Jaksaisitteko katsella tällaista miestä?

  • Viestiketjun aloittaja ewg
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mä häipysin vähin äänin - äijähän tuskin huomaisi - ja antaisin luukun avaimen "anopille" että käy kattomassa viikon päästä että onko se elossa.

Muista irtisanoa itsesi kämpästä ja sähkö- ja vesisopimuksista!

Olisin muuten niin ilkeä, etten jättäis edes tiski- ja pyykinpesuainetta, enkä vessapaperia kämppään...
 
[QUOTE="vieras";24944040]mä häipysin vähin äänin - äijähän tuskin huomaisi - ja antaisin luukun avaimen "anopille" että käy kattomassa viikon päästä että onko se elossa.

Muista irtisanoa itsesi kämpästä ja sähkö- ja vesisopimuksista!

Olisin muuten niin ilkeä, etten jättäis edes tiski- ja pyykinpesuainetta, enkä vessapaperia kämppään...[/QUOTE]:D
 
"Vierailija"
En todellakaan.

1) Jättäisin voileivät ja veden tuomatta ja katsoisin, oppisiko ukko aktiivisemmaksi vai kuolisiko nälkään ja janoon.

2) Jos mies olisi yhä elossa, olisi vakavan parisuhdekeskustelun paikka.
 
"vieras"
En jaksaisi. Mun mies pelaa myös Battlefieldiä, nyt on pelannut enemmän kun siitä julkaistiin joku uusi versio. Muttei tosiaankaan linnottaudu koneelle. Pelaa kuulokkeiden kanssa, mutta yleensä jättää kuulokkeen toiselta korvalta pois, että kuulee jos mulla tai lapsilla on sille jotain asiaa. Välillä sanoo, että nyt laittaa kuulokkeet kunnolla niin ei sitten kuule jos huudetaan.

Sanoo aina kun menee pelaamaan, eikä pelaa mitään monen tunnin maratoneja. Käy töissä normaalisti, käy myös mun kanssa kaupassa ja tekee ruokaa. Siivoaakin. Siksi mua ei liiemmin hänen pelaaminen häiritse, koska se ei haittaa normaalielämää.

Joskus hänelläkin alkoi mennä pelaaminen överiksi, silloin riideltiinkin asiasta. Onneksi tajusi itsekin sen, ja lopetti pelaamisen joksikin aikaa. Myönsi, että vähemmän voisi pelata. Nyt on mennyt jo vuosia ettei ole pelaamisesta tullut mitään sanomista.

Ap, sun miehesi pelaaminen ei ole normaalia. Koita saada hänet tajuamaan se. Jos ei tajua, sitten eroaisin.
 
"minä"
Siis minä en todellakaan ymmärrä, miksi passaat miestäsi tuolla tavalla? Lopeta nyt heti palvelu pariksi viikoksi KOKONAAN ja katso herääkö miehesi. Teet todellakin miehellesi karhunpalveluksen mahdollistamalla irtaantumisen normielämästä. Jos puhuminen on vaikeaa, niin laita miehellesi vaikka sähköpostia ja kerro huolestasi peliriippuvuuden suhteen. Tuo ei todellakaan ole normaalia elämää, mutta toisaalta, jos miehesi saisi vaikka jotain ulkopuolista apua, niin voihan se vielä sellaiseksi muuttuakin. Pystyykö miehesi hoitamaan työnä kunnialla?
 
"tiimarinvihko"
[QUOTE="aapee";24943785]Hmm. Mies hellii ja joskus lähtee ulos kävelylle. Jossa muuten selaa koko ajan kännykällään nettiä. Itse asiassa ravintolassa tekee samaa, selaa koko ajan nettiä. Osaa tosiaan selata sitä kävellessäänkin. Aika mestari.

Voisin alkaa pitää päiväkirjaa, "hyvät teot" ja "huonot teot". Parin kuukauden päästä ero, jos hyviä ei ole edelleenkään paria enempää.

Onneksi ei ole lapsia.[/QUOTE]

Sä taidat olla aika vaatimaton :D

Ja juu en katselisi.
 

Yhteistyössä