Onko lidlin kahvi hyvää ja mihin voi makua verrata????

  • Viestiketjun aloittaja Kahvitauko!
  • Ensimmäinen viesti
100% Arabicaa
Iltalehden asiantuntijoiden tekemässä vertailussakin sai parhaat pisteet :)

On tummapaahtoista (ei siis tyypillistä suomalaista hapanta närästyskahvia) ja täyteläistä.
Siis siinä vihreässä paketissa on tummempi paahto kuin punaisessa.
 
"vieras"
hyvää on jos tarkoitat sitä vihreetä pakettia...en kyllä keksi mihin verrata...hinta taisi olla jotain 2,70 kun viimeksi tuli ostettua ellen pahasti väärin muista...lidlilläkin oli muistaakseni joku ihan halpis kahvi mitä sitten voi verrata xtran kahviin...
 
Kahvitauko!
Eli lidlin vihreä paketti on sisi tumam paahto ja punainen vaalea paahtoinen kahvi.

Kumpi parempaa siis maultaan jam ihin voi verrata makua? Juhlamokkaan, costa ricaan, presidenttiin?
 
"piip"
no itte kyllä tykkään just siitä punaisesta lidlin halpis versiosta. sitä pitää vain varoa laittamasta samanverran kuin esim. juhlamokkaa, tulee muuten kauhean kirkerää. itte oon keittäny 6 kupillista 5 mitallisella. maku mun mielestä ihan ok arkikahviksi
 
Kahvitauko!
[QUOTE="piip";24927251]no itte kyllä tykkään just siitä punaisesta lidlin halpis versiosta. sitä pitää vain varoa laittamasta samanverran kuin esim. juhlamokkaa, tulee muuten kauhean kirkerää. itte oon keittäny 6 kupillista 5 mitallisella. maku mun mielestä ihan ok arkikahviksi[/QUOTE]

Eli punainen lidlin kahvi 1 mitta vähemmän kuin vettä..ok :)

pitää kokeilla :D
 

Yhteistyössä