Hakutulokset

  1. P

    Elovauvat 2007 vol2.

    Kyselisin et mistä päin olette kotoisin kirjoittelijat? Täällä ollaan Nivalasta. Pojalla ei viel hampaita näy. Saapa nähä millon pukkaa. Joko te ootte paljon istuttaneet vauvoja? Istuuko jo hyvin? Täällä on suunnitteella syöttötuolin ostaminen lähiaikoina. Ollaan vähän pietty istultaan...
  2. P

    Elovauvat 2007 vol2.

    Hei, löysin tän palstan aivan sattumalta. Täällä on 5kk ikäinen poika. Syntyi 16.8-2007. 5kk neuvolassa oli pituus 67.4 cm ja paino 6450g. Hoikka poika. Onko teidän mielestä liian laiha? Tuttavat kauhistelee monesti pojan laihuutta. Ja kyselee et annaksää ollenkaa ruokaa sille. Monesti ärsyttää...
  3. P

    millaiset rytmit?

    tyttönen,onko teillä itkunen vauva, kun syö nuin vähä maitoo.. täällä on ja en tiiä miten muuttaisin tuota rytmiä. Syökö teillä herättyään päiväunilta soseita vaan ennen kuin menee päiväunille niin soseita?
  4. P

    millaiset rytmit?

    Syödäänkö teillä 4kk ikäiset kiinteiden päälle maitoo.? tai ennen sitä? Täällä on monesti niin et aamulla juodaan ennen herättyä ja sit seuraavaks vasta illalla. pitääkö huolestua? ..kiinteitä syödään pitkin päivään. Ei huoli maitoo muulloin. Miten teillä, millainen rytmi teil on? millon ja...
  5. P

    kuinka paljon menee päivässä`?

    Te jotka syötätte kiinteitä 4kk ikäisille, niin kuin paljon teillä menee päivässä kiinteitä`? täällä päivällä 1 purkki ja illalla 1 purkki...
  6. P

    kiinteistä onko liikaa?

    kiinteistä onko liikaa? Olen aloittanut kiinteet ja viikon verran ollaan maisteltu, voinko ruveta antaa jo niin paljon ku lapsi syö ?, lapsi kyllä söis varmasti enempi, ku aina suu auki odottaa lisää ruokaa.. 4kk ikäinen.. ja onko liikaa jos antaa joka päivä 4kk iässä yhen purkin vihannesta ja...
  7. P

    kiinteistä onko liikaa?

    Olen aloittanut kiinteet ja viikon verran ollaan maisteltu, voinko ruveta antaa jo niin paljon ku lapsi syö ?, lapsi kyllä söis varmasti enempi, ku aina suu auki odottaa lisää ruokaa.. 4kk ikäinen.. ja onko liikaa jos antaa joka päivä 4kk iässä yhen purkin vihannesta ja yhen purkin hedelmää?
  8. P

    ruskehtavaa

    mitä se merkitsee ku valkovuodon sijasta tuli ruskehtavaa vuotoa? olen viikoilla 42+4....
  9. P

    ilmoittaa

    kiitos tosi paljon! mistä tuolta syntyneet puolelta löysit noita.. itse yritin ettiä mut en löytäny.. laitakko osotteen jos viitit.. kiitos
  10. P

    ilmoittaa

    Kertokaa miten ilmaisen viestis sukulaisille syntymästä...siis jossain runo muodoss..käynistys ois viikonloppuna..kiitos
  11. P

    puolukka

    Onko puolukan syömises mitään haittaa raskaana olevalle? jos sitä syö vähä väliä...
  12. P

    Lapsen nimi

    Entä ruotsinkieliset nimet?
  13. P

    Lapsen nimi

    Saako suomessa lapselle laittaa ihan minkä vaan ulkomaalaisen nimen?
  14. P

    Rapanperi

    Onko odottajalle rapanperin syömisestä haittaa, et jos syö sitä jatkuvasti.?
  15. P

    Iso ääninen

    Tyhmä kysymys mutta, onkohan mitään haittaa jos oottaa ja on kauan iso äänisen koneen vieressä.. esim.. vaikka leikkaa ruohoa...jos on iso ääninen ruohon leikkuri...
  16. P

    turvotus

    Olen 31+4 viikolla ja näkyy turvotusta sormissa ja jaloissa, voiko turvotusta laskee mitenkää?

Yhteistyössä