Hakutulokset

  1. K

    3 lasta - kaikilla eri isät

    yhdellä äidin sukunimi.
  2. K

    3 lasta - kaikilla eri isät

    mikäs siinä jos kaikki tyytyväisiä =) mulla on kaksi lasta ja heillä eri isät. tahtoisin joskus kolmannen ja jos sopiva mies löytyy, niin voisin kolmannen lapsen ehkä joskus saadakin.
  3. K

    moniko mietti nuorena ja viattomana

    varmaan kaikille tullut jo selväksi ettet aio yhdenillan juttuja harrastaa =) hieno homma jos kerran tämä päätös sulle sopii :flower:
  4. K

    moniko mietti nuorena ja viattomana

    no en! ku mulla alko pikkunaisena kuukautiset (eli olin sukukypsä) niin olin iha onnesta sekasin että "nyt pääsee pa*ee!!" :kieh: ;)
  5. K

    Tuli tuosta suudelma-aloituksesta mieleen, muita joille seksi ei (välttämättä) merkitse sen kummempia?

    sama kävi mielessä :D mut hei, periaatteet kullakin =)
  6. K

    Miksi hiljaisia pidetään tyhminä?

    joo olen. ja vielä itsekin syyllistynyt tohon samaan, siis pitämään hiljasta tyhmänä :ashamed: tiedän erään miehen joka isommassa porukassa on AINA hiljaa, harvoin edes nauraa ja ajattelin että siiä taitaa olla vähän hidas tyyppi. mut ku pääsin kahden kesken hänen kanssaan juttelemaan niin...
  7. K

    Merkitseekö suudelma teille joatin vakavampaakin?

    riippuu vähän millä fiiliksellä itse mukana...? merkkaisko mulle? ei.
  8. K

    LAUTANEN ON SYÖTÄVÄ TYHJÄKSI

    en opeta, syövät sen verran ku maistuu.
  9. K

    Ihana poika mulla :O

    ja tietysti noi tollaset pitää sanoa silloin ku ympärillä on mahdollisimman paljon ihmisiä, pääsee äiti punastelemaan :D
  10. K

    Ihana poika mulla :O

    :Dminkä ikänen poika? me oltiin tänää ekaa kertaa tutustumassa uuteen hoitopaikkaan ja meijän kohta kolme vee poju tuli mulle kupin kanssa kertomaan että "minä teen kaljaa!" ...miks hitossa se ei vois välillä tehdä vaikka MEHUA :$
  11. K

    Vanha rakkaus, mitä mä teen?

    unohda =)
  12. K

    minkälaisia teijän vuoden ikäset lapset on?

    rekkasin itteni :) noi meijän pojan raivarit on alkanu vasta ihan vähän aika sitten. tuntuu että heti ku tuli vuosi mittariin alko kaameet kiukunpuuskat :o joskus sitä toivois että noille muksuille kehittyis aivot ennen liikuntakykyä, on välillä niin päätöntä menoa |O :D
  13. K

    uskallanko kysyä mielipiteenne tekeleeseeni?

    ihania kissanrääpäleitä oli siellä! =) :heart:

Yhteistyössä