Tämä on nyt niin noloa etten tiedä miten menettelisin.

Eli meillä oli miehen kanssa hurja riita kun olimme vkl juhlimassa hänen synttäreitään ja alkoa tuli nautittua liikaa.

Jossain vaiheessa ,ehkä 4 aikaan yöllä sain kuningasidean soittaa isälleni....ja jotain mutisin että täällä on kauhea tappelu B)

Iskä sanoi että menkää nyt kotiin nukkumaan tai jotain sinnepäin :whistle:

Nyt mua nolottaa ihan hirveästi,en kehtaa soittaa isille ja pyytää anteeksi kun herätin,mietin jos laitan kortin hänelle postissa jossa pyydän anteeksi ja kirjoitan siihen etten kehdannut soittaa :saint:

Ei se varmastikaan vihainen ole mutta kuitenkin.

Minä pysyn siitä alkosta erossa jatkossa,muutun ihan hirviöksi nykyään joka kerta kun otan :ashamed:
 
heh
Me soitettiin joskus nuorena poikaystävän kanssa kännissä äidilleni ja sen jälkeen vielä isälleni, tarkoitus oli tutustuttaa silloinen poikakaveri isälle ja äidille ja antaa siitä fiksu-kuva/ensivaikutelma..

Joo o, ensivaikutelma ja kuva kyllä tuli, vaan ei ihan sellainen mikä ajatuksena oli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Minä muutama vuosi sitten paukkasin vanhempien luo umpikännissä,keskellä yötä ja kaiken hyvän lisäksi poliisiauton kyydissä. :ashamed:
:eek: :LOL:

Mä just päätin että soitan iskälle illalla"hirvittää"
Juu saat uskoa että hävetti aamulla kömpiä kahville. :$ Kyllä se siunkin isäs ymmärtää,jos miunkin isä. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Minä muutama vuosi sitten paukkasin vanhempien luo umpikännissä,keskellä yötä ja kaiken hyvän lisäksi poliisiauton kyydissä. :ashamed:
:eek: :LOL:

Mä just päätin että soitan iskälle illalla"hirvittää"
Juu saat uskoa että hävetti aamulla kömpiä kahville. :$ Kyllä se siunkin isäs ymmärtää,jos miunkin isä. :kieh:
Toivotaan... :D
 
reteenävaa
kortti on minusta kyllä tosi nolo idea. Pokkana vaan soittelet,kysyt kuulumisia ja pyydät anteeks,kun huppelis sillä tavalla häirittit. Ei kannata tehdä tuosta nyt isoa numeroa...Pahempiakin on sattunut.nim.merk. kokemusta ON. ;D
 

Yhteistyössä