Hakutulokset

  1. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä elellään kp 13 ja ovulaatio vklp'na pe-su :) Meinisipä aika nopeammin.
  2. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo siis tottakai tälläset on persoona kohtasia ja mikä sopii kellekkin, ettei sitä voi mennä kellekkään sanomaan mikä on oikea aika tehdä niitä lapsia :) Tehköön jokainen kun tuntuu hyvältä!
  3. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuohon säästelyyn voin sanoa omakohtaista kokemusta, mutten toki äitinä vaan isosiskona. Meitä on yhteensä 6 tyttöä ja kaikki tehty putkeen. Oon huomannut että meiän porukka on aivan mahtava, kun ei ole mitään suuria ikäeroja! Ja huomannut myös sen että vanhin pikkusiskokin kehittyy samaan...
  4. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Munkin mies tietää että testeistä otan kuvia ja kanssa sen puhelimella koska parempi kamera. Ei se siihen mitään :LOL: Senkin luuri täynnä testikuvia :D
  5. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mulla kkm jälkeen menkat oli ihan normaalit (runsaat) ja kesti 5 päivää, mutta kipuja oli enemmän kuin ennen, mutta ne oli siedettäviä :) Ennen kkm en kärsinyt kk-kivusta ollenkaan. Ja noista unista, niin itse näin viime yönä unta että kummatkin vanhemmat kuolivat ja itkin unessa sekä ihan...
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oi onnea Not alone! :love:
  7. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Nyt ne menkat alko :) Kierron pituus nyt sen 28-30 :)
  8. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ah nyt ne vihdon alko! Eli mulle voi päivittää kp 1/28-30 :) Pääsen uuteen kiertoon :)
  9. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Km-vuodon ja menkkojen välissä oli selvä ''tauko''. Km-vuoto kesti 2vk ja sen jälkeen kesti vielä kuukausi että alkoi menkat. Näin ainakin mun kohdalla. Mulle sanottiin, että yhden kuukautiset kannattaa antaa tulla ja sitten yrittään. Mulla ei ovista ollut km kierrosa kun menkat alkoi, koska...

Yhteistyössä