Äsh, mä taisin olla niin sinisilmäinen että





Joku aika sit tuli miehen kanssa riita, ja silloin sanoi että ei tiedä mitä mua kohtaan tuntee vai tunteeko mitään. :headwall:

No, selvitettiin asia ja mä uskoin miestä mitä hän mulle selitti. :ashamed:

Eilen hän taas aloitti, kuinka meillä on mennyt päin peetä jo monta vuotta (!!!), tämä on liian arkista, kaipaa omaa aikaa, Ei se tunne mua kohtaan mitään, mut ei kumminkaan haluis et perhe hajois.. joopajoo...jne..

Siis ollaan oltu kohta 9v (tai oltas kai oltu), ja tottakai välillä on ollu riitoja,mut mielestäni kumminkin hyvin on mennyt.
Ja mä oon häntä monesti pyytänyt että käytäs jossain, tehtäs jotain kivaa - koko perheen kesken. Mut ei.
ja mitä tohon kaipaa omaa aikaa tulee, niin voi luoja kun mua alkoi se kommentti vittuttamaan. Mies ei meillä juuri leiki lasten kanssa,se on todella vähän. Mä oon lasten kanssa, ja teen täällä kaiken - myös kotihommat aivan yksinäni. Mies kuluttaa vain tietokoneen tuolia ahkerasti sekä kun ottaa päiväunia, ja on töissä.Että miten se kehtaa sanoa haluavansa omaa aikaa!!!!!!! prkl
Meillä on kolme lasta, kaikki pieniä.
Ja sitten tietenkin hän sanoi siitä työpaikan naisesta että pystyy sille kaikki puhumaan, (on tietenkin kertonut senkin sille että me riidellään välillä(!!), vertaili sitä naisesta miehen ex-muijaan ja vertasi kuppikokoa kun ovat samankokoiset.. ja tietää paidan koon sekä housujen.
Mun paidan ja housujen kokoa ei tiedä. Näitä ei olisi mulle oma-aloitteesti kertonut, mut se tuli jonkun asian yhteydessä kun sanoi.
tuntee jotain vetoa sitä kohtaan, ja se nainen on saannut miehen päähän ihan sekaisin... Sanoi heti, että ei enään, silloin alussa kylläkin.
Hänen työpaikallaan siis.
Kertoili kuinka sitten menee tämän naisen kanssa etelässä käymään jne jne.

Ja mä ihan oikeesti luulin, että kaikki olisi selvitetty ja kaikki olisi ok. Mut en mä tälläisten jälkeen pysty enään alkaa luottamaan.
Mulle tuli eilen niin paha mieli, hermot kireällä, että kävin ostamassa 10kappaleen mentholin tupakka-askin.... :ashamed: :headwall: Oon ollut polttamatta jo niin kauan, nin ärsyttää kun sortusin. Saa haukkua,niin teki äijäkin.



 
:hug: :hug:

tuo onku mun näppiksestä vuosi sitten...
kaikesta selviää jos haluaa...eilen tuli 10v täyteen meillä..
mä luulen että meillä oli se 10v kriisi ku liitoksista natisi tämä..
nyt on rakkautta ja romantiikkaa ihan niinkuin silloin teininä....

selvittäkää välinne ja päättäkää jatkatteko vai ette...
yksi vinkki..
kysy mieheltä miksi hän haluaa olla sun kanssa...?
mun mies aikoinaan vastas että perheen vuoksi...mut mun kanssa ei olla sen vuoksi että perhe on kasassa...mun kanssa ollaan yhdessä mun vuoksi...
lapsista nyt kasvaa aikuisia vaikkei sitä toista oliskaan tuossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
paljon voimia sulle, hankala tilanne, mut miehes sanoi sellaisia asioita, jotka sais ainakin mut ihan raivon partaalle ja ottamaan eron heti.... :|

Niin sanoi, ja niitä mä mietinkin paljon. :/
Sanoi eilen kuinka sitten jos tämä nainen haluaa tulla miehen luokse käymään, kuinka keittäisi kahvia, ja he kattoisivat elokuvan.
Mä sanoin että älä puhu tuollaisia, niin mies oli että ei hän tiedä mitä tulee tapahtumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
:hug: :hug:

tuo onku mun näppiksestä vuosi sitten...
kaikesta selviää jos haluaa...eilen tuli 10v täyteen meillä..
mä luulen että meillä oli se 10v kriisi ku liitoksista natisi tämä..
nyt on rakkautta ja romantiikkaa ihan niinkuin silloin teininä....

selvittäkää välinne ja päättäkää jatkatteko vai ette...
yksi vinkki..
kysy mieheltä miksi hän haluaa olla sun kanssa...?
mun mies aikoinaan vastas että perheen vuoksi...mut mun kanssa ei olla sen vuoksi että perhe on kasassa...mun kanssa ollaan yhdessä mun vuoksi...
lapsista nyt kasvaa aikuisia vaikkei sitä toista oliskaan tuossa...

Mä voisinkin jatkaa, mut siihen vaadittas mieheltäkin aika lailla.
Ja tuohon hän vastaisi varmasti että lasten takia.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
paljon voimia sulle, hankala tilanne, mut miehes sanoi sellaisia asioita, jotka sais ainakin mut ihan raivon partaalle ja ottamaan eron heti.... :|

Niin sanoi, ja niitä mä mietinkin paljon. :/
Sanoi eilen kuinka sitten jos tämä nainen haluaa tulla miehen luokse käymään, kuinka keittäisi kahvia, ja he kattoisivat elokuvan.
Mä sanoin että älä puhu tuollaisia, niin mies oli että ei hän tiedä mitä tulee tapahtumaan.
Ei kyllä todellakaan mitään kypsää tekstiä miehes suusta! Jos on miehelläsi kriisiä ja vaikeaa nyt, niin voisi silti ajatella sun tunteita. Voisi puhua hienotunteisemmin. Ellei sitten halua, että suutut kunnolla ja on helpompi juosta toisen syliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Mulla kyllä loksahti leuka pöytään :eek:

Miten voit edes kuvitella olevas tommosen ukon kanssa. Mikä sille oikeen olet jos se tommosia noin vaan heittää ilmoille.

Niin, en tiedä.. :/
Ymmärsinkö ihan oikeen että mies haluaa olla toisen kanssa mutta ei halua hajottaa perhettä mikä nyt on??
 
g
miehes on perseestä, suoraan sanoen, MUTTA... oma aika ei ole sitä että tehdään perheen kesken jotain tai ollaan kotona tai töissä (oli se sitten sitä tietokoneella notkumista tai päiväunia)...
 
Mä joskus teinivuosina luin Raginasta Miten pidetään miehestä kiinni -artikkelin ja olin silloin miehistä aika tietämätön. Siinä oli neuvo, että ole menevä ja ilkeä, niin mies pysyy sun kanssa forever.

Mähän olin ihan kauhuissani et miks jollai pitäis olla ilkeä. Nyt siitä on 10v aikaa kun jutun luin ja se merkitys on auennut aika lailla.

Meillä on miehen kanssa ollut suhteessa välillä hetkiä, jolloin tekisi mieli jättää ja lähteä, mies on ollut juuri sellainen kuin kuvasit. Sitten olen heittänyt seksikkäimmät vaatteeni päälle, meikannut kauniiksi ja laittanut tukkani viimeisen päälle.
Mies on ollut innoissaan jo, kun laittaidun. Ja kun olen valmis, sanon että "Paula" jo odotteleekin, vietä kiva ilta lasten kanssa.

Kun itse on poissa, mies ymmärtää, miten tärkeä olen ja miten kiva on kun olen kotona.

Itse myös tarvitsen niitä aikoja, kun mies on poissa. Tulee etäisyyttä suhteeseen ja omaa aikaa. Ei mua haittaa et jään lasten kanssa. Meillä on silloin aivan erilaista, kuin miehen ollessa kotona, jopa hauskempaa, kun ei tarvitse keskittyä mieheen lainkaan vaan lapset saavat kaiken huomion.
 

Yhteistyössä