Hakutulokset

  1. K

    Moi vaan kaikille yökukkujille!!! :)

    Nyt tulee vähän myöhässä,koska olen ollut muualla, mutta Hyvää uutta vuotta 2012!! tasapuolisesti kaikille! :)
  2. K

    Joululahja, jonka haluat, mutta tiedät ettet saa?

    Lottovoitto!!!!! Mutta ensimmäiseksi tulee mieleen,että olen löytänyt niin ihanan minun tyylisen sormuksen jota en tule saamaan ikinä |O aargg.. Hinta on kova...Tässä kohtaa se lottovoitto auttaisi siis jos ukko voittaisi lotossa :D
  3. K

    paha olla

    Rohkeasti vaan! Puhuminen auttaa! Helpottaa taakkaa =)
  4. K

    Mä oon ostanut kaikki joululahjat :) Viimeiset shoppasin just äskettäin.

    Äsh...En ole saanut vielä kaikkia haalittua kokoon :ashamed: Mutta pikku hiljaa =)
  5. K

    nukun öisin huivi kaulassa. Muita?

    Eikö sulla ole peittoa?
  6. K

    kaverilta evätään kelan päiväraha kun ei mee töihin, valittaa siitä koska..

    Tässä se suomalainen sisu on! Periksi ei anneta...ikinä.
  7. K

    on se ikävää olla yksin, kun alakerrassa paneskellaan kovaäänisesti, niin että sänky hakkaa seinään

    Hmm korvatulpat voisi auttaa jos sinulta sellaiset löytyy?
  8. K

    Moi Moi!!!

    Hei! Kaikille yökukkujille :wave:
  9. K

    Mikä niissä lapsissa oikein vetää?

    Minulla ei ole ensimmäistäkään :ashamed: Toisinaan koen tuskallisena sukulaisten mukamas hienovaraiset vihjailut: No eikö ole pulla jo uunissa?, Kai tiedät ettei niitä lapsia tule istumalla?
  10. K

    Kuinka usein peset pyykkiä?

    Kerta viikossa keskimäärin riittää
  11. K

    Jaksaisitteko katsella tällaista miestä?

    Öhöm monoa olisi tullut :D En katselisi.En ole kenekään taloushiiri!
  12. K

    Kuinkas paljon teidän vastike/ vuokra nousee ensi vuonna?

    Täällä vuokra nousee 30e :kieh: Mikä on paljon,kun tämä asunto on kaukana luxus asunnosta.Asunnon arvosana on tyydyttävä
  13. K

    Sairasta! kattokaas tää

    :'( niisk...
  14. K

    "Karsittu joulumenu" - onko muilla?

    Lipeäkalaa ei tule olemaan :x yöks... Kinkkua ei. Kalkkunaa kyllä :p
  15. K

    Mitkä on / tulevat olemaan joululahja suosikit 2011?

    Sukulais muksuille pitäisi hankkia jotain muuta kuin iänikuiset lahjakortit ja anoppi kokelaalle kanssa jotain ja ukolle ja ja ja ja ja.... Ennakkoon olen ostanut lasisen glögisetin johon on kaiverrettu tähtiä :) En tiedä vielä kenelle se menee jos menee ( pidän itselläni itara,kun olen...
  16. K

    Toisesta ketjusta tuli mieleen! Paljonko kahvi maksaa teidän lähikaupassa ja ärsyttääkö kahvin hinta?

    Kysymys yllä. Oma henk.koht mielipiteeni on seuraava: Kahvi on liian kallista! Viljelijät eivät saa juuri mitään ja esim reilun kaupan kahvikin on noussut tasaisesti ylös päin hinnassa. Meillä lähikaupan rainbow kahvi on tällä hetkellä 2,99e/pkt
  17. K

    Onko lidlin kahvi hyvää ja mihin voi makua verrata????

    Lidlin kahveja en olekkaan kokeillut...vielä. Maanantaina kauppaan :D
  18. K

    Mulla itkettää.......

    Jos itkettää niin itke.Älä pidättele tunteitasi! Kyllä elämä vielä voittaa usko pois! Minä tiedän. Halaus :hug:
  19. K

    oletteko koskaan saaneet tyrmäystippoja juomaanne?

    En,mutta pari kaveria on saanut valitettavasti.

Yhteistyössä