Hakutulokset

  1. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Ei mitään :LOL: Tää ryhmän ylläpitäminen on ihan hyvän mun kohdalla, kun muutenkin kaikki päivät kotona olen. Ja tänään testasin taas paniikissa että onko viiva tummentunut ja no nähtävästi on: http://aijaa.com/TpIvM7 Tänään tosiaan dpo 14 :love:
  2. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Sinne mukaan nyt, luotu on :)
  3. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Laskettu aika Tammikuussa 2017? Liity mukaan :love: Ja ketään loukkaamatta ryhmä on tarkoitettu naisille jotka ovat plussanneet ja heidän laskettu aikansa on Tammikuussa. (Poikkeuksellisesti Joulukuun loput) Ryhmä ei ole kuumeilu- eikä jännäilyryhmä. Kiitos :whistle: Tiedot muotoon: Laskettu...
  4. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    No jos tahdotte niin voin pistää sen ryhmän pystyyn? :whistle:
  5. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Mä jotenkin en hirveesti välitä Joulukuusta niin olin ehkä vähän salaakin happy että tärppäs tammikuulle, _vaikka_ kaikkein tärkeintä onkin terve lapsi, syntyi sitten missä kuussa tahansa :)
  6. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ootko mille viikolle ajatellut ultraa?
  7. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Joo mäkin näin tänään kauppareissulla just oppineen kävelemään olevan vauvan äitinsä kanssa ja itkuhan siinä pääsi kun mietti että voikun mekin saataisiin se vauva nyt...
  8. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    No lisätkää sitten mutkin, jos vauvaa meille ei taaskaan suoda niin sitten ei. Iinaalisa (17) / 1. lapsi / 1.1.2017
  9. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Millä rv sulla on neuvola? :) Ja onko oireita?
  10. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Joo no nytkun niitä listaa niin näyttää olevan, mutta päiväs aikaan tuntuu ettei niitä oireita oikeen ole :D Ehkä odotan sitä kuuluisaa pahoinvointia mikä oli keskenmenneessä tosi hurja! Täällä vaan mies kylmän rohkeesti sano tyyneenä että: mä tiesin :D
  11. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    No ei mitään pahoinvointeja mutta rinnat on vähän arat ja yöllä tulee käytyä nykyään pissalla, joka on tosi outoa mun kohdalla :LOL: Ja jos valkkaria voi oireeksi sanoa, niin sitä tulee koko aika. Edes oviksen jälkeen ei tullut kuivaa kautta :o Ja itkuherkkyys ja ärsyyntyminen on 100% luokkaa...
  12. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä jatkuu tukkoisuus, ihan kuin ois flunssa muttei ole kipeä olo :LOL: Jotenkin tosi ristiriitaiset fiilikset tästä raskaudesta. Lähinnä pelottaa, mutta samalla maailman onnellisin... :confused:
  13. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Ehkä minäkin uskallan tänne viestiä laittaa, silti en tahdo että minua vielä minnekkään listoille laitetaan. Pelko keskenmenosta oon liian suuri, sillä tammikuussa menetin kaksoset. Ehkä sitten ultran jälkeen :) Tosiaan täällä la 1.1.2017 ja huomenna poksutaan huimat 4+0. Positiivisen...
  14. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Samaa mäkin mietin! :D
  15. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Harmittaa kun missään ei ole vielä luotu tammikuisille ryhmiä ja itse olen taikauskoinen että jos minä menen luomaa ryhmän, niin tuo vain huonoa onnea...
  16. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kuinka monta päivää on ''täyttämättä'' :D
  17. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo mullakin haamu dpo 9 ei näkynyt koneelle ladatessa oikeastaan ollenkaa vaikka silmään oikein selvä haamu ja kamerakin sen näki mutta tää kone vääristää kovasti kuvia :o Ja joku haamu siinä on, testaa uudestaa 2 päivän päästä :) Hcg tuplaantuu 1,5-2 päivän välein :)
  18. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    En osaa noista kiinnittymisvuodoista sanoa kun ei koskaan mun kohdalla ollut :confused: Tuut sit kertomaan mitä testi antaa huomenna! Mikä dpo? :)
  19. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo viime kerralla oli sama terkka ja silloinkin pääsin jo 5+2 ekaan neuvolaan ja tällä kertaa 6+2 :D Saa nähdä saanko sen lääkäriajankin aikasin niinku viime kerrallaki, mutta veikkaan että saan kun on se keskenmenokin takana. Ja jos la on tammikuussa niin saa tehdä ryhmän ja yleensä sen...
  20. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mäkin soitin äsken tohon viereiseen neuvolaan ja sain ajan 10.5 :) Eli kaksi viikkoa vain! Ja sitten varataan aika lääkärille ultraan ja tarkastukseen. Ihana tuo minun terkka :love: Jee säkin oot tammikuinen! En tiedä pitäiskö itse mennä luomaan se ryhmä jo?

Yhteistyössä