Hakutulokset

  1. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä odotan vielä että tammikuisten ryhmä tehään :D la 1.1 ja tänään soitto neuvolaan :love:
  2. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kyllä sä raskaana olet, muakin pelottaa että tämäkin menee kesken tai on joku tuulimuna. Aion kyllä vaatia ultraa viikolle 8 :D Milloin soitat neuvolaan?
  3. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    http://aijaa.com/7sft92 Dpo 11 ja selkeesti viiva vahvistunut. Nyt vaan sormet ristissä että masuasukki pysyy uuteenvuoteen asti mukana :oops::love:
  4. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/7sft92 Ei varmaan jää epäselväksi että viiva on tummentunut reippaasti! Tänään olisi dpo 11 :love: En haluaisi tätä ryhmää jättää :LOL:
  5. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mullakin enään kaks :D Veikkaan että mun on pakko testata huomen aamulla, kärsivällisyys ei riitä!
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä testaan joko huomen aamulla tai perjantai aamulla ja jos on tummentunut niin sitten soitan neuvolaan kanssa :rolleyes:
  7. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei oo ei :/
  8. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pidä tuo 1.1 niin päästään samaan la-ryhmään :D
  9. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eikö sulla ollut la joulukuun lopussa? Täällä la ois 1.1.2017 <3 Ja joo kyllä yllätti suuresti varsinkin kun ei osannut odottaa sitä vaikka toivoi!
  10. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täälläkin varovainen plussa saatu testiin :love: Dpo 9 ja samana dpo'na kun keskenmenneissä kaksosissakin sain. Onnea tinttara! Mikä on la? :love:
  11. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä taidettiin just plussata! :love: Dpo 9 ja senkin takia on aika haalea viiva, mutta selkeästi erottuva vaaleanpunainen viiva tuli testiajan mitoissa! Just kirosin itsekseni etten raskaana ole mutta taitaa elämä yllättää.
  12. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mitä ihmettä, mulle ei oo tullut taskaan uusista viesteistä ilmotusta. Höh... Kamalaa omanapailua: Huomenna dpo 8 ja keskiviikkona testaillaan mitä pc antaa tällä kertaa. Ei ole tosin odotukset korkealla, pessimisti ei pety :D
  13. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minä nukuin kolmen siskoni kanssa yhdessä huoneessa kunnes olin noin 9-10. Ja siskot olivat minua 1 ja 3 vuotta nuorempia :) Olisi se toinenkin huone ollut, mutta tykättiin olla paljon yhdessä. Isä sitten rakensi yläkerran, huoneet minulle ja vanhimalle pikkusiskolle. Lapset on mukautuvaisia ja...
  14. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moni on syönnyt ihan greippiä ja saman asian ajaan kuin mehukin :)
  15. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä alkoi piinaviikkot, dpo 1 tai 2 :) Ens viikolla pääsee taas testailemaan, mutta toisaalta ei ole tämän kierron suhteen korkeat odotukset. Pessimisti ei pety.
  16. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mut voi taas lisätä piinailijoiden listalle. Dpo 0. :) Oviksen ajankohdasta ei ole taaskaan varmaa tietoa, mutta kp 15-17 se on ollut ja menen tuon myöhäisimmän mukaan.
  17. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä kp 16, joko ovis oli eilen tai se on tänää tai huomenna :) Yöllä oli kyllä pari kipeetä nippailua... Ja onnea plussanneille! :love:
  18. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea Zipi! Selkeä plussahan tuo on, ihanaa :love:
  19. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Haamulta näyttää, tosin en osaa sanoa onko siinä väriä :o Testaa yli huomenna uudelleen :)
  20. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minustakin on plussa :)

Yhteistyössä