelisin.

    Mutta mä olen kohta 30 vuotias :ashamed:
  8. G

    Tämä on nyt niin noloa etten tiedä miten menettelisin.

    Omistaa kännyn kyllä mutta..en mä tiedä.hitto soikoon kun ihminen on tyhmä :headwall:
  9. G

    Tämä on nyt niin noloa etten tiedä miten menettelisin.

    En ole ketään muuta syyttänytkään kun itseäni...
  10. G

    Tämä on nyt niin noloa etten tiedä miten menettelisin.

    Eli meillä oli miehen kanssa hurja riita kun olimme vkl juhlimassa hänen synttäreitään ja alkoa tuli nautittua liikaa. Jossain vaiheessa ,ehkä 4 aikaan yöllä sain kuningasidean soittaa isälleni....ja jotain mutisin että täällä on kauhea tappelu B) Iskä sanoi että menkää nyt kotiin...
  11. G

    Te jotka ette voi ottaa elukoita!

    Meillä poika allerginen ja kyllä sapettaa kun ei voida ottaa kissaa taikka koiraa,eikä ole mennyt vuosien saatossa ketutus ohi.
  12. G

    tavallaan toivon että talven pimeys tulisi jo ja peittäisi tullessaan

    Minuu kanssa ärsyttää kevään ja syksyn auringonpaisteet :kieh: kaikki näkyy...
  13. G

    Poikamme tahtoisi pinkit farkut...

    En ainakaan vielä ole mistään nettikaupoista,yleisimmistä löytänyt..
  14. G

    Kuinka paljon kellon pitäisi jo olla?

    Jos nyt alkuun tulisi 12 että saan lounasta:)
  15. G

    Poikamme tahtoisi pinkit farkut...

    Pojalla ikää pian 8v :D Mies sanoi heti että ei varmasti osteta :whistle: Mutta kyllä mä olen nyt koittanut katsella jospa jostain löytyisi :heart:
  16. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Niin ja minä vielä:)Kertokaa punnituspäivä!!Torstai?
  17. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Kiitos toivotuksista :hug: Itselläni vkl kanssa,no lähinnä syömistä...nyt niskavilloista vaan kiinni kovalla otteella :saint:
  18. G

    Äsh, mä taisin olla niin sinisilmäinen että

    Kurja tilanne,ja tuo tupakkajuttu on mielestäni täysin sivuseikka tässä asiassa,voimia.
  19. G

    eikös se ole miesten hommaa

    Ois ollut miehen homma =)

Yhteistyössä